Igra čežnje - 42. deo

95 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●42.deo●

*JUTRO*

Leo P.O.V.

Otvaram oči i to jedva. Nemoguće da su mi dve flaše bile previše. Ustanem u sedeći položaj i zadovoljno izdahnem.
Dobro je, glava me ne boli, tako da nije od alkohola.
Svaki mišić me je boleo, zbog dve noći spavanja na klupici u pritvoru.
Nekako ustanem i odem do kupatila, te svučem sve sa sebe i uđem u tuš kabinu.
Okrenem slavinu ali voda ne krene.
Podignem glavu i pogledam u tuš ali ni jedna jedina kap ne izlazi iz njega.
L: Šta je sad?
Podignem ruke u vazduh zbunjeno i dalje očekujući vodu da krene.
Sačekam još koji sekund, ali ništa.
L: Čekaj bre.
Izađem iz tuš kabine i obmotam peškir oko struka, te odem u kuhinju.
Okrenem slavinu na sudoperi ali je ista stvar i tu kao u kupatilu.
Smoreno izdahnem i prođem rukom kroz kosu. Ne mogu ni da se okupam na miru posle svega.
Odmahnem glavom i krenem ka ulaznim vratima. Izađem iz svog stana i dođem do njenih vrata. Podignem ruku da pokucam ali ironično podignem obrve, te samo uhvatim kvaku i uđem u njen stan. I dalje drži otključana vrata.
Prođem kroz njenu dnevnu sobu i uđem u spavaću.
Slatko se osmehnem kada je vidim na krevetu. Leži na stomaku i jasno se vidi njen crni čipkasti veš. Jedva je pokrivena čaršavom preko leđa i kosa joj je razbarušena.
Nije ni čudo, sinoć je jedva ušla u stan. Popila je više nego što joj je trebalo, ali bar se cele večeri osećala opušteno.
Prođem pored nje i uđem u njeno kupatilo, te opet skinem peškir i uđem u tuš kabinu.
Pustio sam hladnu vodu da se sliva niz moje telo kako bi me pokrenula i otarasila ovog umora.
Učini mi se da je neko pokucao na ulazna vrata, te isključim vodu ali ne izađem napolje. Nakon nekoliko trenutaka se ponovo čulo kucanje, te brzo iz tuš kabine i obmotam peškir oko struke, a zatim dođem do ulaznih vrata i otvorim ih.
Malo je reći da mi se želudac okrenuo kada sam ugledao to lice.
Nakrivim glavu sa blagim osmehom na licu, dok je on gledao u mene. Bio je zatečen što me vidi u njenom stanu i to samo sa peškirom oko struka.
R: Šta ćeš bre ti ovde?! Zašto se stalno motaš oko Kejt?!
Prekrstim ruke i podignem obrve ne skidajući pogled sa njega.
L: Zar ne bih ja to trebao tebe da pitam? Šta ćeš ti ovde?
Izazivao sam ga rečima dok se on u sebi kuvao. Najednom, on podigne ruku i počne da mi preti.
R: Da si odmah izašao iz Kejtinog stana! Kako možeš da budeš go u njenom stanu?! Ona je moja devojka!
Na ovo "njegova devojka" zamalo nisam povratio.
Žustro ga uhvatim za kragnu jakne i pribijem ga uz ram ulaznih vrata koji je pod mojim pritiskom počeo da puca.
L: Slušaj me dobro. Ako je nazoveš još jednom tvojom devojkom, nećeš dobro proći. Znam šta si joj uradio i veruj mi da se samo zbog nje suzdržavam da te ne ubijem od batina sada..!
Pokušavao sam što tiše da pričam ali me je bes terao da izbacim sve iz sebe.
L: Mene ne možeš tako lako da isprovociraš, ali nemoj slučajno da si nju dirao!
Krvnički smo se gledali sve dok nas nije prekinuo Kejtin glas.
K: Šta se dešava ovde..?
Obojica pogledamo u njenom pravcu, a mogu da se kladim da se njemu svet okrenuo naopačke kada ju je video samo u donjem vešu.
Odmaknem se od njega, ali ne previše jer nisam bio siguran da li će joj nešto uraditi tako da sam pomno pratio svaki njegov pokret.
Besno je frknuo, te je nabacio neki razočarani osmeh.
R: Sinoć si slavila sa njim u našem kafiću, smejala se, a sada te vidim u donjem vešu a njega golog u tvom stanu. Bravo! Svaka ti čast! Izgleda da sam vas prekinuo u nečemu! Iako nisam namerno rekao da si kurva, nekako si sada opravdala to značenje reči.
Ovo je bilo to, daleko je otišao.
Ponovo ga uhvatim za kragnu i počnem da ga guram napolje.
L: Napolje bre!
Izbacim ga i zalupim vratima, te smirim disanje i pogledam u Kejt.
Počela je da drhti i jednom rukom se pridržala za zid.
Pritrčim joj i jednom rukom je privučem sebi. Jednu ruku stavim na njena gola leđa, a drugu joj zavučem u kosu.
Rukom se uhvatila za mene i sve jače me je stezala, a na mojim prsima sam osetio toplu tečnost. Zaplakala je.
Spustim glavu u njenu kosu, te počnem da šapućem.
L: Šššš.. nemoj plakati zbog njega.
K: Kako ga nisam videla sinoć..?
L: Ja sam ga video. Ali ti nisam ništa rekao kako bi se ti opustila..
Očekivao sam da će me odgurnuti od sebe zato što joj nisam rekao, ali samo se još jače pribila uz mene.
Pomazim je po kosi, te opet tiho prošaputam.
L: Hajde da legnemo..

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora