39. BÖLÜM (YAKIŞIKLI)

58 7 34
                                    

hatırlatma* sultan kızların evinin hizmetlisi. 

hastaneye varan kızlar koridorda sultanın yanına ilerlerken arya hemen sorguya çekmeye başladı. sultan gördüklerini özet geçerken kızlar hemen durumu anlamışlardı. sılayı yaralayan kesinlikle bulduğu kız yada o kızı korumak isteyen birileri olmalıydı. herkes endişeli bir halde doktoru beklerken müşahade odasından çıkan doktorla başına üşüştüler.

doktor kızlara bakarken "içerdeki hanımefendinin durumu gayet iyi. beyin sarsıntısı geçirmiş. hemen getirilmesiyle birlikte olası bir beyin kanamasının önüne geçmişsiniz. yaşadığı sarsıntı nedeniyle geçici hafıza kayıpları veya bayılmalar yaşayabilir. ama bunların geçici olduğunu unutmayın. endişelenmenize gerek yok." tuana yeterli olan açıklamayla birlikte teşekkür ederken asel "peki onu görebilir miyiz?"sorusuyla doktor "onu normal odaya alsınlar. görebilirsiniz."dedi ve ordan uzaklaştı.  doktorun arkasından odadan sedyeyle çıkarılan sıla normal odaya götürülürken kızlar sılayı takip ederek arkasından ilerledi.

odaya geçmeleriyle sultan sılanın telefonunu kızlara uzattı. "sürekli varis diye biri aradı" demesiyle arya telefonu alıp hemen arama kayıtlarından varisi aradı. ilk çalışta açılan telefonla varisin agresif sesi duyulurken arya "sıla saldırıya uğradı. şuan hastanedeyiz"diyerek açıklama yapıp hastanenin ismini söyleyerek kapatmıştı. varisin gelip gelemeyeceğini herkes kafasında tartmıştı. varis kendi kimliğiyle gelemezdi. ama sılanın normal şartlar altından varisin gerçek hayattaki holdinginde anlaşmalı olarak çalıştığını herkes bildiği için o vasıfla gelebilirdi.

varis gelene kadar sıla ayılmaya başlamıştı. herkes tedirgin bir şekilde sılanın etrafına toplanırken umarım hafıza kaybı yaşamaz diye dua çemberi oluşturulmuş sılaya bakıyorlardı.

sıla yeni yeni kendine gelirken şiddetli bir baş ağrısıyla kaşlarını çattı. gözleri yavaş yavaş etrafı süzerken dört kişinin başında çember oluşturduğunu görmesiyle "siz de kimsiniz?"dedi. tuana sesli bir küfrederken arya sakin bir ses tonuyla "hayatım bizi hatırlamadın mı?"dedi. hatırlaması gerekiyordu. en önemli anda hafıza kaybı yaşaması işlerine gelmezdi. en azından bizi hatırlamalı düşüncesiyle arya kendini hatırlatmaya çalışırken sıla kaşları çatık bir halde olanları anlamaya çalışıyordu. 

arya herkesi tanıtıp çocukluk anılarıyla ilgili bir kaç bir şey sırlaraken sıla aydınlanan zihniyle "tamam hatırladım. "diyerek mutlulukla kızlara baktı. "peki şuan hangi yıldayız" tuana yine yıkılırken asel "2022 yılındayız"dedi. sıla kaşlarını kaldırdı. "baya zaman geçmiş"diyerek şaşkınlıkla kızlara bakarken arya "sana vuranı hatırlıyor musun?" dedi. sıla başını olumsuz anlamda salladı. "hayır. ama kafam çok acıyor. ve başım çok ağrıyor"dedi. arya başını salladı. 

tuanayla arya oldukça sinirli bir halde odadan çıkarlarken sılaya bunu yapanı bulup ağzının payını vermek istiyorlardı ama bu halde sılayı yanlız bırakamazlardı. kızlar dışarda kendilerini sakinleştirmeye çalışırken koridordan gelen ayak sesleriyle başlarını çevirdiler. varisin geldiğini görmeleriyle ikisi de şaşırdı.

içerde asel sılaya bazı şeyleri hatırlatmaya çalışırken yada en son hangi yılı ve yaşananları hatırladığını anlamaya çalışıyordu. 2021 yılının kasım ayında kalmıştı sıla. ve şuanda 2022 yılının mart ayında olduklarına göre 4.5 ayı unutmuş haldeydi. güncel olayları hatırlamıyordu. 

sıla kumarhane açma planlarını hatırlıyor ama açtıklarını aselden yeni öğrenmiş bir haldeydi kısaca. sultan sılanın ayılmasıyla odadan çıkmış sıla için bir şeyler almaya kantine gitmişti. 

 asel gergin bir şekilde kendini koltuğa atarken sıla çatık kaşlarıyla "en son ne oldu ki bu kadar önemli sorular soruyorsunuz" içeriye yeni giren tuana sılanın sorusuyla" babamın uyuşturucu baronlarını tamamen bitirip babamı tahttan indireceğimiz oldukça önemli bir şeyi bulmuştun" sıla kaşlarını kaldırdı. "bu çok önemli bir bilgiymiş... tam olarak neyi buldum?"dedi. arya söz alırken " hüseyinin arkasındaki gücü önceden bulmuştuk. hüseyini korumayı bıraksın diye o gücün zayıf noktasını yada kozunu bulmaya çalışıyordun. elimizdeki tek bilgi o güçün eski sevgilisiydi ve sen o kızı buldun. bize söylemek için mesaj yazdıktan sonra o kız yada o kızı koruyanlar tarafından saldırıya uğramışsın"dedi. sıla kaşlarını kaldırdı. "sırtımdan vurmuşlar"diyerek söylenirken içeriye yeni giren varisle sıla varise baktı. 

yüz siması tanıdık gelen bu erkeği sıla hatırlayamazken yanında yer alan aryaya dönerek " bu yakışıklı kim?" dedi. varis sılanın sorusuyla sırıtırken kendini tanıttı. sıla şuan kendinde olup bunu dese vereceği tepki belliydi ama şuan sıla hiçbir şeyi hatırlamıyordu. " görkem karayel kumar mafyasının lideri namı değer sinek varisi "sıla gözlerini kıstı. "kumar mafyasına girebildik mi?"derken tuana gururla "senin giremediğin yer yok"dedi. sıla gururla gülümsedi.

arya fesat bir şekilde sırıtırken ona eşlik eden bıyık altından gülen varise karşı asel "ne iğrenç insanlarsınız"dedi. arya hemen üstüne alınırken "aşk olsun ben başka bir şeye güldüm"dedi, yalan söylediği her halinden belli olsada. varis ise hemen ciddileşmiş o lafı üstüne bile almamıştı.  sıla gözleri kısık bir halde varise bakıyordu. 

arya ciddileşip umutsuz bir şekilde aselin yanına otururken variste ciddileşerek "ne kadar bilgi hatılıyorsun "dedi. sıla gözlerini kıstı. "bizim meselemiz neden seni ilgilendiriyor?"dedi. varis elini gösterirken sıla kendi sembolünü görmesiyle şok yaşadı. "bu benim lakabım değilmi? neden senin parmağında dövmem var"derken varis gülümsedi. 

"eline bak"diyerek sılanın elini gösterirken sıla eline baktı. orta parmağında yer alan sinek dövmesiyle şaşkınlıkla kızlara baktı. kızlar sılanın bu haline gülmemek için kendilerini zor tutarken sıla "ne yani ben yakışıklı kumar mafyasının lideriyle kendi çıkarlarım için anlaşma mı yaptım"derken arya evet anlamında başını salladı.  sıla gururla gülümsedi. "ben yapmak istediğim şeyleri fazlasıyla elde etmişim"dedi. varis kaşlarını kaldırdı. yapma ya der gibi sılaya bakıyordu.

tuana aklına gelenle sılaya dönerken "şifrelerini hatırlıyor musun? o kızın bilgisini yeniden bulabilir misin?"dedi. sıla bir anda ciddileşirken hatırlamaya çalıştı. herkes tuananın sorusuyla dikleşirken sıladan gelen yanıtı beklediler. "ben her bilgisiyarıma farklı bir şifre kullanıyorum. denemem lazım"dedi. arya çatık kaşlı bir halde "neden hepsine ayrı şifre kullanıyorsun? salak mısın sen? ya unutursan" sıla kaşlarını çattı. "işimi sağlama almam lazım arya. bütün bilgileriniz bende. hemen bulumamaları gerekiyor ya"dedi. arya mantıklı gelen cümleyle onaylarken tuana "denesen bulabilir misin?"dedi. sıla "bilmiyorum bakmam lazım" dedi. 

kızlar bir hışımla ayaklanırken asel "kendini iyi hissediyor musun? " sıla başını evet anlamında sallarken asel "ben çıkış işlemlerini yaparım."diyip odadan çıkarken arya ve tuana sılayı apar topar hazırlayıp odadan çıkartırlarken birlikte hastane çıkışına ilerlediler. sultan elinde tepsiyle kızların çıktığını görmesiyle "neler oluyor"dedi. arya sulatana özet geçip gitmeleri gerektiğini söyledi. sultan hemen onaylayıp tepsiyi koridorda yer alan sandalyelere bırakıp kızların arkasından ilerledi. 

arabalarının yanlarına giderken sıla kızların arabalarını getirmelerini beklerken varisle tek kalmış kapının önünde duruyorlardı. "söylesene seni neyle tehdit ettimde benim dövmemi yaptın?" varis kaşlarını kaldırırken dalga mı geçiyor diye sılaya döndü. sinirlenmeye başlıyordu ki sılanın oldukça ciddi bir şekilde baktığını görmesiyle "tehdtile alakası yok. bu karşılıklı çıkara dayanan bir anlaşmaydı" sıla başıyla onayladı. "oldukça mantıklı bir anlaşma. peki bu karşılıklı bir anlaşmaysa beni neden koruyamadın varsi?"dedi. varis kaşlarını çattı. "genelde korunmaya ihtiyacın olmuyorda ondan"sıla gülümsedi. "doğru söylüyorsun"derken varisin arabası kızlardan önce önlerine yanaştı. arabadan berk ve kaan çıkarken sıla ikiliye baktı.

berk sılaya kısık gözlerle bakarken sıla çatık kaşlı bir şekilde "neden bana öyle bakıyorsun?"dedi. berk şaşırırken "ben sana hep böyle bakıyorum" sıla afalladı. "sen beni hep görüyor musun?" berk sılanın dalga geçtiğini sanarken "evet sürekli varisin mekanındasın sıla. benle dalga mı geçiyorsun?" sıla kaşarını kaldırdı. 

varis sılaya dönerken "birlikte çalışıyoruz bu yüzden sürekli benim mekanıma geliyordun. berk ve kaan da benim adamlarım" sıla oturan taşlarla başını salladı. berk vairisin açıklama yapmasına şaşırırken "senin neyin vardı? ne oldu"dedi sılaya bakarken sıla berk isimli bu erkeğin onunla konuşma şekline bakarak " neden benle bu kadar labalisin? "dedi. görkem başını kaldırıp berke dönerken berk hemen ciddileşmiş ve şaşkınlıkla "şey.. genelde öyle konuşuyorduk da ondan. burda neler oluyor"dedi. ürkmüş bir halde. sanki sıla gitmiş yerine başka biri gelmişti. bu ciddilik berkin bütün dengesini zıplatmıştı. özellikle varisin son dakika ona bakması yetmişti. berk sessizce yerine pısarken gerekli açıklamalar yapılmadığı müddetçe konuşmama kararı aldı. kendini öldürtmek istemiyordu işin sonunda.  

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin