114. BÖLÜM (EV TURU)

13 2 0
                                    

sıla evinde yemek vereli bir haftayı geçmişti. bu süre zarfında tuana ve asel londraya dönmüştü. çiğdemde sılanın evinin bir sokak ötesinde bir ev satın almış ve hemen iç mimar tutarak eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı. doğuma bir kaç hafta kala yapılacak en son şey stresli ev yerleştirme olsa da çiğdemin içi böyle daha rahat hissediyordu. sıla nerdeyse her gün çiğdemin yanına gidip yardım ediyor geceleri de rulet ve personayı ziyaret ediyordu. rulet otele dönünce inanılmaz hasılat getirse de sürekli ilgilenilmek istiyordu. hoş arya ruletten nadir ayrılıyordu. sürekli kontrolleri yapıyor işleyişe destek oluyordu. arya rulete gitmediği zaman da teyze olacağını öğrendiğinden beri bebek kıyafetleri tasarlamaya başlamıştı. bünyesine bir anda yüklenen bu sevgiye başta arya bile idrak edememişti.

 evi yeni yeni yerleşen çiğdem kızları evine misafirliğe davet etti. asel ve tuananın yurt dışında oluşu planı sekteye uğratacak gibi dursada sıla çiğdem üzülmesin diye aryayla teklifi kabul etti.  arya ve sıla çiğdeme doğru yürürken arya söylenir vaziyette "alparslan mesajlarıma dönmüyor"dedi. sıla aryaya dönerken "neden?" dedi. arya bende bilmiyorum işte diye sitem etmesiyle sıla "istersen yerini hemen bulabilirim" arya gülmeye başlarken "bunu biliyorum hayatım. teşekkürler teklifin için ama bunu yapmak istemiyorum. " sıla sen nasıl istersen derken vardıkları evin kapısını çaldılar. ikili onları neşeli karşılayan çiğdemle gülümseyerek içeri girdiler. çiğdem heyecanla kızların üstündekileri alırkan aynı zamanda kızlara evini tanıtıyordu. arya ve sıla alıcı edasıyla çiğdemin döşeli evine baktı. bu site inanılmaz büyük evlere sahip olduğundan çiğdemin evi de epey büyüktü. kızlar evi detaylıca gezerken üst katta yer alan çocuk odasına ilerlediler. çiğdemin asıl heyecanlandığı yer orasıydı. oda bir çok renk barındırsa da hepsinin bir biriyle uyumu takdire şayandı. lacivert renkle boyanan çıtalar bir duvarı boydan boya kaplayan duvar kağıdı ve açık krem duvar boyasıyla oda epey sevimli görünüyordu. çiğdem heyecanla yerinde kıpraşırken beşiği gösterdi. "bunu yatak odama alacağım" derken diğer büyük yatağı göstererek "buda geleceğe hazırlık diye alındı"dedi. sıla beğendiği odayı sürekli dile getirirken "çok güzel olmuş gerçekten"dedi. arya odanın içinde turlarken gardroba gidip kıyafetlere baktı. küçücük kıyafetleri eline alırken "küçük bebek sevmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki"dedi. heyecanlı ve üzgün bir sesle. çiğdem başını sallarken "benim için de geçerli. kim derdi ki bu bebek sevgisini kendi bebeğimle doyuracağımı"arya ve sıla gülümserken sıla yazıyı gösterdi. "iki isim"dedi. çiğdem başını sallarken "iki milletten olunca her yerde söylenebilen isim istedik. birini roberto diğerini ben seçtim" arya duvarda yazan ismi okudu. "axel tansu" dedi. düşünürken "çok mu aradınız bu isimler için" çiğdem kahkaha atarken "evet. aslında epey düşündük"dedi. hep bir ağızdan gülerlerken çocuk odasından ayrılıp aşağı salona indiler. 

çiğdeme yardım etmesi için sılanın ayarladığı kadın onlara kahve yapmaya giderken çiğdem sılanın ona yaptığı yardımları için teşekkür ediyordu. çiğdeme yardım edecek kadın yabancı uyrukluydu. sıla özellikle böyle istemişti. çünkü robertoyu da anlayan biri olması gerekiyordu. kızlar salonda otururlarken arya gelen kahvesini yudumlayarak "hastane çantan hazır mı?"dedi. çiğdem hızla onayladı. "her şey hazır. arabanın içinde duruyorlar. her an hazırlıklı olalım diye." sıla gülümsedi. "iyi olmuş"derken başı aryaya kaydı. aryanın hala telefonuna bakıp endişeli gözüken yüzüne karşı onu dürttü. belliki alparslandan hala yanıt yoktu. arya sılanın onu dürtmesiyle kendine gelirken çiğdem bir şeylerin yolunda gitmediğini fark edip "neler oluyor"dedi. arya sıkıntılı bir nefes vererek "alparslana ulaşamıyorum"dedi. çiğdem kaşlarını çattı. "Allah Allah neden acaba"demesiyle "istersen teyzemi araya bilirim"dedi. arya başını olumsuz anlamda salladı. "yok şimdi herkese bunu duyurmak istemiyorum. alp bana döner illa." çiğdem belli belirsiz başın sallasa da sıla "yoksa ben direk yerini bulmayı teklif ettim ama arya istemedi "dedi. kahvesinden büyük bir yudum aldı. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin