Igra čežnje - 65. deo

85 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●65.deo●

Leo P.O.V.

K: Ubiću ih sve!
Prepadnem se kada začujem njen glas sa ulaznih vrata.
L: Ljubavi.. šta se desilo?
Priđem joj nekoliko koraka dok je ona nervozno koračala po stanu.
K: Suspendovana sam na mesec dana..!
L: Zašto?
K: Da bih izvukla Eduardovo priznanje mučila sam ga. Sav bes sam iskalila na njemu, bilo mi je teško jer si me ti odgurnuo od sebe i htela sam samo što pre da mi se vratiš..
L: Hej hej!
Pritrčim joj brzo i uhvatim je za obraze spajajući nam čela.
L: Nemoj besneti.. Zbog mene si to uradila..?
Klimnula je glavom lagano, te ja izdahnem i sklopim oči.
K: Recimo da sam ga jako izudarala i pustila mu krv...
Privučem je sebi u zagrljaj i ostavim jedan poljubac u njenoj kosi.
L: Proći će brzo tih mesec dana. A i ti i ja ćemo se više družiti..
Posebno naglasim tu zadnju reč pa je udarim rukom po zadnjici na šta se ona zakikotala.
Uhvatim je za butine i podignem je tako da je bila primorana da obavije noge oko mog struka, te je pribijem uz zid tik pored prozora.
Mrsila mi je kosu dok sam joj ja dahom grejao vrat na koji se ujedno i ježila.
Zabio sam glavu među njene grudi i dalje je čvrsto držeći uza zid.
Krenem ponovo prema njenim usnama, ali se oboje trgnemo kada začujemo jako lupanje na vratima.
K: Kad nas neko neće prekinuti više?!
Iznervirano je viknula, te su se u tom momentu otvorila vrata i ugledali smo Martina.
M: O Bože, kad ćete vas dvoje prestati sa tim pohvatanjem?
K: Isto kada i ti prestaneš.
Pobednički mu je odgovorila, te sam je ja sa osmehom spustio na zemlju.
M: Kako si to onako izjurila iz stanice usred radnog vremena?
K: Suspendovana sam Martine.
M: Da pogodim, zbog Eduarda? Nisam trebao da te ostavim samu sa njim.
Iskreno, bio sam iznenađen koliko se njih dvoje dobro poznaju i koliko dobro jedno drugo "čitaju".
K: Paaa... čekala te je Aleks pa nisi mogao da ostanešš...
L: Ko je Aleks?
M: Ma nebitno..
K: Jedna devojka sa našeg treninga, i sad se tajno viđaju kako ih ne bi uhvatili.
M: Ma prekini više! Ako ćemo tako, ni ti i Leo ne biste trebali da se tu hvatate.
L: Molim?
K: Pusti ga, ljubomoran je. Ali svakako će šef saznati za sve, tako da me baš briga.
Okrenula se i namignula mi. Izgleda da se još nije ohladila od malopre.
M: Uh, video sam to. Idem ja, neću da prisustvujem toj vašoj akciji.
Bez pozdrava je izašao iz stana, a Kejt je odmah skočila na mene.
L: Ti bi da nadoknadiš onih nedelju dana što nismo bili zajedno..
K: Naravno.
L: Tuširanje?
K: Mhm...
Uzmem je u naručje, te brzo uđemo u kupatilo a zatim i u tuš kabinu.
Odmah smo pustili vodu i za tren oka smo bili skroz mokri.
L: A vrata nisu zaključana..
K: Oteraću svakog ko sad ovo prekine.
Raskopčala mi je košulju i skinula kaiš sa pantalona, a ja sam joj u jednom potezu rascepao majicu.
Pribio sam je uz hladne pločice i jako se naježila iako je po nama išla vruća voda.
Oko nas se stvorila para, ali to nas nije sprečilo da vidimo jedno drugom lica i da ih prekrijemo poljupcima.
Ne znam u kom trenutku je ostala bez donjeg veša, ali znam da sam se od glave do pete naježio kada se njeno golo telo našlo priprijeno uz moje.
Nežno sam vrhovima prstiju prelazio preko njenih golih leđa na šta je ona samo uzdisala.
L: Hoćemo ovako stalno ovih mesec dana..?
K: Ovoga nikad nije dosta..
Podigao sam joj ruke iznad glave i počeo ostavljati poljupce po njenim usnama, vratu, grudima, pa sam se vraćao na početak i ponavljao to nekoliko puta.
L: Sledeći put ćemo ovo kod mene u stanu ali u kadi. Naporno je ovo stajanje...
K: Lenjivče.
Naamejali smo se između poljubaca. Iako smo bili najmanje sat vremena ispod tuša i iako smo bili preumorni, nismo se odvajali jedno od drugog..

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now