Multi medya çiğdem enderoğlu
Sıla görkemle anlaşmasının ardından eve döndü. Kızlar toplanmış dizi izlerken sıla usulca onlara yaklaştı. Görkemin yanında baya eğlendiği için eve geç gelmişti. Kızlar çoktan akşam yemeklerini yemiş itinayla dizi keyfine geçmişlerdi.Sıla yanlarındaki varlığını öksürerek fark ettirirken bütün kızlar yavaş bir şekilde sılaya döndü. Tuana kısık gözlerle "ne oldu? Ne diye o şekil duruyorsun!" Dedi. Sıla dudağını kıvırırken "varisle anlaşma yaptım reis. Bundan sonra her dediğimi yapacak" kızlar şok olmuş bir şekilde kaşlarını kaldırırken tuana "ve sende buna inandın"dedi. Sıla kahkaha attı. Arya sabırsız bir şekilde "aptal mısın sıla? Ne olduğunu anlatacak mısın!"derken sıla kendini koltuğa attı. Ve bütün olayları baştan anlatmaya başladı.
Tuana ve arya kahkaha atarken tuana "nereye yaptırdı görkem dövmeyi?? Bir daha söyle Allah aşkına" sıla gülerek "yüzük parmağına"dedi. Arya böğürmelerinin arasında "ne o. Bizden habersiz Evlenme mi teklif ettin?"derken sıla başını çevirdi. Kahkahasını bastırırken " görkem aşkını böyle yansıtmayı seçiyor aşkom. Zorlamayın sizde."derken tuana gülmesini bastırıp soluklanmaya çalışarak "haklısın haklısın tabi. Söz konusu aşksa her şey oluyor"demişti. Arya inanılmaz gözlerle tuanaya döndü. "Ve bunu sen söylüyorsun? "Dedi sorgularcasına ve ekledi. "Hayırdır? Sende bizden habersiz aşık mı oldun?" Tuana kendini yayarken "yoo.. sence ben bunu yapacak kadar aptal mıyım?" Sıla kendini arkaya yaslarken oldukça rahat bir tavırla "evet. "Dedi. Tuana sılaya karşı kaşlarını çattı.
Sıla usulca ayaklanırken "neyse iki gün sonra varisle baban hakkında konuşacağız. Onun öncesinde de varisle görüşmeyeceğimi belirttim. Tatil yapacağım"diyerek salondan uzaklaşırken arya "ayh benimde alparslanın kuzeniyle buluşmam lazım. Neyse bende sıla gibi iki gün sonra buluşurum. Ne olacak yani"diyerek rahatlarken tuana da "ne o herkes iki gün izne arılıyor. bende izin yapıyorum o zaman"diyerek başını geriye yaslamıştı.
iki gün geçmişti. sıla itinayla hazırlanıp görkemin yanına giderken arya da giyinerek alparslanın verdiği adrese yol almaya başladı. tuana aselden gelen haberle o da hazırlanmış savcıyla buluşmmaya gidecekti. bütün kızlar dağılmış ev yine sessizleşirken arya heyecanla çantasını arabasına atarken şoför koltuğuna oturdu.bugün çizim yapacaktı. inşallah bulaşacağı kız nane molalı değildir diye dua ederken adrese sürmeye başladı.
arya geldiği villaya karşı gözlerini büyüttü. alparslanın küçük kulubesinden sonra bu villa baya şaşalı gelmişti gözüne. yinede umursamadan arabasından inmiş çantasını kucaklayarak evin kapısına yürümüştü. kapıyı çalarken geldimm diyerek seslenen b ir kızın sesi eşliğinde kapı açıldı. arya kapıyı açan kızı görmesiyle şaşkınlığa uğradı. kız ve arya aynı anda "...senn.."derken arya geçmişe gitti.
iki yıl önce babasının tuanaya diye verdiği göreve giden arya hazırlanmış yurt dışına çıkıyordu. yurt dışında babasının kumarhanesini basan adamı öldürmek üzerine hazırlanmış onu bekleyen uçağa binmişti. görev aslında basitti. babasının işlerine maydanoz olan adamı öldürmekti. arya bunun üzerine çok düşünmemişti. adam tanınan güçlü biri değildi. yani en azından arya öyle biliyordu. bunun yanlış bir bilgi olduğunu adamın mekanını bastığında fark edecekti.
adamın mekanına gelip baskını yaptığı zaman oldukça kalabalık koruma topluluğu karşısında boku yediğini fark etsede artık her şey için çok geçti. arya hemen bir duvarın arkasına saklanıp siper alırken kendini koruyarak ateşi başlatmıştı. adamı kaçırmaması gerekiyordu ama korumaların çokluğu yüzünden harekette edemiyordu. sinirlenmeye başlamıştı.
köşeye sıkıştığından veya etrafını yığınla korumaların sarmasına değil adamı kaçırmasına sinirleniyordu. olduk.a basit bir görevdi. bunu yapması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...