Igra čežnje - 14. deo

122 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●14.deo●

*JUTRO*

Martin P.O.V.

Užurbanim koracima uđem u bolnicu posle ko zna koje neprospavane noći po redu. Već danima imam problema sa spavanjem, verovatno zbog majke.
Uđem u Leovu sobu i vidim da on čvrsto spava na leđima dok je Kejt bila savijena sa glavom na ivici njegovog kreveta.
Priđem joj i tapnem je lagano po ramenima na šta ona skoči a ja joj prstom pokažem da ćuti.
Za tren se razbudila i ustala, te smo se udaljili od Lea i počeli da razgovaramo.
M: Jel sve bilo u redu noćas?
K: Vidiš da još diše, znači dobro je.
Prevrnem očima na njen crni humor dok se ona rastezala zbog ukočenosti.
M: Mogla si pored njega da legneš..
Sasekla me je pogledom te sam podigao ruke u znak odbrane.
U tom momentu je ušao doktor i proverio Leovo stanje, te nam se obratio.
D: Sve je u redu, malo će duže trebati da zaraste rana ali možete mu uzeti izjavu čim se probudi. Ostaće najmanje tri dana u bolnici zbog rane.
Napustio je prostoriju, te ja počnem da zevam.
K: Opet nisi spavao?
Odmahnem glavom umorno te počnem da šetam po sobi.
M: Nisam mogao da spavam, pa sam sređivao dokaze iz Leove kuće. Sve je na analizi.
Čim sam to izgovorio Leo je počeo da se budi i da nas traži pogledom.
M: Kako ti je?
Upitam ga dok sam mu skidao masku za disanje sa lica.
L: Mnogo bolje nego juče.
K: Ispričaj šta se desilo.
Kejt je opet pričala potpuno hladno.
L: U jednom trenutku se Lukas stvorio iza mene, nisam ga ni čuo kad je ušao. U ruci je držao nož i zario ga je u moj stomak. Kad sam se ja presavio od bola, rekao mi je:"Ovo još nije gotovo". Ostavio me je da ležim na podu.
Izdahnem nezadovoljno, te prebacim pogled na Kejt koja je bila naslonjena na zid preko puta nas.
M: Dobro, i to nam je nešto. Doktor je rekao da ćeš ostati ovde još neki dan zbog rane, ali...
K: Šta je sad?
Kejt me je zbunjeno prekinula dok sam se ja premišljao kako da nastavim.
M: Kada sam pokupio dokaze iz tvoje kuće i krenuo nazad na posao, desilo se to da je tvoja kuća razneta. Okrenuo sam auto i vratio se a ona je bila potpuno uništena. Poslao sam ljude tamo, moguće je da je Lukas postavio bombu da bi prikrio to što je pokušao da te ubije.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now