Multi ilker altunsoy
sıla bir hışımla rulete girerken direk hedefi barın arkasında ki ofis olmuş oraya ilerlemeye başlamıştı. kapıyı açıp içeri girdiğinde ortamdaki gerginliği iliklerine kadar hissetti. herkesin bakışları sılayı bulurken sıla rahat bir tavır takınarak tuanayla aryanın yanına gitmiş oturmuştu.
bakışları kaan ve berkte gezerken sıla oldukça ciddi bir ifadeyle "sinek varisine söyleseydiniz keşke * buraya kadar gelmenize gerek olmadığını*. her zaman istediğini elde edemeyeceğini öğrenmeli." berk ve kaan yerinde dikleşirken sılanın bu kadar rahat konuşması sinirlerini bozmuştu.
berk yalandan bir gülümseme eşliğinde "sinek varisi her zaman ne isterse elde eder yalnız. bu kadar emin konuşmasaydın. pişman olursun" sıla gür bir kahkaha attı. " pişman olacağım şeyleri söylemem berk. bu arada bir daha bizim mekanımızı bize karşı patronunuzun ağzıyla tehdit edecekseniz patronunuz gelsin. böyle kendinizi küçültüyorsunuz. "dedi. kaan başını olumsuz anlamda sallarken "bu kadar fevri konuşmana anlam verebiliyorum. sonuçta bu ortama ilk defa giriyorsunuz. sinek varisinin gücünü de daha kavrayamayacak kadar acemisiniz" sıla kaşlarını çatarken alayla gülümsedi. "o yüzden sinek varisinin yüzünü gören ilk kişiyim yani."dedi. berk ve kaan sılanın cümlesiyle ister istemez ciddileşti.
sonuçta ilk defa gerçekten sıla görmüştü varisi. o gün aslında sılayı öldüreceklerdi ama işler beklenildiği gibi gitmemiş bu yüzden anlaşma yaparak sılayı bırakmışlardı.
arya yerinde dikleşen bu iki erkeğe karşı gülümserken "bence sizde bizi tanımadan bu kadar emin konuşmamalısınız. bizi acemi olarak görüyorsunuz ama yeni girdiğimiz kumar işinde bir ayın sonunda yeni bir kumarhaneyle oldukça tanınmaya başladık. "tuana aryanın cümlesini devam ettirdi. "bu yüzden bizi küçümsemek sizin haddiniz değil. şimdi varisinize gidip bunları söyleyebilirsiniz. "demişti.
berk sessizce konuşmaları dinledi. çoğu denilen şeylerde kızlar haklıydı. sinek varisi de kızların bu gelişiminden etkilenmiş bu yüzden vergiye bağlamak için onları yollamıştı. bu kızların yanıldığı kısımda buydu. berk kaan veya sinek varisi onları küçük görmüyordu. aksine onların bu hızlı gelişmelerini yavaşlatmak istiyorlardı. berk dudağını kıvırırken sılaya baktı.
sinek varisini görmüş biri olarak onu tanıyan biri olarak sinek varisine karşı çıkabilen biriydi. aklını peynir ekmekle yemiş olabilirdi. sonuçta kendisi varisle karşılaştığında varisi çok iyi betimlemişti. hem her ne kadar bu kızların kabul etmek istemediği şey olsa da sinek varisi gerçekten dediğini yapardı. mala sahip olamazsa kişiye sahip olurdu. sılanın sesiyle kendine gelirken dediklerine odaklandı. " ahh unutmadan"diyerek ayaklanan sıla "berk sana vermem gereken bir şey var. bunu sinek varisine iletirsin diye umuyordum"demiş ve odadan çıkmıştı. bütün herkes merakla sılaya bakarken pat diye odadan çıkmasıyla daha da meraklandılar.
sıla alt kata inip şifreleri girerek içeri girerken önceden hazırladığı zarfı alıp odadan çıktı. adımları hızla ofisi bulurken içeri girerek onu bekleyen berke karşı zarfı uzattı. berk eline aldığı zarfı şaşkınlıkla tutarken "bu ne?"dedi. sıla berke oldukça ciddi bir şekilde bakarken "sinek varisine berk. "demişti. berk kaşlarını çatsa da tamam diyerek ayağa kalktı. onunla beraber ayağa kalkan kaan ofisten çıkmadan önce durmuş ve aryaya bakarak "kumarda ne kadar iyisin?"dedi. arya kaşlarını kaldırırken "bu da soru mu?" kaan dudağını kıvırırken "aklımda bulunsun" diyerek odadan çıktı. arya başta olmak üzere herkes kaanın bu cümlesine anlam verememiş şaşkınlıkla arkasından baka kalmışlardı.
sabah ruleti ve personayı kapatan kızlar eve geçip uyumaya hazırlanırken arya hızla odasına koşturmuş ve kendini yatağa bırakmıştı. bir kaç saat uyuyup şirkete gitmeliydi. kendini uykuya teslim ederken çalan telefonun sesiyle kalktı. başı sersem gibi etrafa aval aval bakarken telefonunu açıp kulağına götürdü. betülün telaşlı sesine karşı "arya hala uyanmadın mı? ilker bey her yerde seni soruyor. hemen buraya gelmelisin. tasarımda sorun çıktı" arya duyduklarına inanamazken "saat kaç?"dedi. betül "saat dokuz bbuçuk" arya gözlerini pörtleterek ayılırken "ayh geç kalmışım. hemen geliyorum"diyerek telefonu kapatırken aha şimdi kovuldum diye kendine kızarken üzerini değiştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...