Igra čežnje - 89. deo

78 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●89.deo●

Leo P.O.V.

Svakim minutom je sve teže bez nje.. Sve više mi fali.. A ja jebeno ne znam ni gde je ni sa kim je! Ni da li je uopšte živa.. Samo sedim u policijskoj stanici i čekam da nešto saznaju.
L: Ne mogu bre više!
Viknem glasno udarajući rukom o kolena, te ustanem iz stolice i počnem nervozno da se šetkam po prostoriji.
M: Očekuj da policija neće ništa raditi dok ne prođu 24 časa od njenog nestanka.
L: Misliš da ne znam to?!
Prostrelim ga pogledom dok me je on posmatrao naslonjen na zid. I on je nervozan i uznemiren, znam, ali on to pokazuje na drugačiji način. Strepi u sebi, a smireno se ponašao.
Okrenem se naglo ka vratima kada se otvore i u prostoriju uđe jedan od policajaca.
L: Imate li nešto?
Xx: Možemo samo da čekamo.
Odmahnem besno rukama i uhvatim se za glavu.
L: Kako ne možete ništa?! Ona možda nije živa više!
M: Leo, sedi.
Martin mi je prišao i snažno me stegnuo za rame spuštajući me na stolicu.
Ne razumem šta pokušava, ali nadam se da zna šta radi.
M: U policiji sam i ja, znam da nećete ništa uraditi dok ne prođu 24 časa. Poznajem zakon i znam kako sve funkcioniše. Ali isto tako znam da mi ne možemo da sedimo mirno i da čekamo nju. Ona možda neće izdržati.
Njegove reči su nekako delovale na policajca, te je samo klimnuo glavom.
Xx: Imate li možda nekog na koga sumnjate?
Obojica smo zaćutali na trenutak, svako u svojim mislima, te se ja odjednom setim tog prokletog imena.
L: Rej!
Xx: Prezime?
Zastanem na trenutak jer to nisam znao, nisam želeo nikada njega da pomenem pred Kejt.
M: Miler. Rej Miler.
Xx: Koji bi motiv bio?
M: Bili su zajedno ranije, ali se on non stop motao oko nje iako ga je ona gurala od sebe.
Policajac je zapisao njegove podatke i ispratio nas sa nekim malim rečima nade.
Nije meni to bilo dovoljno, nimalo me nije razuverilo.
L: Umreće u najgorim mukama, Martine! Ne interesuje me što ću u zatvor otići, ništa me neće zaustaviti!
M: A Kejt? Ostavićeš nju sa traumama od njega i nanećeš joj još trauma? Trebaće joj oporavak od njega i tražiće tebe. Misli na to jebote!
L: A on?! Izvući će se tek tako?!
M: Misliš da ću ga ja ostaviti u životu? Kejt mi je kao sestra, i najbolje ja znam kroz šta je prošla. Traume su joj se samo dešavale jedna za drugom, a vidiš da ona to ne pokazuje. A kada je traume od Reja stignu, tražiće tebe da je zaštitiš. Možda neće direktno reći, ali će ti pokazati da joj trebaš.
U pravu je. Sve je u pravu. Ali kako da je nađemo..?
L: Dobro, ali šta mi da radimo? Ne možemo je sami naći.
Xx: Zato smo mi tu.
Okrenemo se ka pomalo nepoznatom ženskom glasu i iznenadimo se i on i ja.
Aleks je stajala naspram nas, a pored nje je bio nama nepoznat momak.
M: Otkud ti? I ko je ovo?

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now