multi oyunda kullanılan faktör ve burçlarım sembolleri
arya geldiği mekana bakarken gülümsedi. heyecanlıydı. bu kumarhanenin sahibi yani serkan ne demişti : bizim kumarhanemizin farkı başka oyunlarda olması. kendi kurduğumuz oyunlar. arya bu oyunlardan birini oynayacaktı. hayatında hiç oynamadığı bir oyunu oynayacaktı ve bu oyunu bilmeden serkana kafa tutmuştu.
kendi haline gülerken huyum kurusun diye düşünerek kumarhanenin kapısından içeri girdi. öğlen vakti gelmişti çünkü serkan onu öğlen vakti davet etmişti. o yüzden kumarhane bomboştu. arya içerisi oldukça büyük mekanda ilerlerken ortada ki masada oturan serkana doğru ilerledi. arkasında bir tane adamı duruyordu. serkanın adamı aryayı görmesiyle ayaklanırken "hoş geldiniz"demiş ve onu karşılamaya kalkmayan serkanın karşısındaki koltuğa buyur etmişti.
arya onu karşılamayan serkana karşı oldukça öfkelense de sesini çıkartmadı. onun kendine yalvardığı zamanı için elinden geleni yapıcaktı.
düşüncelerinden ayıran serkanın sesiyle kendine gelirken serkanın önüne dizdiği kartlara baktı.serkan kartları özel bir çantadan çıkartmış ve aryaya göstermişti. kartlar normal iskambil kartı değildi. gerçekten farklı bir oyun oynayacaklardı. arya bunun üzerine dikleşti.
serkan kartları tanıtmaya başlarken bütün kartların üzerinde yer alan farklı semboller aryanın dikkatini çekti. kartların üzerinde burçların sembolleri yer alıyordu. bu aryaya oldukça farklı gelmişti. başka bilmediği semboller de vardı ama arya onları değil hayatında görmek ilk defa denk geliyordu. arya kartların her birini dikkatle incelerken serkan eline aldığı her hangi bir kartı gösterdi. "bu en sevdiğim oyunlardan biridir. bu oyunu ilginç ve farklı olsun diye bir astrolojiyle ilgilenen birine yaptırdım. iki farklı deste var. birinde burçlar varken diğerinde burçların etkilendiği faktörler var. bu elimde tuttuğum kart bir faktörü simgeliyor. " derken arya merakla serkanın elindeki kartı inceledi.
serkan devam etmek adına derin bir nefes aldı. "basit bir oyun. burçların faktörleriyle eşleştirme yapman gerekiyor sadece. tek zor kısmı kartları hiç görmeyecek olmak. doğru kartları doğru faktörle eşleştirirsen yeniden sıra sende oluyor. en fazla kart eşleştiren kazanıyor. " arya anladım der gibi başını sallarken "tek sorum var. ne bu burç sevdan serkan? "dedi. alayla gülümsemesine karşı serkan oldukça ciddi bir şekilde "bu zamanda en çok popüler olan şey burç yorumlamak değil mi selen? benim burç yorumlayan insanların profesyonel ekipten oluşan şirketim var. internet üzerinden para karşılığı burç ve bazıları fal yorumluyor" arya duyduklarına karşı şaşkınlıkla serkana baktı.
ne kadar mantıklı bir işti. arya başıyla onaylarken "haklısınız sanırım. güzel para kazanıyor olmalısınız"dedi. serkan alayla dudağını kıvırdı. "evet ne kadar bahis koyuyorsun"diyerek konuyu değiştirirken arya "beş bin"dedi. serkanın adamı ortaya aryanın bahisini koyarken serkan adamına bakıp "5 bin"dedi arya kaşlarını kaldırdı.
ortaya yerleştirilen bahislerle beraber bütün kartlar serkanın adamı tarafından karılırken arya "bu işte olduğunuza göre herkes tarafından bilinen bir şirket olmalısınız." serkan kartların masaya gelişi güzel ve kapalı olarak sıralanmasını izlerken "evet selen. hatta bu oyununum bile oldukça popülerdir."dedi. arya başıyla onaylarken masayı kaplayan kartlara baktı. bu aslında çok zor bir oyundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...