7. BÖLÜM (herkesin aklındaki soru)

94 10 4
                                    

Multi tuana

tuana oldukça sakin bir şekilde mekana doğru ilerledi. mekanın önünde hiç kimse yoktu. tuana yaklaştıkça buranın bir kıraathane olduğunu gördü.

mekanın üzerinde ne bir tabela ne de bir yazı vardı. kıraathanenin ne alaka olduğunu anlamasa da mekana çoktan giriş yapıştı.

çoğu erkeğin gözleri anında kendisini buldu. koca mekanda tek bir kız olmanın verdiği özgüvenle ilerlerken çaycının oraya gitti.

çayları doldurana bakarken adam başını kaldırmış ve "ne için geldin " demişti.

tuana kıstığı gözleriyle "neyin var?"dedi. adam tuanaya yaklaşıp gözlerine dik dik bakarken "arkaya geç"demiş ve geçmesi için yol vermişti.

tuana bir an afallasa da adamın yanından geçerek gösterdiği yere ilerlemeye başladı. burda ne vardı ve neler dönüyordu hiç bir fikri yoktu. ama işlerin sarpa saracağı belliydi. bu yüzden sılaya mesaj atmış ve olduğu konuma polis ve en iyi savcıyı yollamasını istemişti.

başını telefondan kaldırıp telefonunu cebine koyarak perdeyi araladı. içeri girdiği gibi karşılaştığı manzaraya şok içerisinde baktı.

burda resmen uyuşturucu satılıyordu. paket paket mallar büyük masanın üzerinde dururken bazıları onları içerek kafayı buluyordu.

odadaki sisin nedeni belliydi. aralarından biri tuanayı fark ediip "ne istiyorsun?"derken tuana masada duran her birinin farklı paketlenmesi olan uyuşturuculara baktı. 

afalladığı ve sinir olduğu bir detay vardı? neden bu adamlar tuanayı sorgulamadan direk yol göstermişti? bu kadar mı uyuşturucu kullanan bir vibe veriyordu. siniri bozulmuştu. bunun hıncını sonra çıkarırım diye düşünerek "esrar"dedi. adam hemen onaylamış ve masadan siyah paketi uzattı.

"5 bin tl" tuananın gözleri fal taşı gibi açıldı. "abi bu neden bu kadar pahalı"derken adam sinirle kaşlarını çattı." tozu bu fiyat ablacım. beğenmediysen başka kapıya"tuana sabır çekerek cüzdanını çıkartırken aynı zamanda o adamı arıyordu.

arka masada siyah valiz dolusu paketle bakışan adamı görünce cüzdanını kapatmış ve cüzdanına aç gözlü gibi bakan adama "kalsın almıcam"demişti.

adam öfkeyle tuanaya bakarken "sen benle dalga mı geçiyorsun"diyerek bağırdı. Bütün odadakilerin dikkati tuanayı bulmuştu.

tuana oldukça rahat bir şekilde belindeki silahı çıkartıp adama tutarken "çekil yolumdan"dedi. adam silahı görmesiyle duraklayıp tuanayı dinlerken arkada duran adam hışımla ayağa fırlamış ve kaçmak için delik aramaya başlamıştı ki tuana adamın bacağına kurşun sıkmıştı.

adam acıyla yere çökerken bütün odadakiler kendini yere atıp korunmaya çalışırken "sende kimsin be kadın" diyen uyuşturucu satmaya çalışan adama bakıp "sır" demiş ve ayağına sıktığı adama doğru ilerlemeye başlamıştı.

kıraathanenin ordan silah sesine gelen adamlar içeriye girdikleri gibi gözü kara tuanayla karşılaşınca geri çıkamamış ve onlarda teslim olup yere yatmıştı.

tuana hiç bir adamın burdaki odadan çıkmasına izin vermiyordu. polisler birazdan gelirdi zaten bu yüzden aradığı cevapları almak için adama yöneldi. "neden evi izliyordun?"dedi.

adam ayağını tutup acıyla yerinde kıvranırken tuana adamın ayağına kendi ayağıyla basmış adamın daha çok canının yanmasını sağlamışken adam acıyla "dur... dur tamam. söylicem"demişti.

tuana adamın konuşması için işaret verirken adam duraklayarak konuştu. "hüseyin... hüseyin abi sizi takip edip seni uygun koşulda öldürmem için emir verdi. inanki neden öyle emir verdi neden siz bilmiyorum." tuana babasının ismini duymasıyla yıkılırken zorla yutkundu.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin