75. BÖLÜM (BEL ALTI)

25 6 1
                                    

alparslan ortamın gerginliğini azaltmak ve annesinin yoğun bakışlarını kızlardan çekmek adına aklına gelen konuyu açtı. "savcı hapishanede sizin hakkınızda ileri geri konuşmaya başlamış." bütün kızlar dahil olmak üzere herkes dikkatle alparslana dönerken tuana sılaya döndü. "ben sana onu öldürelim demiştim"derken sıla sıktığı dişlerinin arasından "onu öldürmekten beter ettik tuana. ağzı olan konuşur. " dese de tuanın ısrarlı bakışları onun uslu durmayacağının habercisiydi. berrin planları yapan ve son sözü söyleyenin sıla olduğunu anında anlarken kaşlarını merakla kaldırmış sılayı inceliyordu. 

tuana sabırsız bir şekilde "ağzı olan konuşur yetmez öyle değil mi sıla. hani bir şeyler yapacağızdır." arya merakla sılaya bakarken sıla sabırla aryaya döndü. "arya sen savcının müstakbel eşini ziyaret edersin. onun içerde olduğunu bizimse dışardaki varlığımızı hatırlatırsın" tuana hızla "ben giderim. arya zahmet etmesin"demesiyle sıla" hayır tuana sen gitmeyeceksin. sen oraya gidersen kendini kaybeder kadının kışkırtıcı laflarına karşı öldürmeye kalkarsın. bu işi arya yapıcak. arya o kadının kendisini kışkırtmasına izin vermez aksine onu kışkırtır." arya tebessümle teşekkür ederken tuana "ben ne yapacağım"dedi. 

bütün salon konuşmaları dikkatle dinlerken sıla "sen savcıyı ziyarete gideceksin"dedi. berrin merakla konuşmaya dahil olurken "savcıyı hapse attıran yegane insanla savcının görüşmesine izin verileceğinden nasıl eminsin" dedi. sıla berrine döndü. "avukatımıza güveniyorum berrin hanım. ihtiyacınız olduğunda asel seve seve size yardım edecektir. sadece, pahalıya çalışır" berrin anladım der gibi keyifle gülümserken tuana "o zaman karısıyla da özlem giderir"dedi. bakışı aryaya kaymıştı. arya şeytani gülüşüyle "karısının da savcıyı görmek isteyeceğinden eminim "dedi. 

alparslan ani gelişen plana karşı "karısının evinin önünde yığınla koruma var. aryayı tehlikeye atarsın"demesiyle sıla ve arya alparslana döndü. arya beni küçümsüyor musun der gibi alparslana bakarken sıla "kaan ve berk korumaları halleder"dedi. ve görkeme dönerek onay vermesini bekledi. görkem hızla tamamdır anlamında kafasını sallarken alparslan "ben de halledebilirim"dedi. 

arya alparslana başını olumsuz anlamda sallayarak yanıladı ve ekledi. "sıla anlaşma yapmadığı insanlara güvenmez alparslan. anlayacağın sıla için benim sevgilim olman yetmiyor." alparslan aryaya dikkatle baktı. "seninle anlaşma yapmama engel yok" dedi. arya sılaya dönmüştü. sıla sen bilirsin bakışı atarken arya "anlaşma şartlarını ihlal etmemen gerekiyor farkındasın değil mi? ortak olarak anılacağız her yerde." arya ailesinin önünde direk onunla anlaşma yapmak isteyen sevgilisine karşı şaşırmıştı. sonuçta annesi ve babası tam karşısında onları dinlerken şüphe bile etmeden anlaşma yapmak istemesi arya için şaşırtıcı ve özgüvenini arttıracak şeylerdi. alparslan oldukça emin bir şekilde yanıtladı. 

"anlaşma şartlarını herhangi bir sözleşme olmadan da yerine getirecek biriyim arya. sonuçta benim sevgilimsin ve sana karşı gelen yada zarar vermek isteyen herhangi biri beni karşısına alır. "arya sırıtmaya başladı. bu oldukça hoşuna gidiyordu. sırıtması büyürken sılaya doğru döndü. gerçi sılaya doğru dönerken berrinle göz göze gelmesiyle sırıtması masumane bir tebessüme dönmüştü. sıla bu konuşmalara karşı "ben sözleşmeyi sana atarım arya"derken arya memnun bir şekilde gülümsedi. alparslan bunun üzzerine varise dönerken "artık ortak sayılırız"dedi. varis yapmacık bir gülümseme ile "beni taklit ediyorsun sanki alparslan" alparslanla zaten sürekli kendini kıyaslama yapmaya meyilli olan varise yapılacak bir hareket değildi. alparslan sırıtarak "örnek alıyor desek daha doğru olur. malum arya ile aramda sıla var" sıla kaşlarını anında çatarken arya "ilişkimizin arasında sıla yok alparslan. yanlış anlaşılmasın. ciddi mevzularda sıla beni ve tuanayı korumak adına her şeyi yapacağından önlem alıyor sadece" sıla teşekkür eder nitelikte aryaya bakarken Tuana bu olaylar yaşanırken izin isteyerek salondan ayrılıp bahçeye çıkmış asel ile konuşmaya başlamıştı. berrin ve buse anlık bakıştılar. bu kızların arasında ki bağ zamanında buse, berrin, selinay ve elif arasında olan bağdan farksız değildi. bu ikilinin oldukça hoşuna gitti.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin