sıla varisin odasına girdiği zaman masasına yaslanmış varisin bedenine baktı. sılanın gözleri arsızca varisin üzerinde gezerken "duyduğuma göre %20lik hisseni hediye olarak bana vermişsin" varis sılanın cümlesiyle sırıtarak masasından kendini çekerek dikleşti. "kimden duydun?"diyerek merakla sorarak sılaya doğru ilerlemeye başladı. sıla varisin gözlerine odaklanırken yanıtladı. "paraların dedi. bizden çok var alsan eksilmez diyince bende kıyamadım" varisin sırıtması büyürken "hadi ya. paralar ne zamandır konuşuyor"derken sıla ona yaklaşan varise karşı " paralarının sesini anlamasanda onlara hak veriyorsun diye düşünüyorum" varis kaşlarını kaldırdı. "%20lik hissemi kaptığın yetmezmiş gibi bir de bedava üstüne konmaya mı çalışıyorsun" sıla belli belirsiz başını sallarken "abartmayalım varis. senden eksilen bir şey olmayacak"derken varis gözlerini kıstı ve boyunu sılanın boyuyla eşitleyerek yüzünü sılanın yüzüne yaklaştırdı.
"kağıt üzerinde de bana ortak olacaksın"dedi. sıla ciddiyetle varise baktı. "kağıda dökme zamanı gelmişti"demesiyle varis başını salladı. "bana uyar. "demesiyle sıla ödemekten kurtulduğu milyarlara karşı sevindi. bundan da paçayı kurtarmıştı. sıla ondan uzaklaşan varise karşı masadan alıp sılaya uzattığı evrağa karşı" buraya imzaladığın zaman resmen %20 sahipsin demek" sıla varise doğru ilerledi. uzattığı kağıdı ve kalemi alırken kağıdı okumaya başladı.
bütün yazanları okuduktan sonra imzalarken çıkartılan kopyasını eline alıp varisle şirketten ayrılmaya doğru yol aldılar.
birlikte aşağı inerlerken sıla telefonuna gelen bildirime baktı. tuananın gruba attığı magazini açtı. aryanın ilkerle çıkan fotoğrafının paylaşılıp röportajtaki aşkı ilker altunsoy mu? başlığıyla birlikte fotoğrafa baka kalan sıla şok olmuştu. bu durumun buna çekilmesi şaşırtıcıydı. sıla yazılanları okumaya başladı. "öykü sert'in ayrıldığı şirketin sahibi ve baş tasarımcısı ilker altunsoyla birlikte resterondan ayrıldığı görüldü. öykü sertin röportajda bahsettiği aşk hayatı ilker altunsoyla mı yaşanıyor soru işaretleri meydana geldi. bu yüzden mi şirketten ayrıldı iddaaları yankılanmaya başladı. öykü sertten hala bir açıklama gelmedi."
sıla sayfadan çıkarken insanların kurduğu hayal dünyasına şok olmuş bir şekilde gruba" arya hemen açıklama yap" diyerek gruptan çıktı. varis sılanın pür şekilde telefonuna bakmasına karşı adımlarını yavaşlatmış ve sılayla aynı hareket etmeye başlamıştı. sılanın telefonu kapatmasıyla sorun mu var dedi. sıla başını olumsuz anlamda salladı. şirketin otoparkına varan ikili yollarını ayırırken sıla arabasına doğru ilerlemeye başladı.
varis sılayla ayrılmadan önce mekana gelmesini söylemesiyle sılanın bugün varisten ayrılamayacağı kesinleşmişti. sıla arabasını çalıştırıp varisin onu bekleyen arabasının peşine takıldı. birlikte otopaktan çıkarlarken aynı zamandan kızların gruptan konuşmalarını okumaya çalışıyordu. yolda kırmızı ışığa yakalanan sıla onu arayan grup konuşmasıı açarken ışığın yeşile dönmesini bekliyordu. arabada yankılanan tuanayla aselin sesini umursamadan camdan bakınan sıla yanına yanaşan arabaya odaklandı. üstü açık aracın içinde oturan erkekle kalbi sıkışmaya başladı.
camını şok içerisinde açarken erkeğin bakışları da sılaya döndü. erkekte sıla kadar şok olurken sıla korna sesiyle kendine gelip yeşil yanan lambayla ilerlemeye başladı. nefes almakta zorlanırken ellerinin terlediğini fark eti. kalbi sıkışıyor nefes almakta zorlanıyordu. sıla kızların aramasından pat diye çıkarken varisi aradı. açılan telefona karşı" ben gelemicem varis. işim çıktı"diyerek yüzüne telefonu kapatıp yolunu değiştirdi.
sıla rulete sürmeye başlarken ağlamamak için direnen göz yaşlarını bastırmaya çalışıyordu. gözünde canlanan eskiyi hatırlamamak için başını sallarken vardığı rulete karşı hızla park edip içeri girdi. adımı aşağısı olurken şifreleri girerek kendini odasında bulunan kanepeye attı. içeri girmesiyle başlayan ağlamasını susturamazken kendini bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...