sıla aryadan aldığı haberle hayal kırıklığına uğramıştı. savcının serbest oluşu yetmiyormuş gibi şimdi nerde olduğu da beli değildi. tuanaya ne diyeceklerdi. eli karnına gitmişti. stres olmamalıydı ama bu durum insanı strese sokuyordu. arya sılanın üzüldüğünü görmesiyle sılaya destek olmak adına "buluruz sıla savcıyı. üzülme bu kadar."demesine rağmen sıla "tuana daha çok üzülecek"dedi. arya başını salladı. evet sıla haklıydı ama ellerinden geleni yapmışlardı. "tuanaya şimdilik söylemeyiz. aramızda kalır" sıla başını kaldırıp aryanın gözlerine bakmıştı. "keşke savcının ölmesine izin verseydim."dedi. arya başını olumsuz anlamda salladı. "öldürmek çözüm değildi sıla."diyerek sılayı telkin etmişti. nitekim başarılı da olmuştu. sıla biraz olsun rahatlamıştı. ve elini karnına gezdirmeye başladı. yarın akşam alarayı yemeğe çağırdığını bu nedenle alparslan ile birlikte yemeğe gelmelerini söylerken ekledi. "sabahtan da doktor kontrolüm var. bebek cinsiyetini gösterirse öğreneceğiz"demişti. arya alara mevzusunu anında unuturken "gerçekten mi?"demesiyle sıla başını salladı. arya heyecanla bende geleyim derken varis merdivenlerden aşağı iniyordu. "nereye geliyorsun"diye sordu. sıla gülümserken "sende gelesin diye söylüyorum zaten arya"demişti. arya heyecanla elini sılanın karnına götürdü. yavaş yavaş çıkan göbüşüne dokunurken "en sevdiğin teyzen ben olacağım bücür."demişti. varis hala yanıtlanmayan sorusuna karşı boğazını temizledi. arya varise dönerken "doktora görkem. yiğenimin cinsiyetini öğrenme şansını kaçıramam"demesiyle varis gülmeye başlamıştı.
görkem aryanın sılanın göbeğindeki elini gösterirken "şimdiden çocuğumu tehdit etme. gözüm üzerinde"derken arya gözlerini devirdi. sılanın göbeğini hala okşamaya devam ederken "sen babana bakma. zaten en çok beni seveceksin. bundan hiç şüphem yok"demişti. varis kaşlarını kaldırırken sıla gülmeye başladı. arya sılanın göbeğini öperek ayaklanmış ve "neyse canlarım ben kaçar. yarına hazırlanmam lazım. heyecandan uyuyabilirsem uyuyacağım. "derken sıla aryayla birlikte ayaklandı. "yarın onda randevu. cinsiyeini öğrenirsek bir kaç bir şey almaya alış verişe çıkarız"dedi. arya başını sallarken tamam diyerek sılaya sarıldı. savcı meselesini kafasına takmaması gerektiğini tembiheyerek evden çıktı.
sıla salona kocasının yanına dönerken arya da arabasına binmişti. gideceği yer yine alparslanın yanıydı. hoş bu sefer inine gitmeyecekti. direk evine doğru arabasını sürüyordu. gerçi alparslanın inine gitmesi bir işe yaramamıştı. savcının kayıp olduğunu bu nedenle kimsesizlerini etrafa dağıtmasını ve bir şey bulurlarsa alparslanı değil direk aryayla iletişime geçsinler diye alparslanı darlamış sonra da sılanın yanına geçmişti. arya düşüncelere dalmış bir haldeydi. kendisi evlilik teklifi almıştı. evlilik telaşı içerisinde olması gerekirken savcının ortaya çıkışı bütün her şeyi bozmuştu. en azından tek motive kaynağı elindeki büyük taşlı yüzüktü. bu yolun niyetine girildiğinin en büyük kanıtıydı. hoş sıla eğer arya kabul ederse ona ev alacaktı. aryanın fikrine saygı duyduğundan dolayı onların sitede istemese bile yine de ona ev almak istediğini böylelikle işlerin daha hızlı ilerleyeceğini söylüyordu. neymiş arya ev bulursa ve evi istediği gibi döşerse daha hzılı evlenirmiş. arya buna inanmayıp sıla ilk söylediğinde çok fazla gülse de hatta yerlere bile düşerek gülsede sılanın ciddi oluşuna karşı gülmesini durdurmak zorunda kalmıştı. sılanın onun iyiliğini istediğini biliyordu. sonuçta evlenemiyor diye arya üzülüyordu ve aryanın üzüldüğünü de sıla görüyordu. bu yüzden arya sılanın teklifini kabul etmişti. ev arayışına girmişti. aslında bu durum aryanın hoşuna da gidiyordu. alparslan ile evleri gezmek kuracakları yuvanın hayalini kurmak çok hoş bir aktiviteydi. alparslan ev gezmelerinde inanılmaz istek listesiyle geldiğinden kafalarına göre ev bulmak pek kolayda olmuyordu. alparslan çok çocuğunun olmasını istediğinden sürekli evdeki oda sayısına takılıyordu. yada büyük mutfak ve salon istiyordu. arya alparslanın her isteğini duyduğunda gülmesini durduramıyordu. ev gezmelerinde alparslan tam bir baba rolüne bürünüyordu ve bu durum aryanın inanılmaz hoşuna gidiyordu.
arya alparslanın evine varmasıyla arabasını park etti. arabadan inerken kafasında hala baktığı evler dolaşıyordu. kapıyı anahtarıyla açıp içeri geçerken alparslana seslendi. salondan gelen gür sese kaşı arya salona ilerlerken alparslanın televizyon karşısında keyif yaptığını görmesiyle gülümsedi. "bensiz"derken alparslan gülümseyerek yanını işaret etti. "seni bekliyordum"demesiyle arya alparslanın yanına ilerledi. alparslanın kolunun altına girerken "zor bir gündü "dedi. alparslan aryanın saçını okşarken "kolaylaştıralım hayatım"dedi. arya alparslanın tavrına muzurca gülümserken aklına gelenle "yarın akşam alarayı sıla yemeğe davet etmiş"dedi. alparslan kaşlarını kaldırırken "o sinir bozucu kızı" şaşırarak sorduğu soru nitelikli cümlesine arya başını sallamış ve elini kaldırmıştı. "yüzüğümü görünce de böyle konuşacak mı acaba" alparslan gülümserken "sanmam"diye yanıtladı. arya kesinlikle derken hızla doğrulup alparslana döndü. alparslan şaşkınlıkla nolduğunu anlamaya çalışırken arya "yarın sılanın bebeğinin cinsiyetini öğrenmeye doktora gideceğim"dedi. alparsan da arya kadar heyecanlanırken "yaa"dedi. arya başını hızla sallarken "inşallah kızı olur. kız teyzesi olmak bana daha çok yakışacak"derken alparslan sesle güldü. "kız teyzesi nasıl olunuyormuş ki"dedi. arya dalga geçen alparslanın omzuna vururken "sen ne anlarsın be. hele kız teyzesi olayım gösteririm nasıl olunuyor" alparslan sinirlenen sevgilisinin kollarının arasına alıp sıkarken "hemende sinirkenirmiş"demişti. arya gülerek alparslanın onu sarmasına izin verdi. alparslanın onu sinir etmesine kızıyordu ama bir gün sinir etmese mahfolurdu. o kadar alışmıştı ki alparslana onun yokluğunun düşüncesi bile korkunçtu.
alparslan aryanın düşüncelerinden ayırır vaziyette "sahi eve karar verebildin mi?" dedi. arya başını olumsuz anlamda sallarken alparslan "bence en mantıklı karar gerçekten sılanın sitesi. ordaki evler büyük. bir çok odası var ve mutfağı da geniş" arya alparslanın bu haline gülmeye başlarken "paşamız nihayet bir ev beğendi yani" alparslan evet derken dikleşmiş ve orta masa da duran bilgisiyarı alarak aryaya gösterdi. "o sitede yer alan eve baksana. sılanın evinden farklılıkları var ama genel hattıyla ev baya güzel. " arya evi incelerken "çok iş gerektirmiyor da aslında."dedi. ve ekledi. "sadece mutfak dolapları değişir. bazı değişiklikler de gerekiyor ama genel hattıyla iyi gibi "alparslan aryanın gözünün içine bakarken bir yanıt bekliyordu. arya alparslanın bu haline tebessüm ederken "olur burası"demesiyle " o zaman bunun şerefine" diyerek aryayı altına alırken arya gülerek "alparslan saçmalama"dedi. alparslan aryayı gıdıklarken "evimizi de tuttuğumuza göre bunu kutlayalım" diyerek aryanın dudağını öptü.
sabah telefonunun çalmasına uyanan arya yarı açtığı gözleriyle saate baktı. saatin dokuzu geçtiğini görmesiyle hızla ayaklanırken telefonunu yerden alıp açtı. sıla heyecanlı bir şekilde "hazır mısın arya?"sorusuna karşı arya kendine baktı. hazır falan değildi. uyuya kalmıştı. gözü alparslana ilişirken hala mışıl mışıl uyuyan alparslana karşı sessiz olarak banyoya geçmiş ve "evet beş dakikaya hazırım"demişti. sıla aryanın geç cevap vermesine karşı "20 dakikaya ordayız. o zaman kadar hazırlanırsın herhalde"demişti. arya gülümseyerek "beni izlediğini düşüneceğim"demesiyle sıla kahkaha atarak "seni tanıyorum diyelim"demiş ve telefonu kapatmıştı. arya hızla duşa girip hazırlanmaya başladı.
yirmi dakikanın sonun da arya dakik bir şekilde hazırlanmış kapıda sılaları bekliyordu. eve yanaşan arabaya binerken sıla aryayı süzdü. ıslak saçlarına karşı "hava soğuk arya. kış geldi ve sen ıslak saçlısın"dedi. arya sılanın haklı olmasına karşı "evet ya kış gelmiş valla"demişti. sılanın ıslak saç kelimesini umursamadan yanıtladı. sıla aryaya gözünü devirirken varis arabayı sürerek "tahminleri alalım"dedi. arya hızla "kız "derken sıla aryaya döndü. "niye kız"derken arya güldü. dün akşam ki alparslanın tepkisi aklına gelmişti. "kız teyzesi olmak bana yakışacak "demesiyle sıla da gülmeye başlamıştı. varis bunun üzerine "yanılıyorsun bence erkek"dedi. sıla varise dönerken "ne o? sana da erkek babası olmak mı yakışacak"demesiyle varis ve arya gülmeye başlamıştı. varis başını salladı "yok bana kız babası olmakta yakışır ama öyle hissediyorum" sıla başını sallarken arya merakla "sen ne düşünüyorsun"dedi sılaya. sıla arkaya dönüp aryaya bakarken "bana da kızmış gibi geliyor"demesiyle varis "o zaman kız"demesiyle arya gülerek varisin omzuna vurdu. "kararlı ol be biraz"derken sıla "cinsiyeti ne olursa olsun bana farketmez. sağlıklı olsun yeter"demişti. varis ve arya aynen derken vardıkları hastaneye karşı üçlü arabadan inip doktorun ofisine doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Fiksi RemajaNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...