tuanayla arya mekana varmalarıyla dağa çıktıkları yere ilerlediler. dikkatle etrafa bakıyorlar kameraların olmadığı yerlerden gitmeye özen gösteriyorlardı. sonunda dağa çıkarken kullandıkları yere gelmeleriyle etrafa bakınmaya başladılar. en ufak bir ayrıntı arayan ikili bir hafta geçmesine rağmen geçmeyen lastik izlerinin fotoğrafını çekip sılaya atarken arya arabanın lastik izlerini takip ederek ilerlemeye başladı. tuana arkada kalmış dağa doğru çıktıkları tarafta gezerken arya da ilerlemesini sürdürüyordu.
arya ilerde küçük bir kağıt parçası görmesiyle hızla oraya ilerledi. kağıt parçasını dikkatle eline aldı. umarım işe yarar bir şey çıkar diye düşünerek kağıdı açtı. benzinlikten yakıt alınmasına karşı verile fiş çıkarken arya hüsrana uğradı. tuanaya doğru ilerlerken "bu fişten başka hiç bir şey yok burda"diyerek tuanaya seslendi. tuana dağdan inerken onayladı." ben bir şey bulamadım"derken aryanın elinde tuttuğu kağıda karşı "kim almış benzini? yazıyor mu?" arya kağıda daha dikkatli bir şekilde baktı. gördüğü plakaya karşı "hayır ama elimizde plaka var"demişti. tuana "buda bir şey"diyerek aryanın yanına gelirken "fotoğrafını sılaya at. bakalım plakadan bir şey çıkacak mı?" arya hızla fotoğrafını sılaya atarken ikili mekandan ayrılmak adına yürümeye başladı.
sıla eline geçen resimlere dikkatle bakarken plakayı sistemden aratmaya başladı. elinde bir araç plakasından başka bir şey olmazken umarım araba plakasıyla bir yere varırız diye iç geçirirken plakanın sahibinin çıkmasıyla durakladı. bu adam sılaya tanıdık gelirken sıla adamı araştırmaya başladı.
bu sırada kızlar eve gelmişler ve akşam gidecekleri kumarhane için hazırlanmaya başlamışlardı. sıla hala bilgisiyar başında araştırma yaparken arya odasına girerek "hala hazırlanmadın mı sıla?git hazırlan! çıkalım artık evden"diyerek sılayı bilgisiyardan ayırıp odasına götürürken sıla söyleniyordu. "zaten senin yüzünden gidiyoruz. varisle aramın kötü olduğunu bilmene rağmen beni de zorla götürüyorsun ya bunun bedelini ödeyeceksin"derken arya sırıtarak "sonra bana teşekkür edersin"demiş ve sılanın giyinmesi için odada yalnız bırakmıştı. sıla üstüne klasik bir elbise geçirirken onu bekleyen kızlarla birlikte evden çıktı. adresleri varisin illegal kumarhanesi olduğundan arya heyecanlı bir şekilde arabada son ses müzikle dans ediyordu. kumar oynamaya bazı mecbur sebeplerden ara vermişti. bu yüzden çok heyecanlıydı.
vardıkları kumarhaneye karşı arabayı park ederken üçlü yanyana gelerek kapıdan içeri girmişti. korumalar başıyla selam verirken kaan ve berk onları karşıladı. sıla gülümsedi. yaklaşık bir sene gibi kısa sürede kumar mafyasında yer edinmekle kalmamış uyuşturucu işine de kendi tepkilerini ortaya koymuşlardı. Sıla kızlardan ayrılarak yukarıya çıkmak adına ilerlerken berk ve kaanda kızların oyun oynayaakları masaya kadar eşlik ediyorlardı.
sıla vardığı kapıya karşı derin bir nefes alırken kendine cesaret yükledi. yüzleşeceği şeyleri az çok tahmin ettiğindendi bu gerilmesi. sıla kendine gelerek içeri girdi. varis camlardan aşağıya bakarken "geç kaldın! tahminimce kendine cesaret yüklüyordun" sılaya doğru dönerken sılanın yüzüne dikkatle baktı. sıla kaşlarını çatarken "ne alaka "demeyi de ihmal etmemişti. varis kaşlarını kaldırdı. "kızlar masaya oturup oyun oynamaya başladılar bile. buda senin beş dakika içerisinde gelmen gereken yolun on dakika sürdüğünü gösteriyor " sıla başını olumsuz anlamda salladı. "her şeyi bilmek zorunda değilsin"derken varisin koltuğuna doğru ilerliyordu. varis keyifle sılayı izlerken "eee çiğdemin ailesiyle tanışma faslı nasıl geçti?" sıla omuzlarını silkerek koltuğa oturdu.
"annesiyle tanıştım sadece ve annesinin beni sevmediğini ama aryaya hayran olduğunu fark edecek kadar konuşup sohbet ettik" varis sırıtarak sılanın karşısına geçerken "seni neden sevmedi?" sıla dikkatle varise baktı. "cevabını bildiğin soruları sorma"dedi. varis omuzlarını silkerek sılanın karşısında ki koltuklardan birine oturdu. "yerimde gözün var karo?" soruyla karışık tehdit içeren cümleye karşı sıla dikleşerek önünde bulunan masaya kollarını koydu. "yanılıyorsun. artık senin yerin benim yerim" varis gülerek başını sallarken "haklısın"demişti. sıla da gülümsedi. hah şunu bileydin der gibiydi. Varis başını kaldırıp sılaya bakmaya başlarken sıla geriye yaslandı. Asıl konuşma şimdi başlıyordu anlaşılan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...