~ Igra čežnje ~
●48.deo●
Kejt P.O.V.
Osećam kako sva drhtim i toliko sam uplašena pred njim. Sve više mi se približava a ja ne znam šta da radim. Išla sam unazad sve dok nisam došla do zida. Do isto onog zida u koji me je on udario.
K: Zašto si opet ovde?
R: Gde si ti krenula? Ideš sa onim manijakom zar ne? Lepo si se doterala, kad si bila sa mnom nijednom nisi obukla haljinu.. Zar me toliko mrziš?
K: Skloni se od mene, izađi mi iz života više! Što te ja više guram od sebe ti se sve više pojavljuješ!
Krenem prema vratima ali me on uhvati za nadlaktice i pribije me uz zid.
K: Pusti me! Skloni se od mene!
Njegov stisak je boleo, isti je kao one večeri i sada sam već jako uplašena.
R: Zašto si sa njim?! Šta to on ima?! Ti si moja!
K: Prestala sam da budem tvoja onda kad si me drogirao i umalo silovao! Šta ti nije jasno?!
Na sve načine sam pokušavala da se izvučem ali ništa mi nije polazilo za rukom.
L: Kejt!
Leov besan a ujedno i uplašeni glas se začuo spolja. Lupao je jako na vrata, ali nije mogao da uđe jer ih je Rej zaključao. Bojala sam se Reja. Umesto da se istrgnem od njega, ja sam se tresla od straha.
R: Sad se bojiš?! Nema tvog dragog da te zaštiti!
L: AKO JE SAMO PIPNEŠ UBIĆU TEE!
Leo je i dalje lupao na vrata i dozivao me.
R: Misliš da je meni bilo lako..? Nisam bio uz tebe..
K: Nisi ni imao hrabrosti da se vratiš, znao si da si me povredio! MISLIO SI DA ĆU DA TI OPROSTIM PREVARU, DROGIRANJE I UMALO I SILOVANJE?!
R: Nikad me nisi pitala zašto sam to uradio! Nisi mi dala priliku da objasnim! Da sam ti objasnio..
K: Šta da si mi objasnio?! Da si mi objasnio ja bih se sažalila na tebe i oprostila bih ti?! Nikada, ali NIKADA neću opravdati niti ti oprostiti to što si mi uradio!
Svom snagom me je uhvatio za ramena i ponovo jako bacio u zid.
Isti bol, iste suze i isti strah i bes su se u jednom trenu vratili i uskomešali u meni.
Ponovo sam se našla na podu, suze su mi prekrivale obraze, više nisam mogla da ih zadržim. Levo rame me je bolelo jako i bila sam sigurna da sam ga ponovo slomila.
Kroz mutni pogled sam videla da je Leo na silu ušao i susreo se sa Rejom.
Sklopila sam oči ujedno kako ne bih gledala šta se dešava a i od bola. Čula sam samo neku lomnjavu, a zatim sam otvorila oči i videla Lea kako mi prilazi.
Čučnuo je pored mene i drhtavim rukama mi je prelazio preko vrata. Videla sam mu suze u očima, kao i strah i bes.
L: Kejt...
Krenuo je da me podigne ali sam jauknula od bola. Uhvatila sam se za rame pokušavajući da umanjim bol.
Prešao je sa druge strane i lagano me uzeo u naručje i odveo u sobu.
Nežno me je spustio na krevet i pomazio me je po obrazu brišući mi suze.
K: Pozovi Martina... opet sam slomila rame...
YOU ARE READING
Igra čežnje [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerKejt je jedna ratoborna, jaka i samouverena osoba koja svojim mračnim pogledima svima budi strahove u kostima. Žena je koja se čvrsto drži svog stava i svojih principa. Kad god bi neko rekao "Žena, policajac" ona bi na to podigla glavu i čvrsto usta...