38. BÖLÜM (UNUTTURACAĞIM)

50 7 36
                                    

Sıla aryayla uzun uzadıya konuştuktan sonra odasına geçip araştırma yapmaya devam etmişti.

Zaman o kadar hızlı geçiyordu ki sıla bilgisiyar başında bütün fotoğrafları ve internet üzerindeki her görüntüyü Roberto ve maria isimli kızı tarayarak geçirdi. Bu işlem uzun bir işlem olduğu için sıla bilgisiyar başından kalkamamış ve orda uyuya kalmıştı.

Sıla öğlene doğru telefonunun çalmasıyla uyanırken kendine gelmeye çalıştı. Uyku sersemiydi ve her yeri tutılmuş bir haldeydi. Telefonun itinayla çalmaya devam etmesine karşı telefonuna uzandı.

Telefonu açarken aynı zamanda esnemekle meşguldü. Telefondan gelen sesin varise ait olmasıyla kaşlarını çattı. Varis " berk maria ile ilgili bir bilgi buldu. Dün ki sinirin geçtiyse gel." Derken sıla " dün sinirlenmedim ben! "Diyerek sitem ederken varis "her neyse gelicek misin?"dedi. Sıla bilgisiyarında hala fotoğraf taramaya çalışan yazılıma bakarken "tamam geliyorum"dedi.

Odasından hızla çıkarken kızların kahvaltı yaptığını gördü. Kızlara bakıp odasına aceleyle geçerken hemen üzerini değiştirdi ve evden çıkmak için ilerledi. Dış kapıya giderken mariayla alakalı varisin bilgi bulduğunu söylüyordu. Aryanın haber ver diyerek tembihlemesiyle evden çıktı.
...

Sıla varisin odasına girerken "kızı buldun mu?"dedi. Direk konuya girerken.

Varis sılaya bakışlarını yönlendirirken "evet! Berk kızı bulmuş" sıla varisin cümlesine karşı " berk umarım kızı yakalamaya gitmiştir"derken varis "kız ölüymüş"dedi. Sıla varisin dediğiyle şok yaşarken kaşlarını çattı. "Ne demek ölüymüş?"dedi sinirle. Bu imkansızdı. Ölemezdi.. ölü olamazdı. Eğer öyleyse bir daha başa döneceklerdi. Bunu istemiyordu. Bu olamazdı. Olmamalıydı.

Varis sılanın şaşkınlığını karşı "bizimkiler sonudna berkin sıkıştırmasıyla kızı hatırladılar. Kızı roberto vasıtasıyla hatırlarlarken ölü olduğunu söylediler" sıla başını olumsuz anlamda salladı.

"Bu imkansız varis! Dün geceden beri robertoyu araştırıyorum. Kıza çok değer verdiğini bütün kaynaklarım söylüyor. Hatta sırf bu yüzden roberto kızın onu terk etmesine izin vermiş. Kendi adamlarını buldum. Onlarla konuştum" varis kaşlarını kaldırırken "ve onlarda sana gerçekleri anlattı!?" Sıla kaşlarını çatarken "beni küçümsüyorsun varis. Yine! Elimde o adamla ilgili yığınla koz vardı. Anlatmaktan başka çaresi yoktu" varis sılanın bir kez daha ne kadar tehlikeli olduğunu hatırladı ve başıyla onayladı.

Sıla varisin önündeki koltuğa otururken " Roberto'nun kızın üzerine titrediğini ve onun her istediğini yaptığını söyledi. Bütün herkesin o kıza dikkat ettiğini söyledi. " Varis anlamadığı kısmı dile getirerek sılaya baktı. "Roberto Madem bu kadar üstüne düşüyordu bu kız onu niye terk etti?" Sıla arkasına yaslanırken " çünkü kız Roberto'nun uyuşturucu işinde olmasından rahatsızmış" varis kaşlarını kaldırdı. "İyide Roberto'nun işi bu"dedi. Sıla ciddi misin der gibi varise bakarken "olabilir ama kız onu doğru yola sokmak istemiş belliki" varis başını salladı.

"Doğru yola sokması gereken o uyuşturucu gündeme getirip satışını sağlayan kullanıcılar. Talep olmasa arz olur mu sıla? Bak kumar işine! İnsanlar borç batağına batıp intihar ediyor. Bağımlılar. Ne yani bu benim suçum mu? Hayır! Ben onları oynamaları için zorlamıyorum. Bunu onlar karar veriyor. Uyuşturucu içinde aynı şey geçerli." Sıla gözlerini devirdi.

"Bu işi neden kendi işinle kıyasladın görkem? Seni işin yüzünden terk eden yok! Sakin ol" görkem arkasına yaslanırken "doğru benim işim için terk eden yok. "Sıla evet derken ekledi. "Her neyse şimdi ne yapacağız. İnanmıyor olsamda o kız gerçekten ölüyse.. o zaman ne yapacağız?" Varis bilmiyorum dedi.

İlerleme kaydetmek yerine gerilemeleri işleri oldukça zora sokuyordu. Şahsen bugün tuana planını başlatıyordu. Babasının geriye kalan bütün şebekeleri çökertecekti. Ve sıla hüseyinin tepki göstermesini engellemek için bir planı yoktu. Çünkü bir türlü robertoyu hüseyini korumasından vazgeçireniyordu. Sıla sıkıntıyla nefes verdi. O sırada telefonuna gelen bildirimle telefonunu eline aldı.

Bilgisiyarı taramayı bitirmişti ve bir eşleşme bulmuştu. Sıla hızla ayaklanırken "ben çıkıyorum. Araştırmaya devam edicem. Bulursam seni ararım"diyerek apar topar varisin evinden ayrıldı.

Eğer araştırmaları arasından gerçekten maria bacham bulduysa ve ölü değilse şansı dönüyor demekti. Arabasına binerken kızları aradı. Aryanın altunsoy holdingine gittiğini istifasını vereceğini tuananın da baskına gittiğini öğrenmesiyle evde olmadıklarını teyitledi. Kızlara mariayla alakalı olumsuzluğu ve kendi araştırmasında bir şey bulduğunu anlatırken evine varmasıyla telefonu kapattı.

Arabayı gelişi güzel park edip eve girdi.

Adımları hızla bilgisiyar odasını bulup kilitli kapısını açarken içeri girdi.

Bilgisiyarında aradığı görseller gözler önüne serilirken sıla şok içerisinde görüntülere baktı. Kız yaşıyordu. Hayattaydı.

Sıla kızın bilgilerini flash back atıp varisi aradı. "Kızı buldum! Hayattaymış. Yanına geliyorum."diyerek telefonu kapatırken arabasına ilerledi. Kızlara da mesaj çekmişti ki kafasına dayatılan silahla durakladı.

Sıla kızlara mariayı bulduğunu flash back te kızın görüntüleri olduğunu  hemen varisin yanına gelmelerini söylemişti ki gönderilen mesajıyla telefonunu yere bıraktı.

Tam kafasına dayatılmış olan silahla sıla arkasına dönmek istedi. Ona silah dayatan kişiyi görmek istemişti ki arkasında ki sılayı engelledi. " Beni buldun" sıla aksağanlı bir şekilde konuşan kıza karşı dikleşti. "Nerden anladın"derken kız "flash backi bana ver!" Dedi sılanın dediğini umursamadan. Sıla kaşlarını çatarken "sana zarar vermeyeceğiz. "Dedi. Kız sılayı umursamayarak "flash backı ver"diyerek bağırdı. Sıla " versem ne olucak. Seni biliyorum. Beni öldürecek misin?"dedi. Kız sılanın elindeki flash back zorla alırken "seni öldürmeyeceğim. Sadece unutmanı sağlayacağım."

Sıla elinden zorla alınan flasha karşı "sadece senden yardım isteyecektik. Sana zarar vermeyeceğiz yemin ederim. Bana güven" kız itinayla sılaya yaklaştı. "Kimliğimi alaşağı etmenize izin vermem. Bu zaten bana en büyük zararı verir."

Sıla başını olumsuz anlamda salladı. "Beni öldürmeyeceksen hayatının hatasını yaşarsın. Seni unutmam"derken kız "maalesef unutacaksın. Unutturacağım"demiş
Ve

"üzgünüm yapacağım için"diyerek sılanın kafasına oldukça güçlü bir darbe uygulamıştı. Sıla kafasına gelen darbenin etkisiyle yere düşerken bir anda bütün dengesinin bozulmasıyla neler olduğunu şaşırdı. Kız bilinçli bir vuruş yapmıştı belliki. Sıla o vuruşun etkisiyle bir anda vücudunu hissedemezken hızla kaybolan bilinciyle de kendini karanlığa boğulurken buldu.

Bu sırada evin kapısının açılıp sılanın ismini haykıran sultanın sesiyle kız hızla ordan uzaklaştı. Sultan hızla koşan kapşonlu kişinin arkasından bağırsada her şey için geç kalmıştı. Hununda en büyük temsilcisi yerde yatan bilinçsiz sılaydı. Sultan sılanın yerde yattığını görmesiyle sılaya doğru koştu.

Sılanın kendinden geçtiğini anlaması
Uzun sürmezken hemen ambulansı aradı. Ardından da kızları...

Kızlar sılanın haberini almasıyla yol güzergahlarını varisin mekanından hastaneye doğru çevirdiler. İkisi de bir anda sılanın başına gelenleri idrak edemiyordu. Bir anda ne olmuştu ki sıla hastaneye kaldırılmıştı. Hemde çok önemli bir şey bulunduğunu yazdıktan sonra. Kızların bu işte bir bit yeniği olduğunu anlaması uzun sürmemişti.

Sıla getirildiği hastane de hızla müşahede odasına alınırken sultan hastane koridorlarında dört dönmeye başladı.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin