sıla içeri giren kızların tavırlarına anlam veremese de hızlıca "arya not defterini çıkart ve söylediğim şifreleri not al. sırasıyla bilgisiyarlarımın şifresini söyleyeceğim." arya sılanın dediklerini harfiyen uyup telefonundan not defterini açarken sılanın söylediği şifreleri not etti. hepsi karmakarışık harf ve rakamlardan oluşuyordu. arya sılanın bunları nasıl hafızasında tuttuğunu hayret etti. asel ise sılaya bakıp "çıkmamakta kararlısın o zaman"dedi. sıla başını salladı. "o kişi beni köşeye sıkıştırdığını düşünürken onu yanıltmamız gerekiyor. tabi bu süre zarfında sizinde kendinize dikkat etmeniz şart. herifin tek gayesi sevdiklerime zarar vermek. bu nedenle dikkatli olun. arya"dedi sıla. aryaya doğru dönmüştü. "aklımızda herhangi bir karakter yada silüet yok. bu nedenle işin baya zor. sen beni buraya sokmaya cesaret eden yüksek merciyi bulup ona bu emri kim verdi bul. belki ordan bir şey kazanırız."arya başıyla onayladı.
sıla sandalyeye otururken "bana kesici bir şey verin."dedi. bu istek asel ve aryayı şoka sokarken arya ve asel kısa bir an bakıştı. arya bunun üzerine "sana saldırdılar mı?" sıla düşüncelere dalmış bir şekilde "sizde de yoktur kesici bir şey. neyse ben hallederim." arya kaşlarını çattı. "neden istiyorsun"dedi. sıla aryayı yeni duymuş bir şekilde "bana inanmayıp bıçak çekenlere saplamak için tabiki". asel şaşkınlıkla "daha ilk günden bıçak mı çektiler?"dedi hayretle. sıla başını salladı. "millet bu zamanı bekliyormuş." sıla ayaklanırken devam etti. "bana güvenebileceğim ve beni dinleyen birini bulmamız lazım. "derken arya "hızla ben bulurum. alparslanın adamları var burda."dedi. sıla aryaya "aparslanın adamına nasıl güveneceksin arya? direk alparslana anlatır" arya olumsuz bir şekilde başını sallarken "alparslanın adamları ben ne dersem yapıyorlar. alparslana hiç bir şey demezler. güven bana"sıla tedirgin olsa da "peki"demişti ki içeri varis girdi. "yeter bu konuşma"diyerek ilerlerken sıla varisin uzattığı elini tutup koluna girerken "aşağıda bir hanımefendi var"dedi. sıla varise doğru dönmüştü. gözlerine dikkatle bakarken devam etti. varis ise kaşlarını çatmış sılanın konuşmasını bekliyordu.
sıla "kadının oğlu senin adamın olmuş. kaybettiği paraların ağırlığı altında ezilince de intihar etmiş. kadın hala oğlunun borcunu ödemeye çalışıyor. borcunu sil kadının. ne kadar borcu varsa benim hesabımdan al." varis kaşlarını daha da çatarken "bunun için senden para falan almam sıla. sen ne istersen ben onu yaparım. para karşılığıunda değil." sıla gülümseyerek varisi öperken "artık gideyim. yeni koğuşumla tanışayım ve tuanayı nasıl karşılamışlar görelim." sıla cümlesini bitirdiği gibi varisten ayrılmaya yeltenmişti ki varis sılayı kendine çekip iki kolunun arasına aldı. sıkıca sılaya sarılırken başını sılanın boynuna gömdü. "uzun sürmesin karo kızı. seni yanımda görmek istiyorum"dedi. sesi fısıldar nitelikte sadece sılanın duyabileceği bir seviyedeydi. sıla tebessüm ederek"uzun sürmeyecek"demişti. varisin yanağını öpmesini gülümseyerek izlemiş ve ardından ayrılıp kızlarla vedalaşmıştı.
müdür odasına girerken "hazır mısınız sıla hanım?"dedi. tam zamanında vedalaştığını fark eden sıla müdürü onaylayıp müdürün peşinden ilerledi.
varis sılanın gitmesiyle yüzünü asarken sılanın arkasından odadan çıktı. arya asel ile varisin peşinden çıkarken "şu hale bak. nasılda sılaya aşık. o gittiği gibi suratını astı." asel onaylarken ekledi. "aşk nelere kadir"derken arya evet demesiyle varis "sizi duyuyorum. hızlı olun alparslan bekliyor"demişti. arya varisin dediklerini arkasından göz devirirken çıktıkları hapishaneden bahçeye doğru ilerlediler.
arya alparslana sarılıp "biz sizinle burdan ayrılalım. daha yapacak çok şeyimiz var."derken alparslan aryaya döndü. "hayatım. bir şey olursa burda oluduğumuuzu unutmayın" arya tebessüm etti. "biliyorum sevgilim"demiş ve alparslanı öpmüştü. asel onları görmezden gelmeye çalıştı. ne bu muçmuçluk anlam veremiyordu. herkes arabasına dağılırken kızlar eve doğru direk harekete geçti. arkalarında kalan varis ile alparslan hala behçede duruyordu.
alparslan varise döndü. "neler oluyor"dedi. varis çatık kaşlarıyla "kızlar bizden bir aydır bu durumu saklıyormuş. her ne oluyorsa bir aydır ruhumuz duymuyor kimsesiz. bu olay çatlak vermese sıla haberiniz bile olmayacaktı dedi". alparslan şaşkınlıkla varise baktı. "sen ciddi misin?"dedi. varis gözlerini kısraken "şaka yapar gibi halim mi var?" alparslan elini saçından geirdi. "benimkilerin ruhu bile duymamış. şu işe bak. bu kızlar harbi çok tehlikeli"derken yüzünde gülümseme meydana gelmişti. bu durum nedense alparslanın hoşun gitti.
varis alparslanın aptal gülümsemesine karşı omzuna vurdu. "güzel bir şey değil bu."dedi. ve ekledi. "her ne oluyorsa merak etsem bile sesimi çıkartmadan bize anlatacakları zaman gelene kadar herekete geçmeyeceğim. " alparslan dudağını alayla kıvırırke "ne o. sılanın gazabından mı korktun?" varis alparslana döndü. gözlerini kısmıştı. "hayır."dedi. net bir şekilde. "sılayı kaybetmekten korkuyorum. sende dikkatli ol" alparslan o niyeymiş derken varis devam etti. "olurda kızların işine burnunu sokmaya çalışırsan diye söylüyorum. aryayı bir daha göremezsin. bilakis aryanın tutumu da bu konuda oldukça netti. tabi rüyanda görebilirsin. yada banyoda." alparslan kaşlarını çattı. varis sırıtarak arabasına ilerlerken alparslan "ne iğrenç adamsın"diyerek söylenmeye başlamış ve "sen gör sılayı banyoda."diyerek arabasına binmişti. arabasını çalıştırırken dikiz aynasından varisin hala gülümsemdiğini görebiliyordu. alparslan sinirle ilerledi. aynı zamanda "iğrenç adam. ahlaksız adam"diye diye söylenmeye devam etti.
kızlar eve varmalarıyla kapıda onları bekleyen borayla mertan karşısında şok yaşadılar. arya arabasını park ederken "bir borayla uğraşmam eksikti. o da tam oldu."diyerek park ettiği arabasından indi.
mertan hızla aselin yanına ilerlerken "her şey yolunda mı?"dedi. asel "evet"derken bora "nasıl yolunda olabilir. tuanada artık içeri girmiş."arya boranın cümlesine karşı "tuana kendi rızasıyla girdi. sıla içerde tehlikede kalmasın diye içeri girmeyi kendi istedi. " bora kaşlarını çatsa da "güvenli koğuştalar mı bari"dedi. arya baıyla onaylarken asel "evet."diyerek cevapladı. bora başını sinirle eğse de ne diyebilecek bir cümlesi nede tuanaya kızacak durumu vardı. "ne zaman çıkacaklar"dedi. sesi meraklıydı. arya belli belirsiz baını sallarken "daha belli değil"dedi. mertan asele döndü. "sen onları çıkartırsın sevgilim. neden çıkartmıyorsunuz" asel mertana tebessüm ederken "çıkmamaları gerekiyor"dedi. mertan kaşlarını çatmıştı. olayı anlamaya çalışır gibiydi. "neler dönüyor?!" dedi. bora da merakla başını kaldırmış mertanın sorusuna verilecek yanıtı bekliyordu.
asel mertana ve boraya bakarak yanıtladı. "herkes gibi zamanı gelince öğrenirsiniz. şuanda bu durumu daha üstelemeyin yeter." bora kaşlarını çatarken "bu da ne demek"dedi. arya da aynı şekilde kaşlarını çatarken "sabırlı olun. eninde sonunda öğreneceksiniz demek" bora sessizleşirken mertan ciddi misiniz der gibi asele dönmüştü. asel mertanın bakışalarını başını sallayarak yanıtlarken evin önüne park eden başka bi araç kaşısında dörtlü merakla o tarafa döndü. araçtan çıkan çiğdem hızla "ne oluyor" diyerek kızların yanına gitti. kızlar şok yaşamıştı. çiğdemin gelmesini beklemedikleri aşikardı. asel hızla "kızım sen ne ara geldin?"dedi. çiğdem kızların yanına varmasıyla "haberi aldığım gibi robertonun uçağıyla geldim. normalde o da gelecekti ama son dakika büyük annesi rahatsızlanınca gelemedi. " arya "iyiki gelmemiş. erkeklere daha fazla merem anlatmaktan yoruldum" bora aryayı umursamadan asele ithafen "tuanayı ne zaman görmeye gidebilirim"dedi. asel boraya doğru dönerken "istediğin zaman. ama şuan gitme. zaten bugün ilk günü. yarın gitmen daha doğru olur" bora tamam anlamında başını sallayıp kızların yanından ayrılırken "gelişme olursa haber verin"diyerek arabasına bindi. mertan asele sıkıca sarılırken "işe çok kaptırma kendini. "derken asel tebessüm etti. mertan aselden ayrılırken "bir şey olursa araman yeterli. " asel tamam dedi ve gülümseyerek onu öpüp giden sevgilisini izledi.
arya çiğdemin meraklı sesiyle eve geçerken asel onlara katılıp eve girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Novela JuvenilNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...