Igra čežnje - 9. deo

133 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●9.deo●

Kejt P.O.V.

Već na prvom času su se pojedinci izdvajali. Mislim da se ni Martin ni ja nismo nadali da će išta biti od ovih slabića, ali ipak su se neki izdvojili.
K: Danas je čas bio samo sat vremena, ali svaki sledeći će biti po tri sata i biće mnogo teži. Za danas je gotovo, slobodni ste!
Svi se pokupe i odu ka svojim svlačionicama, a Martin i ja krenemo na drugu stranu ka našim.
K: Sledeći put obavljaj treninge sa majicom. Jedna nije skidala pogled sa tebe.
Kažem mu zajedljivo dok je podizao svoju majicu sa poda.
M: Samo si ljubomorna jer se kod tebe ništa ne dešava.
Odgovori mi sa podrugljivim osmehom na šta se ja ipak osmehnem.
K: Ma samo mi još i to fali.
Pogledam na tren u svoju zavijenu ruku, te je na brzinu protresem.
Presvučemo se i vratimo se u našu kancelariju, te opet sednemo za kompjuter.
K: Imamo li snimak neke sigurnosne kamere u okolini radnje?
M: Izgleda da nam je stigao dok je trening trajao. Dođi.
Sednem pored njega te on pusti snimak.
Video se glavni ulaz radnje i u 08:45 je ispred stigao auto iz kog je izašao Leo. Nakon samo dva minuta se parkirao ogroman crni džip sa zatamnjenim staklima i četvorica odlično građenih muškaraca je iskočilo iz vozila i uletelo u zgradu. Zatim se videlo pomeranje džipa koji je nestao iz kadra ali se jasno videlo da je otišao iza zgrade. U 09:00 smo se Martin i ja pojavili i ušli u radnju.
Odmaknem se malo od okrenem i izdahnem.
Leova priča se poklapa.
M: Pokušaću da otkrijem tablice na džipu, a ti idi kod Lea u firmu da vidiš ima li neke neprijatelje.
Presečem se na njegove reči te ga oštro pogledam.
K: A mogao bi i ti jednu izjavu od njega da uzmeš, zašto ja opet?
Pokušam njega da nateram ali naravno da mi to ne uspeva kod njega.
M: Kejt, ja shvatam da te on iz nekog meni nepoznatog razloga nervira, ali ovo je posao. I ti si mene nervirala na početku a sad smo partneri.
Prevrnem očima, te prekrstim ruke i smoreno izdahnem.
K: Nemam adresu njegove firme, ne mogu da idem.
Okrenuo se ka kompjuteru i za tren našao adresu. Dođavola, baš moraš sve da nađeš.
Zapiše adresu, te mi pruži papir sa pobedničkim pogledom na šta mu ja žustro otmem papir i izađem napolje.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now