sıla onca gerginlilk ve stresli anlara rağmen sonunda varan düğün günüyle heyecanla odasında bir ileri bir geri gidiyordu. içeriye asel girerken gergin sılaya kaşı iyimisin dedi. sıla başını olumsuz anlamda salladı. "farkında mısın asel? ben artık resmi olarak sıla karayel olacağım ve bambaşka yabancı olduğum bir evde yaşamaya başlayacağım. sizden ayrı bir şekilde " asel sılanın gerginliğine karşı tebessüm ederken "her zaman kendi aileni kurma hevesiyle yanıp tutuşmuyor muydun sıla? şimdi böyle düşünme. hem karayel de yakıştı. " sıla tedirgin bir gülümseme sunarken içeriye arya girmişti. aselin sılayı teselli verdiğini görürken "ne oluyor burda"dedi. asel aryaya döndü. "sıla bizden ayrılacağı için gergin "arya dudaklarını büzdü. anne şefkatiyle sılanın yanına ilerlerken "ah yavrum. bizden ayrılmıyorsun" diye aniden kızarak sılanın omzuna vurarak ekledi. "ne saçmalıyorsun kız. evlenince bizden kurtalacağını falan mı?. senin varisin evinde kalman gerçeği bizden ayırmıyor. yada varisin kocan olacağı gerçeği. bu yüzden kendine gel. "sıla gülerek başını sallarken arya anlık duraklamış ve "ulan harbi varis eniştemiz oluyor ya. hayret verici bir şey"dedi, etrfında dönerken. sıla başını sallarken "o keçi inatlı benim kocam olacak"dedi. ardından kahkaha patlatmıştı. " yüzük parmağına yaptırdığı dövmem geleceğin habercisiymiş" kızlar gülmeye başlarken asel "ne dalga geçmiştik o ilk an"dedi. arya ekledi. "harbi öyleydi. nişanlandınız mı diye ne dalga geçmiştik"dedi. arya elinde gelinlikle sılaya dönerken "şimdi gerçekten evleniyorsunuz." sıla başını yana eğerken arya gülümsedi. gözünden yaş süzülmesine rağmen gülümsüyordu. "ay sıla çok mutluyum."dedi. sıla akmak için direnen göz yaşlarını serbest bırakırken "o yüzden mi ağlıyorsun"dedi. arya anında "ne ağlaması be. sende bir göz yaşını ağlamaya çekiyorsun. asıl sen ağlama. valla varis evlenmek istemediğini düşünecek" sıla gülmseyerek göz yaşların sildi. duygulanan asel de kendini toparayıp "yahu kendinize gelin. beni de duygulandırıyorsunuz"dedi sıla başını sallarken aryanın ona uzattığı gelinliğini eline aldı. artık hazırlanmaya başlasa iyi olacaktı.
makyajlardır giyinmedir hallolurken bu süre zarfında çiğdem kıbrısa gelmiş ve direk sılanın düğünün olacağı mekana ilerliyordu. heyecandan ve mutluluktan sürekli gülümseyen çiğdemin bu halini gülerek izlemişti roberto. sonunda karısının böyle mutlu olması onu da sevindiriyordu. bu sorunun ortadan kalkması robertoyu sonunda dedirtmişti. ikili mekana varmalıyla varisin adamları ve şimdiden dolan magazinciler tarafından karşılanırken robertoyla çiğdem araçtan indi. kapıda onları karşılayan berk ve kaan robertoyla çiğdemi magazincilerden uzak tutarak hoşgeldiniz diyerek yönendirdi. çiğdem bu kadar kalabalık magazinci beklemiyordu. kaan "yengem seni bekliyor çiğdem"dedi. çiğdem kocasına dönmesiyle roberto başını sallamış ve çiğdem kaanla ayrı ilerleyerek robertoyla berkin mekanın bahçesine gitmelerini izlemişti. çiğdem kaanı takip edip bir odanın kapısına varmalarıyla durakladı. kaan kapıyı çalarken arya ne var diye içerden bağırdı. kaan çğdem geldi derken kapı hızla asel tarafından açılmıştı. çiğdem aseli görmesiyle gülümserken aselde tebessüm ederek içeri çekti çiğdemi ve ardından kapıyı kapattı. maksat herhangi bir erkeğin sılayı görmemesiydi.
çiğdem gülerek içeri girerken hazırlanmış olan sılanın duvağının takılmasını izledi. gözleri anında dolarken "çok güzel olmuşsun"dedi. sıla aynadan çiğdeme bakarken "nolur ağlama. zaten çok ağlayasım var. hemen bende ağlıyorum"dedi. arya duvağı yerleştirip çiğdeme dönerken "evet ağlama. zor tutuyorum"dedi. ardından çiğdemin şişik göbeğine karşı hızla "ulan hamilemisin yoksa"dedi. sesi o kadar hızlı çıkmıştı. sanki korkunç bir şey söylüyordu. sıla hızla arkasına dönerken çiğdem başını salladı. arya "yaaaaa. ama yerim ben"diyerek çiğdeme sarılırken çiğdem tutmakta zorlandığı göz yaşlarını serbest bıraktı. sıla sıranın ona gelmesini beklerken "ne kadardır hamilesin" ardından "yani kaç aylık. bu konulara o kadar uzağım ki soruyu bile toparlayamadım"dedi ve gülmeye başladı. çiğdem aryadan ayrılırken sılanın dediklerine gülmüş ve sılaya sıkıca sarılmıştı" dört aydır"dedi. asel hızla "cinsiyeti belli oldu mu?"diye sorarken çiğdem başını saladı. sıladan ayrılırken "özür dilerim"dedi. sıla başını olumsuz anlamda sallarken "nolur o konuyu açma. boşver şimdi. "dedi. çiğdem peki derken asele döndü. "erkekmiş" arya gülmeye başlarken "iyi senin robertoya varis geliyor desene. "arya hınzırca gülmeye başlarken "bir tane varis yeterdi ama olsun"dedi. kızlar aryanın bu çirkin espirisine karşı gözlerini devirirken sıla "bunu ben bile yapmazdım"dedi. arya gülmesinin şiddetini arttırırken uzun zamandır bu kadar gülmediğini fark etmişti. bu ona çok iyi gelmişti. açıkçası sıla ve aselde bu durumdan aşırı keyif alıyordu. sonunda aryanın böyle mutlu olması o kadar güzel bir şeydi ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...