Igra čežnje - 6. deo

132 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●6.deo●

*VEČE*

Kejt P.O.V.

M: Žuriš kući?
Pogledam ga ironično i stavim ruke na bokove.
K: Hajde na piće.
Postavio je ruku na moja ramena i zajedno krenemo ka obližnjem kafiću.
Sednemo za bar i naručimo naše uobičajeno - dva viskija i dva konjaka.
Naš razgovor je izdaleka izgledao jako hladno zbog naših izraza lica ali u stvarnosti nije tako. Martin i ja smo zajedno prolazili kroz jako teške stvari i bodrili smo jedno drugo.
U jednom trenutku primetim da je skrenuo pogled na nešto iza mene, te se namrštim.
K: Jel si ti došao ovde da bi gledao neke ženske ili da razgovaraš sa mnom?
M: Mislim da ti se neće svideti koga sam upravo ugledao...
Zbunjeno nakrivim glavu, te se lagano okrenem i bio je u pravu. Zaista mi se nije svidelo koga sam videla.
K: Počeo mi je dan loše a i završava se loše..
Izgovorim dok sam se okretala ka Martinu.
M: I dalje misli da ćeš da pređeš preko svega?
K: On može samo jednom rečju da se opiše - debil. Pokušava nešto a na kraju će zažaliti.
M: Sad razumem ono tvoje ponašanje od jutros. Ako je sa ovakvim izrazom lica došao na tvoja vrata...
Blago mu se osmehnem, ali već počnem da se nerviram.
M: Prilazi nam, čisto da znaš.
Martin mi je šapnuo tiho i neprimetno dok je približavao čašu alkohola svojim ustima.
Već u sledećem trenu je Rej stajao sa moje desne strane sa velikim, naravno meni iritirajućim, osmehom.
R: Slavite nešto? Mogu da vam se pridružim?
Upitao je tako opušteno kao da se ništa nije ni desilo. Martin je vrteo čašu u ruci čekajući da ja puknem svakog momenta.
K: Možeš slobodno da se okreneš i da izađeš, nisi poželjan u našem društvu.
Okrenem se ka Reju i smirenim ali hladnim glasom mu kažem ne želeći da pravim scenu pred drugima.
R: Hajde ljubavi, pa zar ćeš kvariti i Martinu veče?
Martin je prevrnuo očima a ja sam osetila kako mi se steže stomak od gađenja na to njegovo "ljubavi". Počela sam da stežem čašu u ruci i posle par sekundi su se delići stakla našli zariveni u mom dlanu.
Ljutito ustanem i spojim pogled sa njegovim.
K: Odjebi od mene i od mojih prijatelja.
Smireno ali besno kažem i izađem iz kafića, a napolju mi se ubrzo pridruži Martin.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now