111. BÖLÜM (ALARA)

15 4 1
                                    

sıla ve varis bir haftalığına balayına çıkmış kızlar işlerinin başına dönmüştü. arya yurt dışına çıkıp çıkıp gelirken tuana da ona gelen iş teklfilerini değerlendiriyordu. ruletin otel inşası büyük yankı uyandırdığından dolayı bir çok ünlü veya bazı şirketler tuanaya iş teklifi vermişti. tuana onları değerlendirmeye almıştı. şirketle çalışmaktansa tek başına çalışıp ünlülerin evlerini yada isteklerini yere getirerek kendi reklamının yapılmasını tercih etmiş ve bir işi kabul ederek oda yurt dışına çıkmak için hazırlanmıştı. arianın sürekli londraya gidip gelmesi ve tuananın da londradan kabul edeceği iş için londradan ev alma kararı almışlardı. arya ve tuana ev araştırmasına da başlamıştı. 

arya çıktığı yurt dışı seyehatlerinde evde bakıp duruyordu. merkezi konumu olması çok önemliydi ve londranın göbeğinde bulunan ev fiyatları da yüksekti. hoş karşılayamayacağı miktalar değildi ama mantıklı karar vermek daha yerinde olurdu. 

arya en sonki ziyaretinde gittiği ev gezisini tuanaya görtermiş ve beğenmeleriyle yasal işlemler başlatılmıştı. tuana o evden yanıt bekliyordu. çünü karar verdiği iş için yurt dışına çıkıp işlerinin başına geçmeliydi ama otelde kalmak istemiyordu. 

tuana evde gezinirken aselden haber bekliyordu. yasal işlemleri asel üstlenmiş yurt dışında açtığı hukuk bürosunundan işleri yürütüyordu. 

tuana sultanın ona çay doldurmasını izlerken çalan telefonuna karşı heyecanla telefonunu eline aldı. arayan aseldi. hadi hayırlısı diyerek telefonu açarken sultan da önüne çayını koyuyordu. tuana açtığı gibi "tuttuk mu?"dedi. asel tuananın direk konuya girmesine karşı "evet. işler halloldu. buraya gelip evi düzmeye başlayabilirsin"dedi. tuana "oh sonunda."diyerek sevinirken "tamam hemen uçak bileti alıyorum"dedi. aselle konuşmasını sonlandıran tuana çayından yudum alarak uçak bileti bakmaya başladı. bu sırada eve yeni giren arya mutfakta çay içen tuanayı görmesiyle hayırdır dedi. tuana başını bilgisiyarından kaldırmayarak yanıtladı. "evi aldık. uçak bileti alarak eşya bakmaya gideceğim"arya heyecanla tuanın yanına varırken "hadi ya. beğendiğimiz evden bahsediyorsun değil mi?"dedi. tuana başını sallarken arya tuananı yanına varıp "güzel eşya seç. orda hep beraber kalıcaz sonuçta"dedi. tuana kınayıcı bir şekilde aryaya bakarken "benimde zevkim kötü değil arya. güvenebilirisn yani"dedi. arya emin olamamış gibi dudaklarını kıvırırken "tamam öyle olsun. ben hazırlanıp dışarı çıkıcam gezmeğe. "dedi. ve ekledi. "gelmek ister misin?" tuana başını olumsuz anlamda sallarken "valiz hazırlamam lazım"diyerek aryaya döndü. "sahi sıla ne zaman geliyor. ona da haber versem iyi olurdu" arya telefonundan tarihe bakltı. "bugünlerde gelmesi gerekiyordu ama bilemem. sonuçta tatillerini uzatmak isteyebilirlker ki bu en doğal hakları"diyerek odasına ilerledi. 

arya hazırlanarak evden çıktı. kıbrısta en güzel ve lüks mekanlarda biraz takılmak kafasını para harcıyarak dağıtmak istiyordu. arya özenle giyiniyordu. çünkü biliyordu ki alparslan kesinlikle  yanına gelecekti. arya arabasına binmiş ve yola koyulmuştu. aynı zamandan sılaya ses atan arya "ne zaman geliyorsun be. özlettin kendini. valla evlendin sattın bizi"diyerek mesajını yollamış ve hızlı bir şekilde mesajı görülmüştü. sıla kızların mesajını hemen görmeye dikkat ediyordu. özellikle tatile gittiğinden dolayı kızların başına bir şey gelir diye korkuyordu. anında aryaya mesaj yazan sıla "geliyorum hayatım. yoldayım. sen nerdesin"dedi. arya bu habere sevinirken gittiği yeri sılaya söyleyerek yanıma gel bari demeyi de ihmal etmemişti. sıla tamam diyerek konuşmayı sonlandırırken arya da vardığı mekana karşı durmuş ve aracının anahtarını valeye teslim ederek mekana girmişti. 

ayırttığı yere ilerlerledi. oturduğu masaya çok geçmeden alparslan gelirken arya sırıtmamak için kendini zor tutarak eline aldığı menüyü incelemeye devam etti. alparslan bozuntuya vermeden masaya otururken gelen garsona menü istediğini söyleyerek aryaı inceledi. arya kendi tasarımı olan özel elbiselerinden giymişti. saçını at kuyruğu yaparak yzünü ortaya çıkarırken alparslan aşık olduğu kanıdını dikkatle ve beğenerek inceliyordu. arya başını menüden kaldırırken onu ineleyen alparslana karşı "iyi alıştın davetsiz yerlere gelmeye"dedi. alparslan tebessüm ederken "uzak kaldığımız zamanları telafi ediyorum daha doğru olur"demişti. o sırada gelen garson menüyü alparslana vererek aryanın siparişini almıştı. arya giden garsonun arkasından alparslana baktı. "biz şuan tam olarak ne yaşıyoruz"dedi merakla. alparslan menüden başını kaldırıp arayaya ciddiyetle baktı. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin