futbolun gerçekleşeceği gün gelmiş çatmıştı. erkeklerin ayarlattığı futbol sahasına giden kızlara birde buse ve berrin de eşlik ediyordu. grup sahaya varmış diğerlerini beklliyordu. çok geçmeden robertoda çiğdemle gelirken erkekler maç takımlarını ayarlamaya başlamışlardı.
sıla ilk defa gördüğü ve alparslan ve çiğdemle selamlaşan erkeğe karşı arayaya bu kim dedi. arya sılanın gösterdiği erkeği süzerken "bu semih"dedi. ve sılaya dönerek açıkladı. "semih çiğdemin halasının oğlu." sıla düşünürken "selinayın oğlu..?"dedi sorarcasına. arya hızla onaylarken "aynen "demesiyle semih sanki onun hakknıda konuştuklarını anlamış gibi aryanın yanına alparslanla ilerledi. semih aryayla selamlaşırken sılaya döndü. semihte sılayı ilk defa görürken soru dolu gözlerle sılaya baktı. bunun üzerine arya sılayı tanıttı. "her şeyimiz sıla. sıla, semih"diyerek birbirleriyle tanıştırırken semih başıyla onayladı. "adını çok duydum" sıla tehlikeli bir şekilde gülümseyerek semihin elini tutarken semih, sılanın elinde yer alan sinek amblemine dikkatle baktı.
varis berk ve kaandan ayrılıp sılanın yanına ilerlerken sılanın yanına varmasıyla sılanın beline elini atmış ve semihe dönmüştü.
arya ve sıla varisin kıskançlığından sergilediği tutumu fark edip gülmeye başlarken alparslan "ne o karar verdin mi? takımındaki kişileri seçebildin mi?" varis "tı" diyerek başını geriye atarken sıla "sırayla istediğiniz kişileri seçin" dedi. varis sevgilisini alparslana gösterir gibi "gördün mü? çözüm basit" alparslan gözlerini devirirken arya onlara doğru ilerleyen arslan ve aybarsla alparslanı dürttü. alparsan babası ve eniştesiyle dikleşirken babasının "bizi niye çağırmıyorsunuz maça lan?" diye sitem dolu sesine karşı kızlar şaşırırken alparslan "oynamak ister misiniz bilemedik baba ondan" arslan başını olumsuz anlamda salladı ve aybarsa döndü. "gördün mü? kesin yaşlandığımızı ve oynayamayacağımızı düşündükleri için çağırmadılar " aybars arslana hak verirken sıla "madem öyle değilsiniz. oynayarak kanıtlayın o zaman arslan bey"demesiyle arslanın gözleri sılayı buldu.
aybars sılanın cümlesine karşı "damadıma her türlü güç gösterisi yapma fırtsatını elimin tersiyle tepemem zaten. ee kimin takımındayım "derken varis ve alparslan da gözler belirdi.
sıla ve arya bu duruma karşı ellerini kaldırmışlardı. taş kağıt makas oyanayan ikiliye erkekler anlam veremeden bakarken aryanın kazanmasıyla sıla sesli küfretti. varis ve semih sılanın bu haline gülerken arya sevgilisine döndü. "aşkım sen ilk oyuncunu seçebilirsin" dedi. alparslan başıyla hemen efendim demiş ve diğer grup üyelerini yanına çağırarak herkesin toplanmasını sağlamıştı.
alparslan takımına ilk olarak semihi seçerken varis arslanı seçti. alparslan kaşlarını çatmış bir şekilde varise bakarken "bi babamı çalmadığın kalmıştı. artık onu da çalıyorsun "dedi. varis omuzlarını silkerken arslan "madem baban kıymetliydi önce babanı seçseydin o zaman"dedi. alparslan babasının laf sokmasına karşı başını eğerken arya gülmeye başladı. berrin de aryaya eşlik edip gülmeye başlarken alparslan etrafına bakarak eniştesini seçti. varis berki seçmesiyle alparslan borayı seçti. varis kaanı seçerken alparslan robertoyu seçti. varis mertana gel yaparken takımların oluşmasıyla aybars alparslana döndü. "nasıl hava yapıcam oğlum ben. robertoyu varisin takımına yolla "alparslan eniştesine gülerken çiğdem "hava yapmayasın diye yaptı zaten baba. sen damadına sahip çık diye yani" aybars gözlerini kısıp kızına bakarken "işim yok ona sahip çıkıcam peh"derken çiğdem gülmeye başladı. lakin buse oldukça ciddi bir şekilde "çıkacaksın aybars. kızının kocası olacak o. nasıl benim abim sana sahip çıktıysa sende çıkacaksın hadi." aybars karısından gelen emre karşı başını eğerken çiğdem ve kızlar gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
أدب المراهقينNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...