=> sonunda üniversitede sınavlarım bitti ve tatile girmenin verdiği rahatlıığıyla yeni bölüm yazma fırsatım oldu. lütfen beğenmelerinizi ve yorumlarınızı esirgemeyin. iyi okumalaaarr..
sıla varsile beraber yukarı çıkarken aşağıda aryanın müthiş kahkahası eşliğinde oyununu oynamasını izleyerek odaya vardı. odaya varisin arkasından girerken varisin yanından usulca geçip varisin koltuğuna oturdu. varis sılanın bu tavırlarını dikkatle izlip masaya doğru yaklaşırken "seni dinliyorum"dedi. sıla başını salladı ve sandalyesini masaya yaklaştırdı. "ben"dedi. bakışları varisinkilerle kesişirken devam etti. "insan öldürmeyi yanlış bulurum. zorda kalmadığım müddetçe öldürmem. ben onları elime düşürmeyi onları sıkıştırıp gururlarını ezmeyi onları öldürmekten beter etmeyi severim varis" görkem gözlerini kısmış kasılmış yüz hatlarıyla sılaya bakmaya devam ederken sıla boğazını temizledi. "arya eli kazanacak."dedi. varis hızla kalarını çattı. konunun değişmesinin hızına anlam veremezken sıla sandalyede geriye yaslandı. "arya eli kazanmasıyla arda iflas bayrakları çekecek. malum bütün mal varlığını ona kıyamayacağımı düşünüp bir tehdidimle masaya yatırdı. hal böyleyken" ayağa kalktı sıla. varise doğru ilerlerken varisin yanına gelip elini zor da olsa varisin omzuna yerleştirdi. malum boy farkı olsa da sıla başarmış bir şekilde elini varisin omzunda gezdirip etrafında dönerek devam etti.
varis sılanın hareketlerinden oldukça etkilense de sılanın cümlesinin sonuca bağlanmasını da merakla bekliyordu. varis bakışlarıyla sılayı takip ederken bir anda sılanın etrafında dönmesinden bıkmış ve eliyle sılanın belini kavramış ve sılayı önünde durmasını sağlayarak masayla kendi arasına almıştı. sıla ani hareketle kendini masayla varisin arasında bulurken gözlerini varisin gözlerine kenetledi. varisin meraklı bakışlarına karşı boğazını temizledi. varisin belini kavrayıp masaya dayatması sıla da bir kıpırdanma meydana getirse de kendini hızla toparlayıp "hal böyleyken arda kendini bir anda senin malın olarak bulacak. arda hala onu sevdiğimi düşünerek girdiği bu oyunda senin malın olarak çıkacak. senin malın olarak kayda geçmesi hem erkeklik gururuna hemde mal varlığına büyük bir zedelenme meydana getirecek. bence ölmekten beter oldu. sence?" sıla varise doğru yüzünü yaklaştırırken varisin yüzünde bir gülümseme peydahlandı. sılaya bir kez daha hayran olmuştu. varisin ardayı öldüremediğinden oluşan siniri kaybolmuş yerine sılanın planına karşı gerçekleşecek durumun hazzı gelmişti. "arda ölmekten beter oldu"dedi. sesindeki keyifli ton sılanın da tebessüm oluşturmasına yol açarken varis sılaya doğru yaklaştı.
varis yüzünü sılanın yüzüne oldukça yakın tutarken usulca nefesini sılanın yüzüne bıraktı. sıla bu yakınlaşma karşısında gözlerini kapatırken varis başını eğdi. nihayet yüzleri aynı hizada bir araya gelirken varis sılanın belindeki elini kendine doğru çekerek vücutları arasında bulunan boşluğu da sıfırlayarak sılanın ona daha da yakınlaşmasını sağladı. sıla kalbinin çok hızlı attığını fark etti. bu adam kalp atışlarını bozmakla kalmamıştı nefes alış verişi düzensizleşmiş ve gözlerini bile açacak derman bırakmamıştı. titrek nefesler alırken varisin de ondan farksız olmadığını hisseti.
sıla gözlerini açtı ve elini varisin göğsüne götürdü. onun kalp atışlarının da hızlanıp hızlanmadığını merak ediyordu.
sıla başını kaldırdı. elinin altında duran bedenin kalp atışlarını usulca hissederken gözlerini varisinkilere dikti. "kalbin hızlı atıyor "dedi. varis tebessüm ederken "hızlandırıyorsun"dedi. sıla gülümsedi. "hızlandırıyorum"dedi, varisi tekrarlarken.
varis sıladan uzaklaşırken ikisi içinde nefes alacak ve kendilerine gelmesini sağlayacak boşluk açtı. ikili yoğun libidodan uzaklaşırken sıla dikleşti. varisin göğsünde duran elini alıp varisin yanağına koyarken dikleşmiş varise ulaşmak için parmak uçlarına kalkarak varisin yanağını öpmüştü. onca yoğun atmosferde varisle öpmüşmemelerine karşı masumane bir yanak busesi kondurmayı tercih etti. varis sılanın bu atağına afallasada memnun bir şekilde gülümseyerek başını eğdi. sılanın parmak ucunda yükseldiğini görmesiyle gülümsemesi büyüdü. sıla bunu farkederken varisin omzuna vurmuş ve "hoşuna mı gitti."demişti. varis gülümseyerek "istersen seni masaya oturturdum. " sıla yanaklarının kızardığını hissetse de gülümseyerek "bir daha ki sefer otutturursun" diyerek başını eğdi. varis sılanın lafıyla daha da gülümsedi. "sen nasıl istersen karo"demesiyle sıla daha da utanarak cama doğru ilerledi. ellerini yanaklarına bastırıp soğutmaya çalışıyordu. bilakis camın yansımasından yüzüne baktığında oldukça kızardığını görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...