sıla aryanın odasına vardığında kapıdan duyulan aselin gülüşleri eşliğinde içeri girdi. asel sandalyeden düşmek üzere durup kahkaha atarken arya tiksindiğini belli eden bir ifadeyle asele bakıyordu.
sıla olanlara anlam veremezken içeri girdi. onun girmesiyle arya bakışlarını aselden çekip sılaya döndü. sıla aselin karşısına otururken neler oluyor diyerek aryaya soru sordu.
arya bıkkın bir şekilde "magazincilerle konuştum. öyle bir şeyin olmadığını bu dedikodunun bitmesi gerektiğini söylesem de bunu dikkate almadılar." sıla merakla aryaya bakarken arya devam etti. "bende alparslanı aramaya cesaret edemediğimden çiğdemi aradım. "sıla kaşlarını kaldırdı. aryanın alparslanı bu kadar düşünüyor olması şaşırtmıştı. arya sılanın ifadesine karşı "evet.. evet biliyorum. onu düşünmeme şaşırıyorsun benden beklenmeyen şeyler. bende kendime şaşıyorum ama her neyse... çiğdem alparslanın klübesine çekildiğini ve sürekli olarak kendini hayattan soyutlayıp kulaklıklarıyla şarkı dinlediğini söyledi. " sıla kaşlarını çatarken asel "yani bizimki arya için depresyona girmiş... inanabiliyor musun arya için?" gülmeye devam eden asele karşı sıla sırıtmaya başlarken "arya için girmeli zaten asel. senin benim için girecek hali yol. alparslan başından beri aryanın peşindeydi." arya sılanın dedikleriyle göğsünü kabarttı.
"nihayet beni anlayan biri"derken asel gülmesini bastırmaya çalışan vaziyette "tamam orda haklısın. alparslan en başından beri bizi şaşırttı bu konuda. "sıla başıyla onayladı. "şimdi ne olucak? alparslanla görüşecek misin?" arya dudağını büzmüş sandalyesinde geriye yaslanırken "bilmiyorum..." sıla aryanın çaresiz çıkan sesine afallarken asel olayın ciddiliğini ve aryanın üzüldüğünü anlamasıyla anında ciddileşmişti. "bu da ne demek?"diye soran asele karşı arya "alparslan bu konuda çok netti. " sıla merakla kaşlarını çatarken "hangi konuda"diyerek sordu.
arya dikleşip masaya yanaşırken "maskeli baloda beni audricten kıskandı. bende rahatsız oluyorum iması yapmamla eğer benden rahatsız oluyorsam aradan direk çekilirim dedi. ve o lafının arkasından benim ilkerle dedikodum çıktı. bu yetmezmiş gibi alparslana diye niyet ettiğim jestimi ilker kaptı" asel ve sıla şaşkınlıkla aryaya bakıyorlardı. arya için işler harbi sarpa sarmış vaziyetteydi. sıla emin olmak ister gibi "alparslanın senden vazgeçmiş olabileceğini mi söylüyorsun?"arya başını sallarken "belkide geçti"dedi. sesi kısık ama titrek çıkmıştı.
sıla ve asel anında ayağa kalkıp aryanın yanına gidip sarılırken asel "aşkımm üzülme. alparslan senden vazgeçemez. istese de yapamaz. ancak kendini senden uzaklaştırır. sende burda devreye girer yeniden yakınlaşırsınız" sıla anında asele hak verirken "katılıyorum. alparslan en başından beri sana ilgi duyuyordu. hatırla arya.." arya başını kaldırdı. ona sarılan asel ve sılaya dolu gözleriyle bakarken "bu durumu düzeltebilir miyim yani?" sıla ve asel hızla başlarını sallarken sıla "sadece alparslana ve kendine zaman ver. illa ilkerle yeniden bir araya geliceksin. o zaman basına bire bir ilkerle açıklama yaparsın" arya başını salladı.
bu durumda sılayı dinlemekten başka şansı yoktu. tabi o sırada alparslanın ondan uzaklaşmaması içinde dua ediyordu. her ne kadar içinden bir sesin bunun için artık çok geç dediğini duysa da elinden bir şey gelmiyordu.
o sırada odaya paldur küldür giren tuana elinde tuttuğu içki dolu tepsiyi masaya bıraktı. "efkarlı olduğunuz içime doğdu. içinde kendinize gelin"derken sıla gülerek başını salladı. tuana aşağıda oldukça içmişti. bunu nerden çıkarttın derseniz kendisi kör kütük sarhoş bir vaziyette yalpalayarak koltuğa attığından sıla gülmesii bastıramıyordu. arya bile tuananın bu haline gülmeye başlamıştı.
sıla tuananın bu haline karşı "sana ne oluyor? bu saatte niye sarhoşsuun"dedi. tepsiden aldığı içkiyi başına dikerken. sıla içkinin acı tadından dolayı yüzünü buruştururken tuana "savcı mesaj attı. " kızların her biri savcı lafını duymasıyla dikleşmişti.
"beni araştırması sonuçlanmış. gerçek kimliğimi tespit etmiş ve bütün sicilimi ortaya çıkartmış." sıla kaşlarını çatarken arya ve asel sabırsız bir şekilde tuananın konuşmasına devam etmesini bekliyordu. tuana elinde tuttuğu bardağın son yudumunu başına dikip derin bir nefes aldı. "hakkımda soruşturma başlatmış. babamın ölümünü ve arkasında dönen uyuşturucu işlerinden benim sorumlu olduğumu öne sürüyormuş" kızlar sinirle kaşlarını çattılar.
"savcıyla yan yanayken baban öldürüldü. seninle ne alakası var bunun?" sılanın sözlerine karşı tuana omzunu silkti. "bana dostmuşuz gibi davranmak adına önceden haberim olsun diye bilgi mesajı atmış. beni çok düşünüyor ya" arya "adi herif"diye başlayıp küfrederek devam ederken asel "buna hakkı yok. " dedi. tuana başını geriye attı. acı çektiği her halinden belli olurken "kendi babamın ölümünden sorumlu olsam bu kadar üzülmezdim. onunla beni aynı kefeye koyup onun işlerini benim yaptığımı savunuyor. ben başa geçeyim diye babam öldürülmüş.." sıla acı içerisinde kıvranarak konuşan tuanaya doğru ilerlerken "bunu yaptığına pişman olucak"dedi. tuana sılaya döndü.
"olucak mı sıla?"dedi. sıla başını emin bir şekilde sallarken arya "doğduğuna pişman edeceğiz tabbiki"diyerek tuanaya bakıyordu. kendi üzgüntüsünü unutmuş en yakın arkadaşının derdine ortak olmaya çalışıyordu.
kızlar alt kattan gelen sesler karşısında ayaklanıp odadan çıkarken polislerin içeri girdiğini gördüler. tuana aselin koluna girmiş ayakta duruyordu. savcı öne ilerleyerek merdivenlerin üstündeki kızlara döndü. "tuana zengin, hüseyin zenginle iş birliği yapmandan ötürü tutuklusun" asel tuananın kolunu aryaya bırakıp öne atılırken "kanıtınız vare mı?" dedi. savcının yönlendirdiği polisler tuananın yanına varırken savcı " onu sorguya çekecek kadar var. sonrasına bakarız"dedi. asel kaşlarını çatarken tuananın koluna girmeye çalışan polislere engel olmuş ve "ben müvekkilimi bizzat getiririm" diyerek tuanayla aşağı inerken peşlerinden giden arya onlara eşlik ediyordu. sıla savcıya öldürücü bir şekilde bakarken "buna pişman olucaksın"dedi. savcı gözlerini kısıp sılaya baktı. "cumhuriyet baş savcısını tehdit mi ediyorsun?" sıla başını olumsuz anlamda salladı. "hayır. dostça yaklaşıp dostunu satan alp araza ithafen söyledim" savcı kaşlarını çatarak arkasına dönmüş ve ruletten çıkmıştı.
sıla hızla kendi katına inerken ruletten çıkıp polis arabasına binen tuanayı gören bora şaşkınlıkla polislere bakıyordu. "orda ne oluyor?" seslenmesini arya duyarken arya savcıyı göstererek "savcının yükselmek adına kurduğu oyunlar için karakola gidiyoruz." demiş ve savcıya kınayan gözlerle bakarak kendi arabasına binmişti.
bora şaşkınlıkla savcıya baktı. bunu gerçekten yapıyor olamaz diye düşüncelerine dalarken mertanın abi ne oluyor sorusuyla kendine geldi. "bende onu anlamaya çalışıyorum"demiş ve kapı önünde duran aracına binmişti. borada polis arabalarının peşinden aracıyla takip ederken mertan arkasından şaşkınlıkla baka kaldı.
sıla bu süre zarfında savcının sicilini ibcelemeye almıştı. hiç kimse dört dörtlük değildi ve sıla savcının da kusurunu bulacaktı. sıla çalan telefonunu eline aldı. çiğdem arıyordu. şaşırarak telefonu açtı.
"sıla neler oluyor. kimsesizler polislerin ruleti bastığını söyledi. aryayı aradım ama açmadı. bir sorun mu var?" sıla çiğdemin sorularına karşı "savcı tuanayı babasıyla iş birliği yapmakla suçlayarak karakola götürdü. Arya onlarla birlikte gitti. o yüzden açmıyordur. alparslana söyle. aryanın durumu iyi" arkadan gelen alparslanın sesine odaklandı sıla. "yardım edilecek bir şey olursa çiğdeme söylemen yeter." sıla sağol derken tam ağzını açmış arya hakkında bir şey söyleyecekti ama sonra vazgeçti. bu alparslan ve arya arasındaydı. sılanın araya girmesi olmazdı. bu yüzden vazgeçmiş ve çiğdemin nerdesin geleyim istersen cümlesine karşı "ben ruletteyim sen aryanın yanına git. asel tuanayla uğraşacaktır. arya orda tek kalmasın". çiğdem tamam diyerek telefonu kapattı.
sıla bilgisiyarına dönerken garip bir gülümsemeyle ekrana bakıyordu. "alparslan gerçekten aryayı seviyordu. arya şanslıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...