51. BÖLÜM (GECE YENİ BAŞLIYOR)

56 6 2
                                    

kızlar gün içerisinde uyumayı tercih edip gece robertonun kumarhaneye gelmesine kendilerini hazırlamaya çalışıyorlardı.

normal şartlarda sıla bu gece varisinde gelmesini isterdi ama gelmeyeceğini biliyordu. kendisini göstermezdi. hem hangi sıfatla gelecekti. iş adamı haliyle gelip sılayla kumar mı oynayacaktı? sıla bu yüzden bu konuyu üstelemek istemedi. 

yorgunluğunu nihayet üstünden atan sıla odasından çıkıp sultanın erken saatlerde hazırladığı ama hiç dokunulmamış kahvaltı sofrasına oturup kahvaltısını etti. daha sonra sılaya katılan tuana ve arya kahvaltı ederken sıla onlara baktı. "bugün robertoyu güzel karşılamalıyız. aryacım ellerinden öper"derken arya sırıtarak "o iş bende "dedi. tuana araya girerken "tabi robertonun aryayla kumar oynamaya götü yerse" arya bu olasılığı hiç dahil etmediğini fark edip dudağını büzerken "hayır yaa. oynar bence"dedi. tuana omuzlarını silkti. "oynamak istemezse zorlarız aşkım. sen yeterki iste"diyerek göz kırparken arya hain gülüşüyle sırıtmaya başladı. sıla ikiliye bakarak ayaklanırken "akşama kadar yatıp uyuduğumuzu ele alırsak hızlı hazırlanın da erken gidelim rulete"dedi. arya ve tuana onu onaylarken sıla odasına geçti.

sıla odasına gelip hızla duşa girdi. yorgunluğu üzerinden atmak ve yaılmak adına duşa ihtiyacı vardı. 

arya ve tuana karınlarını doyurduğu gibi ikisi de odalarına geçmiş ve giyinmeye başlamıştı. arya  ince askılı v yaka gelen göğüs dekolteli diz hizasında salaş biten  kırmızı elbisesini giydi. saçlarını bukle bukle yapıp salık bıraktı. tuana ise siyah uzun kollu v yaka göğüs dekolteli mini belden oturan ama aşağısı kat kat gelen elbisesini giyip saçlarını düzleştirmeyi seçti. kısa olan saçlarını düzleştirip salık bırakmak daha mantıklı gelmişti. 

sıla banyodan çıkıp siyah vücudunu saran yarım omuz gelen sağ kolunu saran uzun kollu mini bir elbiseydi. sol kolu açıkta kaldığı için bileğine bileklik takmış ve saçını sıkı bir at kuyruğu yapmıştı. kızlar hazırlanıp evden çıkarken bu sefer aryanın siyah mercedes g kasasına binmişler ve rulete doğru yol almışlardı. 

arya ruletin önünde onlar için ayrılan park yerine park edip arabdan indi. kızlar yavaş yavaş rulete girerken tuana "ruletin üstüne otel dikmeye ne dersiniz?" sıla bu düşünceye karşı "bunun için vakit ve nakit lazım"dedi. arya tuananın fikrine mantıklı bulurken "bizde vakitte nakitte var. ruletin üstünde çatı yok dümdüz. bu yüzden üstüne otel dikebiliriz. bu süreçte personaya müşteri kasarız. hem nakit akışımızı kesilmez hemde kendimize bir daha yatırım yapmış oluruz" sıla mırın kırın etti. "ama sürekli başında durmamız gerekiyor. tadilat tamirat düşündüğünüzden daha zor." arya omuzlarını silkti. "sonuçta altından kalkamayacağımız bir iş değil" sıla bilmiyorum derken tuana "ben her türlü bu fikrin arkasında dururum"dedi. 

sıla sessizleşirken arya "nakit parayı düşünüyorsan düşünmeyi bırak. persona ve ruletten vergiler dışında oldukça iyi para kazanıyoruz. senin satıp durduğun yazılımların tuananın arada gidip başında durduğu inşaatlardan ve benim güncel satılan ve satıldıkça para kazandığım tasarımlardan hatrı sayılır para kazancımız var."  sıla onaylamıştı. bu doğruydu. "varisten aldığım paranın da hatrı sayılır yeri var canım" tuana gülmeye başlarken "bak mesela aryayla ben bunu unutmuştuk." sıla gülmeye başlarken arya "ayıptır sorması ne kadar veriyor aylık" sıla omzunu silkti.

"onun için bir tl değerinde olduğunu vurguladığı para kadar veriyor."tuana gülme şiddetini arttırdı. "yani bir milyon mu alıyorsun. aylık!!" dedi. arya şaşkınlıkla sılaya bakarken sıla "bana ne kadar vereyim para diye sorunca bende madem senin için bir tl değerinde bana o kadar para ver dedim. " arya inanamaz bir şekilde "o da kabul mu etti" sıla başıyla onaylarken "her ay hesabıma para yattığına göre" arya sılanın koluna girerken "bende varisle çalışabilirim"dedi. sıla gülmeye başlarken "ayarlarız bir şeyler bebeğim." tuana gülmeye devam ederken hepsi ruleti konrtol etmek adına dağılmıştı. sıla kendi mahsenine inerken arya bar kısmına gitti.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin