Multi Arya
Tuana kumarhanede tur atmaya yeniden başlamış etrafı izliyordu. Saat baya ilerlemiş nerdeyse sabah olmuştu.
Saat dördü geçiyordu ve kumarhaneyi 5 gibi kapatıcaklardı. Hoparlörden kapanma uyarısı yankılanırken kuryeler masadan kalkmış masada oynanan oyunların bitmesi bekleniyordu.
Paralar için yetkili görevli etrafta dolanırken tuana her şeyin tıkırında olmasına karşı gülümsedi. İlk günü gayet başarılı halletmişlerdi. Arya oturduğu masadan zevkle kalkarken iyi oyundu diyerek tuananın yanına ilerledi.
Çok geçmeden bütün kumarhane boşalmıştı. Arya rulette yanlız kalmalarına karşı esneyerek "sıla nerde ya?"diyerek çemkirdi. Tuana bilmiyorum derken bir tane kameranın önüne geçmiş sıla diyerek bağırmaya başlamıştı.
O sırada sıla üçüncü uykusunun en güzel yerinde dolanırken kendi isminin seslenilmesiyle yerinden sıçramış ve öfkeyle etrafa bakmaya başlamıştı.
Kimdi bu hadsiz? Onu nasıl uyandırmaya cürret etmişti? Kameralarda gözü gezerken tuananın kameranın önünde elini salladığını gördü. Sinirle kanepeden kalkarken "kim olabilirdi ki zaten? Bu dünyada sınırlı üretimi olan gıcık tuanaydı. Sıla söylene söylene odasından çıktı. Tabi çıkmadan ruletin güvenliğinden emin olmuş bu akşam kazanılan paraların kasada durduklarını da kameradan görünce alarmı çalıştırarak yukarıya çıkmaya başlamıştı.
Yukarıya vardığında kızların ikisinin de onu beklediğini gördü. Aryanın kızgın ve uykusuz yüzüne karşı hemen kendini savunmaya geçti. "Geldim be ne sabırsızsınız. Buranın güvenliği kolay mı sanıyorsunuz?"derken tuana kıstığı gözlerle "sen uyudun mu?"dedi
Sıla anında başını sallarken "ne alakası var be. "Diyerek ruletten çıkarken arkasından arya "biz uyumazken sen nasıl uyursun? Bu ne terbiyesizliktir"diyerek ilerledi.
En arkadan gelen tuana kızlar çıkınca kapıyı kilitlemiş ve kapının önündeki korumaların vardiya değiştirdiklerinden emin olup arabaya ilerledi. Sıla aryayla kavga etmiş ve şoför koltuğuna oturmuş tuanayı bekliyordu. Tuana arkaya geçerken söyleniyordu. "Her seferinde aynı bokluğu yapıyorsunuz"derken sıla aynadan "sus be! ben senden ayca büyüğüm" diyerek arabayı sürmeye başladı. Tuana sinirle söylenerek başını cama yasladı.
Artık kumarhaneyi açtıklarına göre tuana babasını bulmak için araştırmaya girmeliydi. Aslında sıla hemen bulabilirdi ama tuana bunu kendi başına yapmak istiyordu. Bu yüzden bir an önce bu işe başlamalıydı.
Eve vardıkları gibi arabadan inerlerken hepsi kendi odasına doğru dağıldı. Sıla önce çalışma odasına bakmış bilgisiyarlarına aşkla baktıktan sonra odasından çıkmıştı. Çalışma odasını kendi rahatına göre döşemişti. Üç mini televizyon ekranı ve büyük raflarda hoşlandığı ve biriktirdiği şeyler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...