~ Igra čežnje ~
●104.deo●
Kejt P.O.V.
Nisam mogla da se zasitim Leovih usana. Sedeo je tik pored mene na bolničkom krevetu zarobivši me rukama. Svaki njegov poljubac je brisao po jednu lošu stvar iz mog sećanja.
L: Utnule su... mi usne...
K: I... meni...
Promrmljamo između poljubaca ne želeći da se zaustavimo koliko god mi bili umorni.
Odjednom se zaustavim i sklopim oči dok su mi suze naprasno krenule.
L: Hej, šta ti je..?
Dlanovima je prelazio preko mojih obraza brišući mi suze.
Nisam imala snage da progovorim, te me je samo privukao sebi u zagrljaj.
Mrsio mi je kosu nežno me držeći dok sam ja neprestano ronila suze.
K: Da niste na vreme stigli, on bi...
L: Znam, video sam. Ne bih dozvolio da ti se to desi..
U šaci sam stegla njegovu košulju gotovo je cepajući.
K: Želela sam te pored sebe...Leo P.O.V.
L: Žao mi je što nisam mogao da budem kod tebe, žao mi je što si toliko dugo bila zarobljena...
Ove reči nisu dovoljne, čak nisu ni za izgovaranje, ali ne znam šta drugo da joj kažem. Besan sam na sebe jer sam ovo dopustio, a znam da ona ne bi dozvolila da krivim sebe.
Xx: Pardon, Kejt Preston?
Trgnemo se i ona i ja, te na vratima ugledamo policajca.
Xx: Moramo uzeti Vašu izjavu. Možete li?
K: Da.
Pomerio sam se u stranu, te prekrstio ruke nervozno čekajući da čujem šta joj je uradio.
Xx: Rej Miler Vas je oteo i naneo Vam fizičke povrede?
K: I fizičke i psihičke, da.
Xx: Držao Vas je dva dana u ovoj kući?
Upitao ju je pokazivajući joj sliku kuće u kojoj smo je našli.
L: Kada smo je našli, onesvestila se. Ali to ke ta kuća.
Xx: Dobro. Znate li kako Vas je doveo do tamo? Možete li mi ispričati šta Vam je uradio?
K: Probudila sam se zavezana za stolicu u podrumu. Preko očiju sam imala povez.. U toku noći mi je isekao koleno i rame, a zatim do zore nekoliko puta držao glavu pod vodom. Izvadili su mi vodu iz pluća prošle noći.
Stegao sam šaku u pesnicu i prineo je ustima neprimetno je grizeći. Mogla je da umre od samog stresa, a kamoli od tog silnog mučenja..!
K: Ubrizgao mi je nešto od čega sam se paralizovala, te me je odveo u sobu. Ujutru se ponašao potpuno drugačije. Za doručkom sam kroz prozor videla moj auto i rekao mi je da je njime došao po mene..
Gledao sam u nju namršteno čudeći se kako je sa tolikim bolom ipak snažno govorila o svom paklu, a zatim me je istim onim uplašenim pogledom pogledala pravo u oči.
K: Pozvala sam Lea i rekla da prati odašiljač u mom autu. Shvatio je šta sam uradila, te sam se zaključala u kupatilo. Nakon nekog vremena je provalio i savladao me, umalo je falilo da me... siluje.
Zapisao je sve što mu je Kejt rekla, a onda se okrenuo ka meni.
Xx: Vi ste pomoću njenog auta uspeli da dođete do nje?
L: Tako je. Ali kada smo došli, njen auto je goreo..
K: MOLIM?!
L: Onesposobio je auto eksplozijom kada je shvatio da smo mu na tragu.
Xx: U redu, to je sve za sada. Hvala vam.
Izašao je ostavljajući nas u sobi, te sam prišao Kejt koja je vidno iznervirana.
K: Moj auto niko ne sme da dira!
L: Znam. Uzećemo drugi, može?
Ispod oka me je pogledala, a ja je poljubim u ruku da je malo smekšam.
K: Ne može!
Vikne na mene i istrgne svoju ruku iz moje dureći se.
L: Dobro..
Uzmem telefon u ruke i pozovem broj koji sam prethodno od nje ukrao.
K: Šta to radiš?
Skrenem namerno pogled od nje, te ponosno podignem obrve čuvši ženski glas sa druge strane.
L: Viktorija! Pa gde si ti?
Namerno izgovorim njeno ime dok je Kejtin pogled mogao da me ubije. Ko zna šta je pomislila.
V: A ti zoveš samo kad ti nešto treba.
L: Pogodila si. Treba mi jedan crni džip, da bude potpuno sređen i spreman za vožnju već sledeće nedelje. A račun na moju firmu stavi.
V: Račun ja plaćam ajde, ipak si mi toliko puta pomogao.
L: E super si!
Radosno uzviknem i prekinem vezu, te se suočim sa jastukom koji mi je završio na licu.
K: Ko je super?!
L: Pa tvoj auto.
Podrugljivo joj odgovorim dok je ona pucala od ljubomore. Krenula je besno ka meni, ali je ja oborim nazad na bolnički krevet zarobivši je rukama da nikako nije mogla da se izvuče.
L: Ljubomorni stvore...
Prošaputam tiho i snažno i gladno poljubim njene usne, nadajući se da nas ovoga puta niko neće prekinuti...
YOU ARE READING
Igra čežnje [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerKejt je jedna ratoborna, jaka i samouverena osoba koja svojim mračnim pogledima svima budi strahove u kostima. Žena je koja se čvrsto drži svog stava i svojih principa. Kad god bi neko rekao "Žena, policajac" ona bi na to podigla glavu i čvrsto usta...