41. BÖLÜM (TEHLİKELİ)

54 7 51
                                    

sıla aselle birlikte evden çıkarlarken kaan sılayı görmesiyle şaşkınlık yaşarken "bir sorun mu var?"dedi. sıla ise kaanı görmesiyle kaşlarını çattı. "sen kimsin? "derken kaan varisin sılanın yaşadığı durumu anlattığından farkında olarak "ben varisin adamı kaan. senin güvenliğin için burda duruyorum"dedi. 

sıla gülümsedi. "iyi. bizi istediğimiz yere götür"diyerek kaanın arabasına ilerlerken kaan hemen şoför koltuğuna oturdu. asel tedirgin bir şekilde sılayı takip edeken zamanında onu kaçıran adamın arabasına binmek garip hissettirmişti. 

sıla aselin gerginliğinin farkına varırken "ne oldu?"dedi. asel bir şey yok diyerek konuyu geçiştirirken kaan "nereye gidiyoruz"dedi. sıla telefonunu uzatıp açık olan konumla kaana verdi. "bu adrese götür. ama ecele et. kızı kaçırmamalıyız" kaan arabayı çalıştırırken "kızı buldun mu?"dedi. sıla evet derken kaan "bunu varise haber vermelisin"dedi. aynadan sılaya bakıyordu.

sıla umursamaz bir şekilde camdan dışarısını izlerken "telefonum sende kaan"demişti ki kaan hemen telefonunu çıkartıp varisi aradı. sıla kaanın bu hareketlerini dikkatle izlerken kaşlarını çattı.

ne hazır cevaptı bu çocuk. eline tutuşturulan telefonla sıla sabır çekerek telefonu kulağına dayadı.

anında açılan telefona karşı "efendim kaan" sesiyle yutkundu. ne kadar erkeksi bir sese sahipti varis. neydi bu sılanın varisten etkilenmeye başlaması buna da anlam veremiyordu. sıla yutkunurken "kızı bulduk. onu kaçırmaya gidiyoruz"dedi. 

varis sılanın sesiyle şaşırırken duyduğu şeyle büyük bir şaşkınlık daha yaşadı. "nereye gidiyorsunuz"derken sıla "kaan sana konumu atar"diyerek telefonu kapattı. 

kaan sılanın cümlesi üzerine onun telefonundaki konumu varise attı.  

sonunda vardıkları konuma karşı kaan sılanın telefonunu sılaya uzatıp kendikini geri alırken sıla aryadan gelen mesajla durakladı. kaan bir terslik olduğunu fark ederken "ne oldu?"dedi. asel kaanın sorusuyla sılaya dönerken bu alparslanda kimdir?"dedi öfkeyle. kaan kaşlarını çatarken " kimsesiz alparslan. "demesiyle sıla "aryayı rehin almış. şu kızı konuşturalım ardından aryayı kurtaralım. "diyerek arabadan indi. kaan asele bakarken "alparslan ne alaka?"dedi. asel kısık gözlerle kaanı inceleyip "anlarsın birazdan"diyerek arabadan inip sılanın peşinden gitti.

sıla yanlarına park eden siyah camlı zırhlı araçla durakladı. varisin geldiği çok belliydi. sıla gözlerini devirirken apartmana girdi. ikinci kattan gelen sinyal eşliğinde o katta dururken arkasında duran kaanın belindeki silahı istedi. 

kaan kaşlarını gergin bir şekilde kaldırırken "emin misin?"dedi. sıla öfkeyle parlarken "sorgulama"dedi. kaan anında silahı uzatırken geriye çekilip "kır kapıyı"dedi. kaan sılanın dediklerini yerine getirip omzunu kapıya dayayıp var gücüyle vurdu. 

kapı çatırdayarak açılırken sıla elindeki silahla içeriye daldı. 

ne olduğunu şaşıran çiğdem kanepeden fırlamış bir halde kapıya dönmüş bakarken sılayı görmesiyle "sen..."dedi. sıla öfkeyle çiğdeme bakarken "hafızamı silmiş olabilirsin ama yeteneklerimi silemedin"dedi. çiğdeme doğru ilerleyip "bizimle geliyorsun"diyerek kolundan ittirdi.

çiğdem kaşlarını çatarken "yanlış yapıyorsunuz? bunun bedeli ağır olur" sıla alayla gülerken "sen kafama vururken doğru yapıyordun değil mi?"dedi. çiğdem "özür dilerim ama yapmak zorundaydım"derken sıla " konu bu değil çiğdem. bizim konumuz çok farklı. bunu sende biliyorsun"dedi. asel arkasında çiğdem onunda arkasında kaan ve sıla merdivenlerden inerken apartmandan çıktılar.

çiğdem zırhlı aracı görmesiyle "sinek varisi de burda mı?" sıla araca bakıp "evet. kendisiyle tanıştırırdım ama gerek duymuyorum"demiş ve kaanın arabasına bindirmişti. sıla kaana dönerken "sizin mekana götür. bizim ev o kadar korunaklı değil"derken kaan başıyla onaylamış ve aracına binmişti. sıla asele bakıp "sen kaanla git ben varisle önden gidicem"derken asel beni bu çocukla yanlız bırakma der gibi sılaya bakarken sıla "çiğdemde sizinle"dedi. asel dudaklarını  büzerek kaanın arabasına bindi. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin