~ Igra čežnje ~
●105.deo●
*VEČE*
Martin P.O.V.
23:45. Glavu držim naslonjenu na ruke dok je sa suzama u očima posmatram. Doktorove reči od malopre mi odzvanjaju u glavi.
"Stanje joj je isto, čak se i pogoršava. Neće se probuditi..."
Ponovo isti košmar za mene. Ponovo me još jedna osoba napušta na isti način.
B: Ni ja ne mogu da verujem..
Začujem Blekov bolni glas kako polako i gotovo neprimetno puca.
M: Da će ona ovako, na ovaj način završiti? Ona će završiti zbog mene sada..
Obrišem suze koje su mi krenule bez mog znanja, te se uspravim u stolici.
M: Ne možeš da zamisliš kojom snagom me je pomerila da ja ne bih bio upucan...
B: Druže, oduvek je bila takva. Uvek bi trpela za drugoga. Jednom je i za mene dobila batine. Znala je da će biti blaži prema njoj, te je mene spasila mučenja.
Izdahnem teško kriveći glavu i i dalje ne skidajući pogled sa njenog lica.
A onda, kao najmanji tračak svetlosti, krajičkom oka ugledam kako se njen prst pomera.
Kao oparen skočim i približim joj se hvatajući je za ruku.
M: Pomerila je prst!
B: Martine, i ja bih voleo da je to tako, ali počinješ da haluciniraš..
M: Video sam bre!
Prođem rukom kroz njenu kosu i tužno skupim obrve. Hajde Aleks, nemoj me mučiti ovako...
Pogled prebacim ponovo na njenu ruku očekujući ponovo njen trzaj, ali nikako se nije pomerala.
K: Šta vam je?
Okrenem se i ugledam Kejt i Lea kako nam polako prilaze.
M: Pomerila je prst!
Viknem kao neko radosno dete, iako ni ja sam više nisam siguran da li je tako.
L: Siguran si?
B: Ja mislim da umišlja, ipak dugo nije spavao..
M: Blek, nisam odlepio! Pomerila je prst i pomeriće ga opet! Gledaj i ti!
Pogledam u njenu ruku i progutam knedlu moleći se da sam u pravu. I znao sam da ne umišljam, čim smo svi pogledali u njenu ruku, ona je pomerila celu šaku.
Polako je otvarala oči pomalo kašljajući od vazduha koji joj se ubacuje kroz cev. Ustanem i obuhvatim joj lice šakama.
B: Zovem doktora.
Nisam se obazirao ni na koga više, samo sam tražio njene jasne oči.
M: Hej..
Čim sam progovorio pustila je suze. Brisao sam ih a ona ih je samo još više puštala napolje.
A: Izvini... za sve...
M: Ne bih ti oprostio da si me iz kome napustila.. smiri se samo da vidimo kako ti je.
Xx: Probudila se??
Doktor nam je u čudu pritrčao i proverio njeno stanje na aparatima.
Izvadio joj je cev iz usta, a Aleks je svakog trenutka sve više dolazila sebi.
Xx: Imali ste sreće. Kao novi ste, iako ne znam kako je ovo moguće, ali šta je tu je.
Medicinskim sestrama je dao potrebna uputstva za negu o njoj, te smo nas petoro ostali u sobi.
Aleks je pogledala pravo u Kejt plašeći je se.
K: Ajde opusti se, ne mogu baš u ovom stanju da te pojedem. Ali ću te lično vratiti u komu ako Martina sjebeš opet! Izgleda da ti nisam za džabe pričala ono jutros..
M: O čemu ti?
A: Čula sam te ali sam mislila da je to san...
L: Ljudi...
Leo je progovorio ozbiljnim glasom te smo se svi okrenuli ka njemu. Gledao je u sat i približio nas sve oko Aleksinog kreveta.
L: Pet...
K: Četiri...
B: Tri...
M: Dva...
A: Jedan...
Tačno u ponoć je vatromet pukao napolju i svi smo u isto vreme čestitali Novu godinu.
Leo i Kejt su već razmenili one svoje poljupce, a Aleks je nekako izbegavala moj pogled.
Približim joj se i uhvatim je za bradu okretajući je ka meni. Spustim se do njenih usana i ostavim blagi i nežni poljubac na njima.
M: Nova godina, novi mi?
A: Nova godina, novi mi.
Složila se kroz osmeh sa mnom nežno stiskajući moju ruku.
B: A ko će sa Blekom da se cmokne?!
Podvikne nam Blek ljubomorno, te se svi u glas nasmejemo.
M: Ko ti je kriv kad ljudi misle da si gej.
A: Nisi gej?!
B: Nisam ljubavi, ali si mi poverovala.
A: Previše je ovo informacija za mene..
Nije ni pet minuta pri sebi a već smo je svi spopali.
K: E sad bi mogli neki alkohol!
M: Kejt idiote, u bolnici smo..!
Zamislila se malo, te smoreno slegla ramenima.
K: E jebi ga..
Leo se lupi po čelu smejući joj se.
M: Najebao si ga ti sa njom.
VOUS LISEZ
Igra čežnje [ZAVRŠENA]
Mystère / ThrillerKejt je jedna ratoborna, jaka i samouverena osoba koja svojim mračnim pogledima svima budi strahove u kostima. Žena je koja se čvrsto drži svog stava i svojih principa. Kad god bi neko rekao "Žena, policajac" ona bi na to podigla glavu i čvrsto usta...