Igra čežnje - 62. deo

95 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●62.deo●

Kejt P.O.V.

Leova vrata su odškrinuta, unutra se čuje blago lupkanje prozora zbog vetra. Zbunjeno skupim obrve i približim se vratima. Polako ih otvorim i srce prestane da mi kuca. Leo leži na podu u lokvi krvi. Mahinalno ruke krenu da mi se tresu i suze da mi se skupljaju u očima.
Bacim torbu na pod i padnem na kolena pored njega.
Njegova krv je počela da natapa moje farmerke dok sam ja prelazila rukama preko njegovog hladnog lica.
K: Leo... Šta ti se desilo ljubavi..?
Suze su mi potekle niz obraze, te samo spojim moje čelo sa njegovim. Osećala sam kako me sve više steže u grlu onemogućavajući mi da dišem.
Naglo skočim iz kreveta i vrisnem iz sveg glasa hvatajući se za glavu.
Pogledam okolo i vidim da sam u svom krevetu u polumraku.
Napeto sam disala dok mi se hladan znoj slivao niz čelo. Nakašljem se par puta kako bih došla do vazduha, te shvatim da je sve ovo zapravo samo košmar.
Nervozno počnem da kolutam očima i dlanovi su počeli da se znoje.
K: E ne može više!
Žustro se otkrijem te izađem iz svoje sobe a zatim i iz stana, i to samo u topu i kratkom šortsu.
Zastanem ispred njegovih vrata i počnem jako da udaram u njih dok mi je srce sve brže kucalo.
K: OTVARAJ SMESTA LEO!

Leo P.O.V.

Skočim naglo iz kreveta kada začujem njen ljuti glas i snažno udaranje po mojim ulaznim vratima.
Brzim korakom dođem do vrata plašeći se da joj se nešto strašno nije dogodilo. Otvorim ih i ugledam njene uplašene oči na šta se i ja sam prepadnem.
L: Šta ti se dogodilo?
K: Ti si mi se dogodio idiote!
Krenula je žustrim koracima prema meni, te je zatvorila vrata za sobom i odmah ih zaključala.
Već u sledećem trenutku je obavila svoje ruke oko mog vrata i gladno i slasno spojila naše usne.
Stegao sam svoje ruke oko njenog struka privlačeći je što bliže sebi iako je već bila celim svojim telom uz mene.
Falila mi je. Mnogo. Ni sam sada ne znam zašto sam je odgurnuo od sebe.
Gurala me je unazad sve do mog kreveta, te ja naglo legnem na leđa, a odmah zatim se ona našla na meni.
Zavukao sam ruku u njenu kosu mazeći je.
L: Rešila si da uzmeš stvar u svoje ruke..?
K: Pa kad si ti budala..
Rekla je kroz smeh, te je ja preokrenem i legnem preko nje.
Gladno sam ljubio i grizao njen vrat dok sam rukama dodirivao svaki delić njene kože.
Njeni uzdasi su odzvanjali u sobi što je mene činilo zadovoljnim.
Njeni nokti su šarali po mojim leđima praveći crvene tragove.
Uhvatim je oko struka i prebacim na gornji dro kreveta, s obzirom da smo zbog njene napadnosti jedva dospeli i do donjeg dela kreveta.
Opet legnem preko nje spajajući nam čela i dozvoljavajući našim uzdasima da se prepliću.
Trebalo nam je malo vremena da se smirimo, ali nismo mogli da se zasitimo jedno drugog.
K: Sviđaš mi se i sa bradom..
Rekla je zavodljivo prelazeći prstom preko mog lica na šta se ja oduševljeno osmehnem.
L: Ja ne mogu da se odlučim da li si zgodnija u ovom običnom vešu ili nekom koji me baš napali...
Promrmljam zabijajući glavu u njen vrat ponovo ga grizući.
K: Biće mi sve modro..
L: Neka bude, mnogo si mi nedostajala..
Prošaputam tiho ostavljajući još jedan snažan ugriz na njenom vratu.
Odjednom me naglo odgurne od sebe, te ja napravim zbunjen izraz lica.
K: Još jedanput me odgurni od sebe i ima da te nema. Neću ja da imam košmare kad nisi pored mene.
Nasmejem se tiho, te me ona privuče sebi u poljubac, ali ovoga puta dugi i nežni..

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now