arya itinayla silahını toplarken sılaya "polis ekiplerini yolla"dedi. sıla bilgisiyardan bütün trafik lambalarını polislerin hızlı gelmesini sağlamak adına yeşil yandırırken arya da topladığı siilahıyla arabasına bindi. tuanaya uyarı alarmını çaldırtmış ardından silahını kaldırmış üseyine sıkmıştı. temiz işti. bulunma olasılığı olmadığı bir menzilden atış yapmıştı.
rahat bir şekilde arabasına bindi ve tuanayı aradı. babasının bitişini görmek onda boşluk hissi yaratmıştı. arya bunu tahmin edebiliyordu. çünkü kendi babası öldüğünde aynı şeyleri hissetmişti. arya tuananın telefonu açmasıyla kendine gelirken "nereye gidiyorsun?"dedi. tuana düşünceli bir şekilde yola baktı. arabayı sürüyordu. evet, ama nereye gittiğini oda bilmiyordu.
"bilmiyorum"dedi. sesi kısık ve ağlamaklı çıkmıştı. sadece kızlara yansıttığı bir şeydi. arya anında " personaya gel"derken tuana onaylama mırıltıları çıkarmış ardından yol güzergahını personaya çevirmişti.
sıla kızlardan önce persona da onları beklerken çok geçmeden ikisi de personaya gelmişti.
sıla onları yukarda çalışma odalarına çağırırken arya tuananın koluna girmiş başını tuananın omzuna dayalı bir şekilde yukarı çıktılar.
odaya girmeleriyle sıla şampanya patlatırken "başarılarımıza.."dedi. tuana buruk bir gülümseme eşliğinde bardağına doldurulan şampanyaya bakarken arya "tuana iyi misin?"dedi. tuana bu sorunun yanıtını gizlemeketen yorulmuş bir halde "değilim. kendimi boşlukta hissediyorum. babamın yanından ayrılıp murat abinin yanına geçtiğim günden beri tek hedefim babamın bana yaptıklarının intikamını almaktı. bitti...." dedi. eline verilen kadehi bir dikişte bitirirken.
kızlar anında durgunlaşırken sıla "boşlukta hissetmekte haklısın ama unutma oyalanabileceğin iki tane kumarhanemiz var. sein hayaln sayesinde açılan ve başarılı olmamızı sağlayan.." arya hızla sılayı onaylarken tuana bütün gözlerin üzerinde olmasından rahatsız bir şekilde "sen ne yaptın? artık her şeyi hatırlıyor musun?" sıla başını belli belirsiz sallarken "sayılır.. bazende bilerek hatırlamıyormuş gibi yapıp varisi sinir ediyor olabilirim" dalgın bir şekilde gülümseyerek devam etti. "yada berki korkutmak ve varisi üzerine salmak adına bilmiyor muamelesi gösteriyor olabilirim"dedi.
kızlar bunun üzerine gülümserlerken arya tuananın konuyu değiştirmesine karşı "o zaman bu akşam varisin mekanına gidip yeniden para kazanıyor muyuz?" tuana normal şartlarda severek kabul edeceği şeyi dudaklarını büzerek "hiç keyfim yok"diyerek reddetti. arya peki der gibi başını salarken tuana "direk öldürerek hata mı yaptık acaba?"dedi düşüncelerine dalmış bir şekilde. arya kaşlarını çatarken sıla "neden bunu düşündün"dedi. tuana başını kaldırıp kızlara bakarken "hüseyin erken davrandı. ana üssünü basmadan hemen önce bize saldırdı. yerine başkasının geçme ihtimali olamaz değil mi?" sıla hızla başını olumsuz anlamda sallarken arya "saçmalama robertoyu boşuna mı kullandık. öyle bir şey olamaz"dedi.
sıla aryayı onaylarken "zate böyle bir şey herkesi tehdit eder. çünkü hüseyinin yerine birinin gelebilmesi için bütün tehditlerin farkında olan ve bizim yapabileceklerimizi kestirebilen biriyle gerçekleşir. eğer öyle biri gelmeye kalkarsa sadece bizi değil bütün herkese tehdit oluşturur. " tuana doğru diyerek başını sallarken sıla "zaten roberto bu noktaya gelmez bence. çünkü bir tane uyuşturucu yerleri kaldı. sıfırdan başlayacaklar mı?"dedi kendini ikna etmeye çalışır gibi. tuana dalgın bir şekilde "ana yerleri.."dedi. sıla tuanayı dikkatle süzdü.
arya bunun olamayacağını söyleyip kendini ikna ederken telefonun çalmasıyla telefonunu eline aldı. arayan çiğdemdi. bu aryada şaşkınlığa sebep olurken "efendim"diyerek afallamış bir şekilde aramayı açtı. karşıdan gelen endişeli çiğdemin sesiyle yerinde dikleşirken "nerdesiniz"sorusuna hızla persona diyerek yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...