91. BÖLÜM (DÖNÜŞ)

17 5 3
                                    

ertesi günün sabahı grup toparlanmaya başlamıştı. kıbrısa dönmek için yola çıkacaklardı. herkes yavaş yavaş lobide toplanırken sıla onu bekleyen varise doğru adımladı. kaanla geçirdiği geceden sonra gözüne doğru düzgün uyku girmemiş bu nedenle uykulu olan sıla varisin yanına gittiği gibi ona sarılarak güç almaya çalışır gibiydi. varis sılanın saçını öperken "bir sorun mu var"dedi. sıla başını olumsuz anlamda sallayıp "yok sadece gece uyuyamadım"dedi. varis anlayışla başını sallarken arya ve tuananın da gelmesiyle otelden usulca ayrılıp arabalara doğru ilerlediler.

arya alparslanın belini tutup yönlendirmesine izin verirken "çok erken dönüyoruz. ben buranın çarşısında gezecektim. " alparslan aryanın sitemli sesine ithafen diğerlerine döndü. "londranın çarşısına gidelim. gezer öyle döneriz"demesiyle grupta onaylamıştı. arya alparslanın onun sitemine hemen kulak verip çözüm odaklı olması karşısında erirken mutlu bir şekilde gülümsedi.

sıla arabanın başında bekleyen kaana baktı. gözleri geceden kalma hafif kızarık duruyordu. varis kaanı görmesiyle durakladı. "ne bu halin"diyen öfkeli gelen sese karşı sıla gerilirken kaan başını eğmişti. varis devam etti. "bu kadar niye içtin kaan"diyen öfkeli ses kaana soru sormuştu. sıla varisin hemen kaanın çok içtiğini anlamasına karşı "nerden çıkardın çok içmesini? sadece gözleri kızarık. belliki ağlamış. bunun içmekle ne alakası var"diyen sılaya dönen varis sılayı inceledi. "kaan çok içtiğinden duygusallaşıp ağlar sıla. "sıla başını anladığını gösteren şaşkın bir ifadeyle sallarken varis yine kaana dönmüştü.

kaan varise açıklama yapması gerektiğini kabul ederken "gaflete düştüm patron"diyen kaana kısık gözlerle baktı varis. "alkol içersin kaan ama bu kadar değil. çok içme hakkındaki düşüncemi biliyorsun. bir daha olmasın" kaan hızla onaylarken "bir daha olmaz patron"dedi. varis arabaya binerken sıla hızla varisin yanında yerini aldı. varisin sakinleşmesi adına elini tuarken "sakin ol"diyerek fısıldadı. varis sılaya döndü. araba çalışıp ilerlemeye başlarken varis sılayı uzunca inceliyordu. sıla yoğun bakışlar altında ezilmeye başlarken başını varisin göğsüne koydu. bari bakışlarından kaçacak ama aynı zamanda huzurda bulacaktı.

mertan alparslanın arabasını takip ederken aynı zamanda asele arada bakıyordu. aselin etrafı izliyor olması mertanın daha fazla bakmasına olanak sağlıyordu. hoş aselin ona baktığını anlaması sorun olmazdı. "yurt dışıına da mı açılsam"diyen aselin sesine karşı mertan asele dosdoğru döndü. aynı zamanda yolu da gözlerken "nasıl yani"dedi. asel mertana döndü. "londra üniversitesine avukatlık için başvursam diyorum. burda da diploma alarak burda da mı çalışmaya başlasam" mertan ciddiyetle asele baktı. "zor olmaz mı "dedi ve ekledi. bakışları aselde geziyordu. "kıbrıs ve türkiyede oldukça fazla davaya bakıyorsun zaten. birde yurtdışı zorlamaz mı?" asel başını salladı. "zorlayabilir. "diyerek yeniden cama dönerken "tabi burda avukatlık bürosu açıp bir çok avukatı da bünyeme alırsam burda da tanınmış aynı zamanda çifte para almış olurum" asel birden zihninde canlanan yatırım fikirleriyle gülümsemeye başlarken heyecanla "dur ben bunu bi düşeneyim." demişti. mertan aselin bu kadar hevesli olma ve gözünün hırsla parıldamasına sırıtarak bakmıştı. ah asel kesinlikle tuttuğunu koparan bir kadındı. avukatlık tam ona göre meslekti ve aselin karşısına çıkan her kişiye üzülüyordu mertan. aselin bu hırsı varken kaybetmek imkansızdı.

alparslan arabayı park alanına sokup park ederken arkasından gelen diğerleri de araçlarını park alanına park ediyordu. arya ve alparslan arabadan inmiş diğerlerini bekliyordu. arya alparslandan ayrılıp öne adımlarken "kızlarla biz bakınalım. siz bunalmayın bir yerde oturun isterseniz"dedi. alparslan omuzlarını silkerken varis "olur"demişti. kızlar yanyana gelip otoparktan çıkarken erkeklerde başta etrafta dolanıp sonra oturacak bir yer bularak oturma kararı almıştı.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin