sıla nereye gideceklerini öğrendiği gibi kızlara mesaj ve canlı konum atmıştı. arabanın nerede duracağını bilmediğinden canlı konum en mantıklı seçenekti. araba uzun bir yolculuğun sonunda oldukça büyük bir mekana gelmişti. görkemli büyük kapılar bir çok güvenlik görevlisiyle korunmaya alınmıştı. görkem arabayı geçici süreliğine durdurdu ve camına yanaşan güvenlik görevlisine cebinden çıkarttığı siyah kartı gösterdi. üstünde kocaman altın renkte sinek varisi yazıyordu. sıla sırıttı. güvenlik görevlisi varise uzunca baktı. ilk defa onu gördüğünden emin olmaya çalışıyor gibi duruyordu. varis elinde yer alan dövmesini de gösterinde güvenlik görevlisi başını eğmiş "afedersiniz efendim"diyerek kapıyı açmıştı.
sıla varise baktı. "sınırsız üyelik hakkına sahipsin sanırım " varis ona sırıtarak bakan sılaya karşı "bunu yeni öğrenmen şaşırttı"dedi. sıla gözlerini devirdi. içeri girdikleri mekanda arabalarını park etmesi için varis valeye verirken aynı zamanda yanına yanaşan sılanın beline elini attı. sıla bu duruma şaşırmamıştı. sonuçta birlikte geldiklerini göstermeliydi.
varisle süslenmiş kapıdan geçerken açık havada düzenlenen etkinliğe baktı. bir çok ayaklı masa bahçede birbirlerinden uzak yerlere konumlandırılmış masaların üzerinde sadece girmesi gereken insanların isimleri yazıyordu. özel tasarımdı. bu çok belliydi.
mekanın her bir yanında yer alan korumalar her şeye hazırlıklı durumda bekliyor gözüküyordu. sıla uzunca etrafa baktı. yığınla güvenlik kamerası ve her bir yanda yer alan korumalar buraya sadece mafya babalarının geldiğini gösteren etkenlerdi.
sıla varisle birlikte kendi masasına ilerledi. masa üzerinde yazan etikette karo ası yazısı onu şaşırtmıştı. bu beklediği bir şey değildi. genelde unutulmaya alışmıştı ama burası gücünü unutturmayan nadir yerlerden olabilirdi.
arabadan çıkmadan önce çantasından her zaman yedek bulundurduğu kulaklığını takmıştı. kızlara da mesaj atıp kendi kulaklığına bağlanmalarını anlatmıştı. çok geçmeden kızlar sılanın kulaklığına bağlanmayı başarmıştı. sıla kulağından gelen arya ve tuananın sesini umursamadan varise döndü.
"ilk defa unutulmamışım" varis etrafı incelerken "burası bütün mafya babalarınn yer aldığı bir etkinlik sıla. senin unutulman kumar mafyasına hakaret sayılırdı." sıla gülümsedi. bu gururunu kabartmıştı. "haklısın"derken varis gibi etrafı inceledi.
bir çok kişi kadınlarla katılmıştı. sıla "herkes benim gibi ortak mı?" varis başını olumsuz anlamda salladı. "hayır onlar eşleri. sen burda bir ilksin" sıla sırıtmasını büyültmeye başlamıştı. bu oldukça hoşuna gidiyordu. ilk olmayı severdi. etrafa bakınan sıla mekana giren alparslanı görmesiyle şok yaşadı. kulaklığına çaktırmadan dokunup sesini açarken varise döndü.
"alparslan niye burda?" arya alparslan ismini duymasıyla "ne demek orda? alparslan mekanda mı? wtf... tuana hadi çabuk çıkıyoruz" sıla seslerden rahatsız olmaya başlamıştı. variste inadına konuşmuyordu.
nihayet varis cevap verme zahmetinde bulundu. sıla, duyduğu tuana ile aryanın kavgalarını es geçerek varise odaklanmaya çalışıyordu.
"alparslanı küçümsüyor gibisin sıla." sıla gözlerini kıstı. arkadan "sen alparslanı mı küçümsedin hadsiz!" aryanın hakaret dolu sözlerini umursamadan "onu sadece aryaya aşık bir adam olarak tanıyorum varis." varis gülümsedi. alparslanı böyle tanıyorlarsa beni nasıl tanıyorlar düşüncesi kafasını karıştırmıştı. yinede "alparslanın rolü büyük. alparslan bütün yer altına sözünü geçirtebilecek nadir bir adam. bütün mafya liderleri onu dinlemek zorunda. her alanda yetkisi büyük yani" sıla kaşlaarını çatmıştı. "nasıl yani?"dedi. anlamaya çalışıyordu. arya ise nutku tutulmuş, bu bilgileri hazmetmeye uğraşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...