multi medya arya
arya vardığı oteline yerleşti . yolculukları boyunca ilkerle hiç konuşmamışlardı. ilker parasına kıyıp birinci sınıftan uçak bileti alsa da o sessiz alanda aryayla muhattaba girmemişti. arya dalgındı. ilkerin kendini bir anda aryadan uzaklaştırmasına anlam vermeye çalışıyordu.
yatağına uzanmış bir halde düşünceleriyle boğuşurken telefonuna gelen mesaj bildirimiyle telefonunu eline aldı. sıla mesaj atmıştı. arya sılanın mesajını yanıtlayarak sılayla konuşmaya başladı. olayları özetleyip sılaya anlatırken sıladan da gelişmelerden haberdar oluyordu. mesela maria isimli kızı nasıl bulacakları hakkında kısa bir konuşma gerçekleşmiş ardından sıla konuyu kapatarak aryaya dinlenmesi gerektiğini söylemişti.
arya sılayla konuşmasını bitirirken ilkerden de gelen mesajla irkildi. bu akşam aryanın tasarımlarının sponsoru olan audic chastain ile yemek yeneceğini ona göre hazırlanmasını söylemişti. arya mesajı okumasıyla hızla ayaklandı. şık beyaz bir gece elbisesi valizinden çıkartırken hemen banyoya girdi. hızlı bir duş alıp saçlarını ayarlamaya girişmeliydi.
Kapının çalmasını duyan arya usulca kapıyı açtı. İlker takım elbisesi eşliğinde takım elbisesini düzeltir vaziyette bekliyordu. arya tebessüm etti. İlker başını kendi takım elbisesinden çekip aryaya odaklandığında arya ilkeri umursamıyor gibi yaparak el çantasını alıp kapıyı kapatmıştı. İlker uzun bir süre soluksuzca aryayı incelemişti. Oldukça güzeldi. Üzerindeki elbise vücuduna tam oturmuş beyaz renk onu oldukça çekici göstermişti.
İlker, aryanın yanında yer almasıyla ilerlemeye başladı. Sessiz bir şekilde asansöre ilerlerken arya " yemek için nereye gideceğiz?"dedi, Asansöre binerlerken. İlker asansörün kapısının kapanmasıyla "otelin restoranında" arya usulca başını salladı.
Arya başını dik tutmuş onları bekleyen austin'e doğru ilerledi. En büyüleyici gülümsemesini dudağına yerleştirirken selam verdi. Austin uzun bir süre gözlerini aryadan çekemezken gülümseyerek aryanın el sıkışmak için uzattığı elini ters çevirip dudaklarına götürüp öperken aryanın selamını aldı.
Arya austin'in flörtöz tavrına karşı gülümsemesini büyütürken ilkerin boğazını temizlemesiyle elinin bırakılmasına karşı masaya oturdu. Austin ile ilker selamlaşırken austin yarım Türkçesiyle "elbiseler mükemmel"dedi, Konuşurken oldukça zorlanırken. Arya pişkin bir hal aldı. Bilmediği bir şey değildi.
Austin bu sefer aryaya döndü. Masaya oturmuş aryayla göz temasını kurarken "
Siz yapmışsınız. Müthişler. Benimle çalışmak ister misin?" Arya pat diye iş teklifi gelmesine karşı hafif bir kıkırdama eşliğinde "teşekkürler austin. Bunu düşüneceğim"dedi. Austin aldığı yanıttan memnun olduğunu göstererek "o zaman kutlayalım"dedi. Gelen garsona siparişler verilirken ortaya getirilmesini istenen şarap açıldı.İlker austin ile aryanın yakınlaşmasından rahatsız olmuş bir halde masada muhabbet eden ikiliye bakıyordu. Bazen türkçe bazen ingilizce bazen fransızca konuşan bu ikiliye karşı ilker sinirlenmek üzereydi. Evet! Aryanın yetenekli olduğunun farkındaydı. Ve bunun farkında olan sadece kendisi değildi. Sinirlendiği kısımda buydu. Kendi keşfettiği yetenek kendi rızasıyla kendinden ayrılmak üzereydi. Gerçi aryayı kendi keşfetmemişti ya. Arya kendi ayaklarıyla ilkere gelmişti. Ama yinede ilker bunu kabullenemiyordu. Aryanın kendi markasında çalışmasını her ne kadar istese de savunduğu düşüncelere ters şeyler vardı. Aryanın kötü tarafını kendi markasını kötüleme olasılığıyla savaş veriyordu.
Arya gelen yemekleriyle austin ile muhabbetini yarıda kesti. Uzun süredir ilkerin kendisine garip bir ifadeyle baktığının farkındaydı. Bazı şeylerde pişman olduğunu anlamasına rağmen o yüz ifadesiyle ilkerin kararlı olduğunu da görmüştü. İlkere bel bağlamamak akıllıca olurdu. Tam da bu yüzden her ne kadar ilkerin kızdığını görse de austin ile yakınlaşmaya devam edecekti. Austin güzel bir iş imkanıydı. Hayatı yeniden şekil alabilirdi. Yemeğini yerken austin'in sesiyle başını kaldırdı.
"Bu akşam kumarhaneye gidiyorum ilker. Gelir misin?" İlkere yöneltilen soruya karşı ona da sorulmasını beklerken ilkerin "bu akşam dinleneceğim"yanıtına üzülen austin'e karşı arya "ben gelebilirim austin. Beni çağırmamış olsan da eşlik edebilirim istersen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...