Kızlar mertanın hallolmasına mutluluk duyarken bu süre zarfında arya apar topar yurt dışı için hazırlıklarına tuana ise savcının düğününe hazırlık yapıyordu.
Arya katılacağı televizyon programı ve önceden ilker aracılığıyla kendini tanıttığı audric chaatainle görüşmeler yapıcaktı. Hali hazırda tasarladığı yeni tasarımları hakkında audricle konuşmalar yapıcak makul bir fiyat karşılığında anlaşma yapmayı planlıyordu. Gerekli eşyalarını valize koyarken kıyafetlerini ayarlamaya başladı.
Bu sırada hızla hazırlanmaya çalışan tuana saçlarını yapmaya başladı. Savcı evleniyorsa ona neydi? Yaşandı ve bitti diye anacağı bu olayın üstünde çok durmuyor aksine hayatına yeni bir başlangıç olarak görüyordu. Babası gitmişti aynı şuan savcının gidiyor olması gibi. Tuana saçlarını maşayla şekil vermeye çalışırken daldığı düşüncelerinden maşanın boynunu yakmasıyla ayrılırken acıyla çığlık attı. Boynunu fena yakarken maşayı masasına bıraktı. Boynu anında kızarırken tuana sesli bir küfür savurdu.
Bi bu eksikti diyerek söylenmeye başlamış ve maşa yapmayı bırakıp kıyafetini giymeye başlamıştı. Daha sonra bu kızarıklığı kapatmaya çalışacaktı. Önceliği o yaranın acısının geçmesi ve bu sürede hala hazırlanıyor olmasıydı.
Kıyafetlerini de giyen tuana makyajını yapmaya başladı. Arada acısı yeni geçen boynunu kapatmaya çalışırken daha da tahriş etmemek adına boynuna kapatıcı çok sürememiş bu nedenle makyajı hemen bitmişti. Zaten çok makyaj yapan biri değildi tuana.
Tuana hazır olmasıyla ayaklanırken çantasını alarak odasından çıktı. Aryayla koridorda karşılaşırken aryayla vedalaşmış ve evden ayrılmıştı.
Arya valizini çekiştire çekiştire evin dışına çıkartırken yeniden içeri girip bilgisayar odasında bulunan sılanın yanına gitti. Koridorda tuanayla karşılaşıp onunla vedalaşmış şimdi sırada asel ile sıla vardı. Asel sılayla beraber bilgisayar odasında kesinlikle legal olmayan şeylerle uğraşırken arya kapıyı çalmadan açtı.
Asel ile sıla hakarete uğramış gibi hızla başlarını kaldırırken sıla çatık kaşlarıyla "niye böyle giriyorsun be! Baskın var gibi" arya gülmeye başladı. "Allah bilir orda neler dönüyor" asel omuzlarını silkerken "abartma ne yapıyor olabiliriz ki?" Arya ciddi misin? Der gibi asele bakarken asel gözlerini sılaya çevirdi. Doğruydu. Sıla bir şey yapıyorsa kesinlikle her şey yapıyor olabilirlerdi. Sıladan bahsediyorduk.
Arya asel ile sılaya sarılıp vedalaşırken sıla "her konuda bir şeye ihtiyacım olursa ara aşko. Biliyorsun bir tuş yeter yanındayım" göz kırparak söylediği cümleye karşı arya sırıtarak "biliyorum bebeğim. Teşekkürler"demiş ve sarılarak sıladan ayrılmıştı. "Bana dua edinde ilkere beni kovduğuma pişman edeyim. Ağlasın arkamdan isyan etsin" şeytani gülüş sergileyerek söylediklerine karşı asel "bu tipini görse şükreder ilker ama neyyyse"diyerek yeniden koltuğa oturdu.
Arya aselin ayağına tekme atarken "kes be yılan. Ben mi eski sevgilimin hayatını karartıyorum?" Asel gözlerini şaşkınlıkla açarken "ben.. eski sevgilimin hayatını karartıyorum?" Arya ellerini beline yerleştirerek "söylesene şuan ne yapıyorsunuz?" Sıla gülmeye başladı. asel ise omuzlarını silkti. "O bunu çoktan hak etti"diyerek bilgisiyarlara dönerken arya gülerek asele baktı. "Neyse ben çıkıyorum hadi görüşürüz"diyerek odadan çıkarken sıla dikkatli ol diyerek aryanın arkasından bağırdı.
Arya valizini arabasına yerleştirip havaalanına doğru yola çıktı. Bu süre zarfında erkenden nikah salonuna gelen Tuana gergin bir şekilde arabadan indi. Sıkıntıyla nikahın olacağı alana ilerlerken tanıdık olmayan simalara ve yere dikkatle bakıyordu. Her şey yeniydi. Kimseyi tanımıyordu ve bu tuananın gerilemsine yol açtı. Çok göze batmadığını düşündüğü bir masaya yerleşirken etrafa baktı. Açık alanda yapılan bu nikah için ayakta masalar ayarlanmış geniş bir mekanda süslemeler ona yakışan şekilde yapılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...