Arya sonunda vardığı kıbrısa karşı şükrederken kızların mesajlarını da yeni açtı. Sılanın biçimsiz mesajı dikkatini çekti. "O'nu gmrdğm" sıla asla hatalı yazmazdı. O dediği kişide kimdi? Tuana ve aselin mesajlarda endişelenmesi ve rulete gideceklerini okumasıyla arya da apar topar rulete doğru yol aldı. Neler oluyordu anlam veremiyordu.
Tuana ve asel hızla rulete vardıklarında dışarda varisin arabasını fark ettiler. Varisin bu saatte rulette ne işi var sorusu akıllarında yankılanırken ikili rulete girdi. İçeriye girdiklerinde merdivenlere yaslanmış varisi ardından da etrafa bakınan erkeği gördüler. Sılanın bahsettiği erkeğin arda olduğunu anlayan ikili şok içerisinde ardaya baktılar.
Arda kızları fark etmesiyle onlara ilerledi. Sadece kızları fark eden arda da değildi. Varisin bakışları da kızlarda geziyordu. Asel onlara yaklaşan ardaya karşı "sılanın durumu nasıl?"derken tuana "umarım iyidir"dedi.
Arda kızların yanına varmasıyla tuanaya dönerek "sılanın buraya geldiğini gördüm ama bulamadım. O nerde?"dedi. Asel kaşlarını çatarak yanıtladı. "Ne yapıcaksın sılayı. Bunca yıldan sonra" arda asele dönerken "konuşmak istiyorum"demesitle içeriye giren arya ortada kızlarla konuşan ardayı görmesiyle şok yaşadı.
"Hangi yüzle burdasın"diyerek bağıran aryaya karşı arda "bende nerde kaldı çingen diyordum"dedi. Arya kaşlarını çatarken "sen çingen görmemişsin. Ne işin var burda arda!" Arda gözlerini aryada gezdirdi. "Sılayla konuşacağım"dedi. Varis kızların yanına varırken sürekli sılanın bahsinin geçmesine karşı "neden sılayla konuşacaksın"dedi. Arda varisin sesiyle irkildi. Bakışı görkemi bulurken "sen kimsin?"dedi. Arya görkemde gözlerini gezdirdi. Onu nasıl tanıtacağını düşünürken "sılanın biricik ortağı"dedi. Arda gözlerini kısmıştı. Aryanın biricikten kastı da neydi? Bunca yıl sılayla sevgili olan arda için bile arya
biricik kelimesini kullanmamıştı. Bu ardanın kaşlarının çatılmasına yol açtı.Merdivenlerden çıkan sıla kameralardan kargaşayı görmüş bu yüzden yukarıya çıkma kararı almıştı. Adımları topluluğu bulurken boğazını temizledi. Bütün gözler sılayı bulurken sıla ardaya baktı. Buz gibi bir ifade vardı yüzünde. O kadar duygusuz duruyordu ki varis bile şok olmuştu. Bakışlarını ardadan çeken sıla varise dönerek "seni endişelendirdim sanırım görkem. Burda olduğuna göre.." varis sılayı uzunca süzdü.
"Sen iyi misin?"derken sıla başını salladı. Tebessüm ederken "hiç olmadığım kadar "dedi. Arda varisle sıla arasında gözlerini gezdirirken "sıla.."diyerek dikkati üzerine çekti. Kızların hepsi sılanın etrafını sarıp destek olduklarını gösterirken sıla buna ihtiyacının olmadığını gayet sakin ve soğukkanlılığıyla kanıtladı. "Kumarhanemizi ziyaretemi geldin yoksa? Ama geç kaldın. Açılışını yapalı baya oldu" arda kaşlarını kaldırdı. "Burası sizin mi? Vay be hayalinizi gerçekleştirmişsiniz" sıla tehlikeli bir şekilde sırıttı. "Gerçekleşmeyeceğine inandığın hayalimizi gerçekleştirdik evet!" Dedi. Arda iğneleyici ses tonuna karşı sılaya " gençtik sıla. Ve bu hayal çok uç noktaydı" sıla omuzlarını silkti. "Geçmişte kaldı" dedi. Cümlesini bastıra bastıra söyledi. Geçmişte kaldı kelimesi ardaya da ithafendi ve bunu arda gayet iyi anlamıştı.
Varis sılayla bu arda şahsının ne işi olduğunu çözmeye çalışırken sıla "neyse kızlar siz ardayla ilgilenirsiniz. Benim görkemle işim vardı" arya hızla onaylarken arda "ben seninle konuşmak istiyorum "dedi.
Sıla kısık gözlerle ardaya döndü. Eli varisin kolunda olan sılaya karşı varis memnun bir şekilde sırıttı. Sıla "ne konuşacaksın?"derken arda sılanın elinin varisin kolunda olmasına uzunca bakarak yanıtladı. "Özel"dedi bastırarak. Gözleri sılanınkiyle kesişirken sıla omuzlarını silkti. Aklına yeni dank eden şeyle aryaya dönen sıla "hoşgeldin"dedi. Arya ardaya kınayarak bakarken "hoş bulmadın ama olsun"demişti. Arda aryanın tepkisine gözlerini devirdi. Sıla varisi barın arkasındaki ofise ilerletirken "gel arda. Ofiste konuşuruz"dedi. Arda sılanın arkadından giderken "özel demiştim" sıla omuzlarını silkti. "Ortağımdan bir şey saklamam arda."demişti. Geldiği ofisin kapısını açıp iki erkeği içeri buyur ederken.
Kızlar sılanın arkasında kalırken arya " sıla ağlamış"dedi. Tuana çatık kaşlarıyla "bu iti sevdiğine mi yoksa hala onu unutamadığına mı yansam bilemiyorum"dedi sesi oldukça öfkeli çıkmıştı.. Asel tuanayı onaylarken "ben bu itin sılayı yeniden bulmasına ve utanmadan karşısına çıkmasına yanarım"dedi. Arya asele hak verdi. "Neyse akşam kızlar gecesi yaparız. Bende boku yedim sanırım. Alparslana jest olsun derken bok ettim ortalığı" asel aryaya dönerken "hakkatten alparslana jest yapmak için aşık olduğunu söyleyip ilkerle aşk yaşadığın söylentilerini çıkarmayı nasıl becerdin?"diyerek kahkaha atarken arya kınayan bakışlarıyla asele döndü. "Ne iticisin sen böyle"demiş ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başlamıştı. Asel aryanın peşinden yukarı çıkarken "bunu nasıl başardın anlat bakalım"derken tuana da altta barmenin olduğu yere doğru ilerlemeye başladı.
Sıla masanın arkasına geçerken karşılıklı oturan iki erkekte gözlerini gezdirdikten sonra söz aldı. "Evet arda, ne konuşacaktın benimle?" Arda varise dik dik baktıktan sonra "nasılsın"dedi. Başlamak için güzel bir nokta olduğunu düşünüyordu. Sıla ise sorunun saçmalağına karşı kaşlarını çatmıştı.
"Hiç olmadığım kadar iyiyim. A bu arada tanıştın mı bilmiyorum." Varisi göstererek ekledi. "Ortağım. Görkem karayel. " Arda görkemde dikkatlice gözlerini gezdirdi. "Ortasından kastın ne?" Demişti. Sıla varise kısa bir göz atmasının ardından "şirketinde %20 hisse sahibiyim" arda kaşlarını kaldırdı. Sılayla görüşmedikleri süre zarfında sıla baya zengin olmuştu belliki. "Hangi şirket?"dedi ikna olmak için. Belkide tanınmayan bir şirkette 20 hisse sahibiydi.
Görkem yanıtladı bu sefer. "Karayer holding" arda şaşkınlığını gizleyemeden sılaya döndü. " Vay be hayallerini gerçekleştirmişsin. Bu arada murat abi nerde?" Sıla nötr bir şekilde "öldü. Daha doğrusu öldürüldü" diyerek yanıtladı. Varis sılanın bu şekilde ardaya açık olmasına şaşırmıştı. Ardanın sıla hakkındaki bilgilerine bakılırsa da köklü bir mazileri vardı.
Arda kaşlarını çatmıştı. "Öldürüldü mü? Kim öldürdü?"sıla muhabbetlerden sıkılmış bir şekilde "ne öğrenmeye çalışıyorsun arda? Bu bilgilerin hiç biri seni ilgilendirmiyor." Arda arkasına yaslanmış bir vaziyette "kıbrısa yerleşiyorum" sıla kaşlarını kaldırdı. Arda devam etti. " Sık sık görüşürüz" sıla başını eğip gülümsedi. İlk defa ardaya karşı gülümsüyordu. Sıla başını kaldırırken gülümsemesinin samimilikten çok uzak olduğu gözler üzerine serildi.
"Ben boş insan değilim arda. Muhtemelen görüşmeyeceğiz." arda sılanın değişmiş tavrı karşısında şaşkınlığını sindirmeye çalışıyordu. sıla çok değişmişti. hal ve hareketleri.. arda onu tanımıyordu. ergenliğinde yaşadıkları o aşık olduğu kadından çok uzak bir yerdeydi sıla. afallamış bir şekilde sılaya "çok değişmişsin"dedi. sesindeki şaşkınlık nidası sılanın gülümsemesine yol açtı. "kendim olmaya başladım diyelim" arda başını olumsuz anlamda salladı. "sen kendini öldürmüş yenisini oluşturmuşsun" sıla ardanın hakaret edermiş gibi söylediği cümleye karşı kaşlarını çattı.
sıla bu cümleye karşı ardaya bir düzüne laf söylerdi ama onunla daha fazla münakaşaya girmek istemiyordu. konudan bağımsız bir şekilde gözleri varisi buldu. "Arya yurt dışından yeni geldi. Yarın ofise gelsem olur mu?" Ofisten kastı varisin saray yavrusuydu. Varis başını salladı. " seni almaya gelirim. Ordan toplantıya geçeriz"sılanın kaşları çatılmıştı. Ne toplantısı diye aklından geçirirken dışardan da "tamamdır"diyerek geçiştirmişti. Varis ayağa kalkıp ardaya baktı. Gözü bu adamı hiç tutmamıştı. Sıla da ayağa kalkarken "seni geçireyim. Ordan da aryanın yanına geçerim" arda onu umursamayan ve varlığını unutan bu ikiliye karşı oldukça bozulmuştu. Sıla varisin koluna girerken arda da ayağa kalkmış ve "bende işlerimi halledeyim. Malum boş insan olsam kıbrısa yerleşemezdim" sıla sırıtarak sessizliğini korudu. Arda varisle aynı anda kumarhaneden çıkarken sıla onları geçirip aryanın ofisine üst kata çıkmaya başladı.
ardanın değişmişsin lafı asılayı güldürüyordu. bu konuya cuk diye oturan cindirella's dead şarkısının sözleri zihninde dolaşmaya başladı. bu sırıtmasına yol açtı. lakin bu konu üzerine daha fazla düşüp kendini yormak istemiyordu. kafasını dağıtması lazımdı ve Aryanın başına açtığı şeyler, sılanın kafasını dağıtmasına bire bir gelirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Fiksi RemajaNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...