çiğdem robertodan evlilik teklifini alalı bir hafta olmuştu ama annesine bir türlü bu durumu açıklayamıyordu. annesinin tepkisinden korkması bütün kızları toplayıp açıklama yapmasına sebep olmuştu. çiğdemin zoruyla bütün kızlar bir kafede toplanmışlar çiğdemin annesini, buseyi bekliyorlardı. çiğdem annesinin tepkisinden korktuğunu kızlara anlata anlata bitiremezken sıla aklına gelenle arya ve tuanaya döndü. "her şey bir anda olunca size soramadım. siz yer altı balosunda dağdan indiğinizde neden üstünüz batmış ve kanlıydı?"dedi. bütün kızlar çiğdemde dahil, derdini unutup aryaya dönerken arya "niye sadece bana bakıyorsunuz? tuanada benleydi"dedi. tuana gözlerini devirirken "herkes senin yüzünden olduğunu anlamışta ondan sana bakıyorlar" arya dudaklarını büzerken asel "evet söyleyecek misiniz?"dedi.
tuana omuzlarını silkerken "bunu arya açıklasa daha doğru olur" arya tuananın omzuna çimcikleyerek sinirle kızlara döndü. "biz aşağı inerken dağın başında bizi bekleyen bir minibüs gördük." sıla kaşlarını anında çatarken arya utana sıkıla devam etti. "alparslana olan düşünce yapımı biliyorsunuz.." bir anda konunun alparslana dönmesine kızlar anlam veremezken çiğdem "alparslan ne alaka"dedi. tuana itinayla yanıtladı. "bundan sonra duyacağınız onunla ilgili de ondan"derken arya başıyla onaylayarak devam etti.
"minibüsü görünce ben tuananın kolunu tutup minibüse sokmuş olabilirim" dedi. sıla çatık kaşlarıyla "ne alaka?"dedi. arya gergin bir şekilde "ya işte alparslanın bizi baloda fark ettiğini bildiğim için bizi aldırmaya adamlarını yolladı sandım. tuanayı da direk oraya sürükledim." tuana hızla devam ettirdi." alparslanın adamları olduğuna o kadar emindi ki, bak benim için adamlarını yollamış diyerek beni göz göre göre kaçırılacağımız minübüse bindirdi."
sıla teyit etmek ister gibi "siz kendi rızanızla sizi kaçırmak için bekleyen minübüse mi bindiniz?"derken arya sılanın kınayıcı bakışlarına karşı "ne var sıla ya? herkes böyle hata yapabilir"derken asel "ölüm hatası bu arya"dedi. arya bu sefer" aa bu ne be! herkes üstüme geliyor. olabilir böyle bir şey ki oldu zaten" asel ve çiğdem gülmeye başlarken sıla bakışlarını düzelterek "araba alparslana ait değilse sizi kim kaçırmaya gelmiş?"dedi. arya omuzlarını silkerek "ben alparslandan olmadığını öğrenince yıkılmış bir şekilde götümü kurtarmakla meşguldüm. " sıla bu sefer tuanaya döndü.
tuana düşünceli bir şekilde "bilmiyorum... aryanın dediği gibi arabanın alparslana ait olmadığını öğrenince bende aryaya azar çeke çeke kurtulmaya baktım" arya sılanın yüzünde ki anamsız gerginliğe karşı "neden bu kadar merak ettin? bir sorun mu var?"herkes sılaya bakarken sıla "sizin orda olduğunuzu varis, ben ve alparslan dışında kimse bilmiyordu. bu çok saçma"derken arya ve tuana bir biriyle bakıştılar. çiğdem merakla sılaya dönerken "aklında başka bir şey var sanırım?" sıla başını salladı. "bu olayı kimseye söylemeyin. en azından çözülene kadar erkeklerden hiç birinin haberi olmasın. yok nişanlım yok kuzenim yada sevgilim bir şey olmaz diyerek anlatmak yok" sıla çiğdem ve aryada gözlerini uzunca gezdirdikten sonra aryayla çiğdem "aa niye bu kadar bize baktın. biz çok iyi sır saklarız" tuana sıladan önce lafa atladı. "o aşık olmadan önceydi."dedi.
aryayla çiğdem aynı anda gözlerini devirirken arya bunu fark etmiş ve elini uzatarak çiğdeme çakmasını sağlamıştı. "gelin görümce çok iyi anlaşıyoruz he"diyerek gülmeye başladı.
tuana sılaya dönerken "bu arada sizin varisle aranız düzeldi mi?" sıla başını olumsuz anlamda sallarken "bir mühlet daha gerekli bunun için"dedi. asel dik bir şekilde karşıya bakarken "bu gelen annen olsa gerek çiğdem. "dedi. kızların hepsi o tarafa bakarken çiğdem hızla ayağa kalkmış ve "anne"diyerek seslenmişti. arya bunun üzerine "kadına bak be. asla yaşlanmamış. mafya anası olduğu üç metre öteden belli oluyor"derken çiğdem gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...