tuanayla sıla hapishanenin kapısına geçmişler ve onları bekleyen asel arya ve çiğdem eşliğinde hapishaneden çıkmalarına özel hazırlanan kutlamaya doğru yol almışlardı.
sıla kutlama alanına geldi. yüzü beş karıştı. öfke ve hayal kırıklığı içerisinde ilerledi. yüzündeki mimikler ve duruşundaki ciddiyet bir sorun olduğunu ulu orta gösteriyordu. içeriye giren tayfayla konfeti patlarken sıla kınayan gözlerle etrafa baktı. hevesle mutlu olan bütün suratlar sılanın bu tavrı karşısında buz kesilirken arya tuana ve asel donuk bir ifadeyle sılanın arkasına dizilmişlerdi. çiğdem mi? çiğdem kızlardan erkenden ayrılmıştı.
varis sılanın bu tavrına anlam veremezken sevgilisine doğru ilerledi ve kollarını ona doladı. bir sorun mu var diyerek kulağına fısıldarken sıla dolan gözlerini varisin omzuna dayayıp bir müddet sakinleşmeyi bekledi. ortam iyiden iyiye gerginleşirken herkes neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordu. sıla kendini toparlayıp varisten ayrılırkenn kızaran gözleriyle varise baktı. varisin kaşları şefkatle çatıldı "ne oldu sevgilim"diyerek ellerini sılanın yüzüne götürüp okşarken sıla buıruk bir ifadeyle gülümsemiş ve varisten ayrılarak gruba dönmüştü.
yüzü anında buz kesilirken bakışları grupta itinayla gezdi. alparslan bir şeylerden rahatsız olmuş olacakki "sorun ne? burda neler oluyor"dedi. sıla alparslana baktı. başını yana eğmiş ve olayı çözümlemeye çalışır gibi "güzel soru"demişti. ardından dikleşmiş ve "tam olarak neyi kutladığımızı açıkçası merak ediyorum"dedi. vücudunda salgılanan adrenalin eşliğinde öfkesi git gide artarken kendine hakim olmaya çalışarak devam etti. bakışları berrinde ardından buse de gezdi. "önce benim haapise atılmamı sağlayıp sonrasında hiç bir şey yokmuş gibi çıkmamın kutlanması ne ikonik bir hareket"dedi. sesi agresifleşmeye başlıyordu.
herkes sılanın bilmece gibi konuşasına anlam veremezken berrin "açık açık konuş sıla."demişti. sıla başını salladı. "hay hay"diyerek bir adım öne atıldı. "benim bu duruma gelmemi sağlayan ve en başından beri aradığımız kişiyi bulduk. daha doğrusu arya buldu"dedi. sıla anlık aryaya bakmış ve gururlu bir anne edasıyla tebessüm edip önüne dönmüştü. alparslan hızla kimmiş diye sorarken sıla buseye döndü. "buse enderoğlu" dedi.
herkes söylenen ismi sindirmeye çalıştı. berri beyninden vurulmuşa dönerken buse gözlerini kapatmıştı. anlaşılan açığa çıkmayı beklemiyordu. alparslan hızla teyzesine döndü. insanlar daha bu ismi sindiremezken berrin "buse böyle bir şey yapmamıştır"dedi. bunun üzerine sıla histerik bir kahkaha tattı. "şimdi de biz yalancı mı olduk"dedi. ardından yüzü buz kesmiş kaşları çatılmış ve yüzü gerilmişti. "buse en başından beri kızının sözleşmesini iptal etmediğimden kızgındı. kendince basit bir intikam almak için harekete geçmiş olacakki yaptığı şeylerin farkına varmayıp aptalca hareket etti. " berrin "sıla "diyerek yükselirken sıla öfkeyle berrine döndü. "bana sesini bir daha yükseltirsen sonucuna katlanırsın. "dedi vücudu öfkeyle yavaştan titreyen sıla bağırmaya başladı.
"ya ben çok mu aptalım sizinle yakınlaştım yoksa siz mi beni aptal yerine koyup hareket ediyorsunuz anlamadım. mesela "dedi gözü buseyi buldu. " bunu yaptığında eline ne geçecekti söylesene"dedi. sıla buseye doğru yaklaştı. "hıh söyle bi. madem sessizsin konuşmayacaksın ben devam edeyim." sıla etrafta göz gezdirdi. "bunun bedelinin olacağını düşünmedin mi"dedi. öfkeyle bağırırken aybars" yeter "diye karşılık verip bağırmış ve öne atılmıştı. "kes bu zırvalıkları. biz senin çıkışını kutlamak için burdayız senin dediklerine bak"diyerek devam ederken varis gözü dönmüş bir şekilde öne atılan aybarsa yaklaştı. " kes sesini." dedi. sesi oldukça gür ve öfkeli çıkmıştı. aybars bu tepkiyi beklemediğini gözler önüne sererken varis devam etti. "bir daha konuşmaya cesaret edersen seni burda öldürürüm"dedi. ciddi olduğunu yeterince belli ederken alparslan "sakin olun"diyerek öne atıldı. arya alparslanın önünü kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Roman pour AdolescentsNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...