Igra čežnje - 18. deo

111 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●18.deo●

Kejt P.O.V.

Osećala sam se kao da me je polio hladnom vodom. Baš sam morala da opsujem kada mi je stigla poruka, tad je on shvatio šta mi je.
K: Zašto bih bežala od nekog? Ja sam dovoljno jaka da sklonim svakoga ko mi smeta.
L: I deluješ tako, ali nečega se plašiš.
Nije skidao pogled sa mene i to je već počinjalo da me nervira.
Opet mi stigne poruka, te je bojažljivo otvorim.
- Kejt, ja sam ozbiljan, otvori mi, moramo da razgovaramo. -
Progutam knedlu te nazovem Martina.
K: Možeš li otići do mog stana..?
M: Šta se desilo? Rej?
K: Mhm.. Ja ću ostati u bolnici.
M: Dobro, dolazim i ja uskoro.
Prekinem vezu, te izdahnem i vratim telefon u džep.
L: Sad razumem šta se desilo tvojoj ruci.
Pogledam ga već pomalo besno, pa se ispravim u stolici i prekrstim ruke.
K: Zaista? A šta se to desilo? Baš me zanima.
L: Nema potrebe da pričam i da te podsećam, već se dovoljno nerviraš oko njega.
Počnem ubrzano da dišem jer je zaista shvatio šta se dešava, ali se brzo smirim.
K: Hvala ti...
Prošaputam tiho na šta mi on namigne a ja prevrnem očima.

Martin P.O.V.

R: Otvori vrata odmah!
Već sa ulaznih vrata zgrade ga čujem kako viče i udara na vrata njenog stana.
Popnem se uz stepenice i uhvatim ga za rame te ga okrenem prema sebi.
M: Šta misliš da radiš?
R: Martine, skloni se. Ovo je između mene i Kejt!
M: Neću da se sklonim. Ko je bio uz nju kada si je izdao? Ko ju je vratio u život? Ko je sedeo pored njenog kreveta danonoćno u bolnici čekajući da li će da preživi?! JA, A NE TI! Zato se neću skloniti, a neću ni dozvoliti da joj se približiš!
Izbacio sam sav bes iz sebe, a on me je posmatrao sa željom da me ubije. Znao je da sam u pravu.
Podigao je svoju pesnicu ali ga ja u trenu uhvatim za nju i spustim je dole.
Okrenem ga i pribijem uz zid.
M: Poslednji put ti kažem, ostavi Kejt da živi novi život. Ne želi te u njemu.
Uhvatim ga za jaknu otpozadi i gurnem ga stepeništu na šta me on samo besno pogleda, te namesti kragnu jakne i izađe napolje.
Sačekam nekoliko minuta da bi se on udaljio, te izađem i ja, sednem u auto i krenem ka bolnici.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora