sıla robertoya tanıtmak adına aryayı gösterirken "tanıştırayım. ortaklarımdan biri.. arya serez. şanslısın ki bu akşam onunla masaya oturacaksın. daha yakından tanıma fırsatı bulabilirsin" roberto aryayla başıyla selamlaşmıştı. el ele tutuşup selamlaşmamışlardı. şahsen arya buna gerek görmüyordu her ne kadar roberto elini uzatsa da arya sadece başıyla selam verdi.
sıla tuanaya geçti. tuanayı gösterirken "ortaklarımın sonuncusu tuana zengin" roberto kaşlarını kaldırdı. "hüseyini tanıyor musun?"sorduğu soruya karşı tuana omzunu silkti. "kağıt üzerinde babamdı" roberto kaşlarını çattı. anlamaya çalışır gibi sılaya dönerken "babasını birlik olup öldürdünüz mü?" görkem ve alparslan sırıtmamak için kendilerini tutarlarken sıla evet anlamında başını salladı. arya "az bile oldu. fırsatımız olsaydı daha güzel bir ölüm sahnesi düşünülürdü" arya tuana ya dönmüş öyle değil mi der gibi bakarken roberto şaşkınlıkla tuanayla aryaya baktı. "babandan bahsediyoruz"dedi hala olayı anlamaya çalışıyordu. tuana gözlerini devirdi.
"kağıt üstünde dedik ya roberto. ve arya haklı. basitçe ölmesi onun şanslılığından kaynaklanıyor" derken roberto anladım der gibi başını saladı. bu kızları yeni yeni tanımaya başladığını düşünürken sıla görkeme döndü. bilakis roberto alparslan ve görkemde gözlerini gezdirmeye başlamıştı. "görkem karayel. karayel holdingin sahibi" roberto sılaya döndü. "patronunun yanında bunları konuşman normal mi?" sıla durakladı. evet şuanda görkem varis olarak burda değildi. öldürmeli konuşmak görkemin yanında ağır kaçmıştı.
sıla sırıtırken "bu işlere sokmaya çalışıyorum roberto. fark edersin diye düşünmüştüm. " görkem sılanın yanıtına sırıtmaya başlamıştı. sıla hızla alparslana döndü. "alparslan zahir. çiğdemin kuzeni. kendisini kimsesiz alparslan diye de tanıya bilirsin" roberto alparslana dikkatle bakarken alparslan ayağa kalkmış ve robertoya doğru ilerlemişti.
elini uzatırken robertoyla selamlaştı. alparslan robertoya yaklaştı. "sana zarar gelmiyor oluşu çiğdem ve aryaya dayanıyor. haberin olsun isterim" diyerek geri çekildi ve yeniden kalktığı sandalyeye oturdu.
roberto tehditlerden sıkılmış bir şekilde "herkes bir birini araya sokup beni tehdit ediyor. lakin kimse de icraat yok" görkem bu lafa karşı gözlerini hadi ya der gibi robertoya dikmişti. alparslan bu ciddi mi der gibi aryaya bakarken arya onun yanında oturduğundan elini alparslanın bacağına koymuş ve kavga yok imajı veriyordu. sıla kızışan ortama karşı "bu kadar rahat olacağına yanında duran sevgiline bak roberto. nasıl diken üstünde durduğunu herkes farkında. sana geleeck zarardan korkuyor. çünkü biliyorki sana zarar gelir. ve inan kimse senin gücünden korkmuyor." roberto sılanın dediğiyle sevgilisine döndü. gerçekten çiğdemin diken üstünde olduğunu fark etti. çiğdemin elini tutarken "hangi masaya oturuyoruz"dedi. gözü sılaya kaydı.
arya ayağa kalkarken "göstereyim "diyerek ilerlerken durup alparslana baktı. "sen gelmiyor musun?" dedi. alparslan gözlerini kısarken arya "kaybetmekten korkma alp. ders alırsın gel"diyerek elinden tutup kaldırırken peşinden sürüklemeye başladı.
alparslan zorla kumar masasına oturulduğuna değil de şuanda arya onun elini tutuyor diye şaşkınlık geçirirken sırıtarak aryanın durduğu masaya oturdu. madem arya bu kadar alparslanın oynamasını istiyordu. oda oynardı o zaman. kaybedeceğinden emin olsa da.
roberto, alparslan, arya, tuana masaya otururken kurpiyer tarafından kartlar dağıtılmaya başlandı. masa da poker oynanacaktı. arya ve tuananın en iyi hile yaptığı oyun.
berk ve kaan masanın etrafında yerlerini alırken sonunda kumarhaneye teşrif eden asel de sılanın yanında yer aldı. asel sılanın diğer yanında yer alan görkeme gözlerini kısarak bakarken "bunun burda ne işi var?"dedi. sıla sırıtarak asele dönerken "kendisi karayel holdingin sahibi ya. benim patronum" asel gülmeye başlarken "güzel bahaneymiş. tuttum" diyerek masaya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Novela JuvenilNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...