Görkem ile sıla ayrı bir masaya yerleşirken baloya giren ihtişamlı elbisesiyle arya bütün dikkatini üzerine toplamayı başarmıştı. Yüzüne maske takmamış ve direk olarak tuanayla aselin yanına doğru ilerliyordu.
Kızların hepsi şaşkınlıkla aryaya bakıyordu. Yurt dışında daha röportajı yapılmamış olmasına rağmen nasıl olurda gelmişti kimse inanamıyordu. O kadar kısa sürede hemde. Sıla şaşkınlıkla görkemi yanlız bırakıp aryanın yanına ilerlerken "gelmişsin"dedi. Sevinci yüzünden okunuyordu. Arya sırıtarak sılayı öperken "bütün eğlenceyi kaçırdım sanırım"demesiyle Tuana "yok canım bende görüntüler var"dedi hınzırca gülerek telefonu aryaya veriyordu.
Sıla merakla videoyu izleyen aryaya karşı "nasıl geldin?"dedi. Aklında oturtamadığı şeyler vardı. Arya başını tuananın telefonundan kaldırırken "kemal zooort "demiş ve ardından "Audric özel jetini kullanmam için ödünç verdi. Sabaha karşı yeniden dönüş yapıcam. " Kızların hepsinden şaşkınlık nidaları yükselirken asel "sugar daddy geliyor yoksa"dedi. Arya kahkaha atmaya başlarken "maalesef tipim değil"demişti kıvırtarak.
Mekana giren alparslana karşı sıla "senin tipinin haberi olmuş."demesiyle arya sılanın gösterdiği yere baktı. Bütün yakışıklılığı içerisinde içeri giren alparslan siyah maskesini ilerleyerek takarken kızların yanına varmasıyla " aryacım sen isteseydin ben kendi jetimi de sana gönderirdim. Audric zahmet etmiş" arya sırıtarak alparslanı dinlerken" zahmet olmadı alpçim dert etme. Kendisi gönülden verdi." Alp kaşlarını çatmaya başlamıştı.
Arya konuyu değiştirmek adına "sıla sen alpi davet etmiş miydin?" Sıla alparslana dönerken "sen varisin benle anlaşma yaptığına inanıyor muydun?" Alparslan olayı anlamaya çalışırken "yapmışsındır. Niye bu konu için yalan söyleyesin" sıla sırıttı. "Keşke herkes senin gibi düşünse"derken alparslan "neden?"diyerek sordu.
Arya etrafa bakınmaya başlamıştı ki "bu varis nerde?"dedi. Sıla başını çevirmişti. Onlara doğru ilerleyen varise karşı "geliyor"dedi. Varis sılanın yanına gelmesiyle "o halde şimdi benimle dans etmelisin"dedi. Herkes bunu beklemediğinden afallarken sıla varisin uzattığı eli tutup piste ilerlerken arya şaşkınlıkla "bu da neydi?" Asel"inanki bende anlamadım"dedi.
Alparslan da aryanın elini tutarken "bana bu dansı lütfedersiniz diye umuyorum "dedi. Arya kaşlarını kaldırırken "benimle ne kadar çok dans etmek istediğinize bağlı"derken alparslan "çok "demiş ve arya da alparslanla sahneye ilerlemişti.
Kamera iki çifte gidip gelirken bütün masalardan kimsesiz alparslanın burda ne işi var diye düşünüyordu.
Bora dans pistinde dans edenleri görmesiyle mertanı dürtmüş ve "gidelim"diyerek asel ile tuananın masasına doğru ilerlemeye başlamıştı.
Mertan masaya gelmeleriyle "bir kaç önemli dakikanızı benimle dans etmek için ayırır mısınız acaba?"dedi. Asel sırıtmaya başladı. " Dakikalarım kıymetlidir. Ama bugünden bir şey olmaz"diyerek mertanın elini tuttu.
Tuana ona bakan boraya karşı "aklından bile geçirme "demesine rağmen bora "savcıyla alakalı tezlerimi doğru olduğunu düşünmeye başlıyorum"dedi. Tuana gözlerini kısarken "saçmalık"diyerek boraya baktı. "Beni bu şekilde gaza getiremezsin" bora omuzlarını silkti. "Karısının haberi var mı?" Demesiyle tuana "Allah'ın cezası benim savcıyla hiç bir bağım yok niye anlamıyorsun?" Dedi. Sabrı tükenmeye başlıyordu.
Bora dikkatle tuanaya baktı. "O halde benimle neden dans etmiyorsun?" Tuana boraya yaklaştı. "Dans teklifini Kabul edersem savcı muhabbeti kapanacak!" Dedi. Sitemkar ve tehditli ses tonu borayı gülümsetti. Bora tuana gibi yaklaştı. "Anlaştık"derken tuana boranın uzattığı elini tuttu. Ve diğerlerinin yanına piste çıktı.
Pist kalabalıklalırken bütün çiftlerde gezen kamerayı dikkatle izleyen misafirler şaşkınlık içerisindeydi.
Alparslan aryayı belinden tutup kendine çekerken " dönüş için jetimi verebilirim" arya sırıtarak başını eğerken "ahh alpçim gerek yok. Audric dönüşte de kullanmam konusunda ısrarcıydı" alparslan sinirlense de kendini tutarak " bu audric fazla oluyor sanki" arya sırıtarak alparslanın elinden ayrılıp etrafında dönüp yeniden alparslanla birleşen bedenine karşı "audric haddini biliyor"dedi. Ve dikkatli bir şekilde alparslanın gözlerine baktı. " Sen biliyor musun?" Alparslan gözlerini kıstı.
"Haddimi aşıyor muyum?"merakla sorduğu soruya karşı ciddileşti. Eğer haddini aşıyorsa ve arya rahatsız oluyorsa o dakika aryayı rahat bırakırdı.
Arya dudağına gülümseme yerleştirirken "beni kıskanma alparslan. Bundan hoşlanmam." Alparslan ona yüzünü yaklaştıran aryaya karşı gözünü aryanın yüzünde gezdirdi. Gözü aryanın dudaklarında takılı kalırken "sen nasıl istersen"diyerek gözlerini aryadan uzaklaştırdı. Biraz daha aryanın dudaklarında bakarsa kendini tutamayabilirdi. Arya durumun farkındaydı. Bu hoşuna gidiyordu. Alparslanın tavırları ve onu sürekli el üstünde tutması aryayı mest eden şeyler arasındaydı. Alparslan şarkının bitmesiyle aryadan ayrılmış ve aryanın elini tutarak masaya ilerlemeye başlamıştı. Arya onu yönlendiren alparslana karşı gülmeye devam etti.
Varis şarkının bitmesiyle Sıla'nın elini tutup dudaklarına götürdü. Sılanın orta parmağında yer alan kendi dövmesini öperken sıla gülmeye başlamıştı. Varisin Her zamanki gibi tek gayesi kendisiydi. Kamera onları çekerken alparslan"varis burda dediydin değil mi?"arya başıyla onayladı. Çiftler tek tek pistten ayrılırken varisle birlikte gelen sılaya karşı alparslan elini uzattı. Varis alparslanın uzattığı elini sıkarken alparslan "seninle bire bir tanışma fırsatı nihayet buldum" dedi. Varis yan bir sırıtışla "sıla olmasaydı bir müddet daha tanışamazdık" sıla omuzlarını silkerken alparslan gözlerini sılada gezdirdi.
Bütün balodakiler kendilerine selam verme gereği duymayan ama kimsesiz alparslanla selamlaşan varise karşı hem sinirlenmiş hemde bozulmuşlardı. Varis ise bu durumdan gayet memnundu.
Alparslan varisi dikkatle süzerek "neden kendini gizleme gereği duyuyorsun" varis tehlikeli bir şekilde sırıttı.
"İnsanlar sadece lakabımı duymasıyla gerilsin istiyordum. Beni görünce değil. Ve başardım" alparslan onayladı. Gerçekten başarmıştı. Varisin ismiyle bile korkan yüzlerce insan vardı.
Saat geçmeye başlamıştı balodakiler yavaş yavaş dağılırken alparslan aryaya baktı. Konuşmalarından sonra aryaya bir şey demeye cesareti yoktu. Nede olsa aryayı rahatsız etme fikri alparslanı derinden etkileyen olumsuz bir düşünceydi.
Kızlar dağılan insanlara karşı mertan ve borayı da yolcu etmişler varis ve alparslanla balo alanında kalmışlardı.
Mertan ve bora ilerlerken etraflarındaki masadan olan üyelerin kızlar hakkında konuşmalarını dinliyorlardı. Bu güce sahip olmalarının nedeninin aşk olduğunu söylemelerine karşı mertan dayanamayıp "kim kime aşık beyler. saçmalamayın! ne varis kendini aşk diyerek kullandırır ne de karo kızı. Kendinizi böyle avutmayın" adamlardan biri sinirle laf aldı. "İyi de aşk olmasa kimsesiz alparslanın o kızla ne işi olur. İki farklı kutup?" Mertan omuzlarını silkti. "Düşünün işte. Kızların her bir insanı kendi çıkarı için kullanabileceklerini. Onlar düşündüğünüzden daha tehlikeli. Geç olmadan anlayın, anlayın ki ölmüş olmayasınız"mertan adamları yanlız bırakıp borayla yoluna devam etti.
Bora mertanın bu ani çıkışmasını gururla izlemişti. Kızları hor görmek kimseye yakışmazdı. Güçleri Gözle görülmeyecek gibi değildi. Güçlerini aşkla kazandıklarını savunmak onlara yapılan bir hakaret olurdu.
Grupta ayrılmaya başlarken alparslan aryaya "ne zaman döneceksin?"dedi. Oldukça masum çıkan sesine karşı arya tebessüm etti. "Bilmiyorım belli değil"derken alparslan el mahkum onayladı. Daha fazla soru sormaya cesareti yoktu. Merakını içinde yaşamaya razıydı.
Arya bunların farkında olduğundan oldukça keyifliydi. Alparslanın onun bu kadar üstüne titremesi aryanın kalbini eritiyor alparslana karşı bir şeyler hissetmesine sebep oluyordu.
Varis sılaya bir ilerlerken "her şey istediğin gibi oldu sanırım" dedi. Sıla memnun bir ifadeyle "hemde her şey"diyerek onayladı. Varisin bu akşam kendini feda etmesi ve sılayı haklı göstermesi sıla için büyük bir başarıydı. Çok mutluydu. Her zamanki gibi istediğini elde etmenin verdiği mutlulukla ilerliyordu. Varisle bu ilişkisi yani çıkar ilişkisi kafasına iyice yatmaya başladı. Her iki tarafta mutluydu neticesinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...