74. bölüm (şampiyonlar ligi)

20 6 1
                                    

iki hafta geçmişti, kızların varisin kumarhanesindeki eğlencesinin üzerinden.. bu iki hafta içerisinde çiğdem, babasının robertoyla tanışmayı reddetmesinden ötürü zor bir durumla karşı karşıya kalmıştı. çiğdemin karalara bağladığı bu sürede kızlar çiğdeme yardım edebilecekleri herhangi bir şeyde yardımcı olmak istediklerini söylemişti. çiğdem bunun üzerine kızlara dönmüş ve "annemde yanımdaydınız. babamında olduğu bir ortama gelip konuşma yaparsak belkide kabullenir." diyerek kızları aile toplantısına davet etmişti. çiğdemin yegane hedefi arkadaşlarının yetişkin bir kız olduğunu ve gayet rahat sevgili yaptıklarını babasına kanıtlamaktı. babasının elbette hala küçük kızı olmak istiyordu lakin oda belli bir yerde kabul edilebilirdi. 

sıla el mahkum aile toplantısına sevgilisini davet etmek durumunda kalmıştı. varis bunu öğrenince keyifle gülümsemişti. bu gülümsemesi sılanın ilişkilerini iyice kabullenmesineydi. aselin davasının olmasından ötürü o davete icap edememişti. tuana, sıla ve arya buselerin evinin önüne gelmişlerdi. tuananın flörtten yeni sevgili evresine geçtikleri borayla ilişkisini ciddiye bindirmemek adına o, borayı çağırmamıştı. varis ise işi olduğu için kızlara daha sonra katılacaktı.  sıla kapının önünde "buna gerçekten gerek var mıydı?"diye söylenirken arya gözlerini devirerek "çiğdem sorunun böyle çözüleceğine inanıyorsa, evet! gerek vardı" diyerek kapıyı çalmıştı.

kapı kısa sürede açılırken onları karşılan hizmetli hoşgeldiniz diyerek kızları içeri buyur etmişti. kızlar hizmetliyi takip ederek oldukça büyük bir salona gelmeleriyle durdular. çiğdem kızları görmesiyle kalkıp hepsine tek tek sarılırken salona yeni giren alpaslan aybars ve buse kızları inceliyordu. 

çiğdem kızlara teşekkür ederek ayrıldığında buse kızlara bakıp hoşgeldiniz demişti. aybars başıyla selam verirken arya sıcakkanlılıkla "hoşbulduk efendim"diyerek busenin selamına karşılık verdi. alparslan aryanın yanına gidip ona sarılırken çiğdem babasına dönmüş bak işaretiyle alparslanı gösteriyordu. aybars bunun üzerine gözlerini kısarak sılayla tuanayı göstermişti. sıla bu durumu fark ederken "görkemin işi varmış. o bize sonra katılacak. tuanada ilişkisini ciddiye bindirmek istemediğinden sevgilisini getirmedi"diyerek aybarsa açıklama yaptı. aybars bunun üzerine bozulurken çiğdem gülümseyerek sılaya teşekkür ediyordu. buse sılanın gözünden hiç bir şeyin kaçmadığını fark etmiş ve dikkatle sılayı incelemeye başlamıştı. sıla yine busenin onu yargılar nielikte incelemesine karşı rahatsız bir şekilde çiğdeme baktı. çiğdem bunun üzerine "ayakta kaldınız . oturun"diyerek kızları kanepelere yönlendirdi. sıla odağın dağılmasından memnun bir şekilde otururken tuana sessizce "açıklamana gerek var mıydı?"dedi. sıla başını sallarken "çiğdemin babası bizi sap zannedip çiğdeme örnek veriyordu" tuana aybarsa bakıp başıyla onayladı. "doğru. sap kalmamız gereken bir ortamdayız"sıla tuanaya dönüp yaptığı imaya gülerken tuana omuzlarını silkti. 

arya odağını alparslandan çekip kızlara dönerken sılanın gülüyor olmasına karşı kaşlarını kaldırmıştı. sıla aryanın soru dolu bakışlarını es geçerken busenin karşılarına kocasıyla oturmasıyla buse "senin sevgilin sinek varisi miydi?"emin olmak ister gibi sılaya yönelttiği soruya karşı merakla cevabını bekledi. 

sıla başıyla onaylarken "evet efendim"dedi. aybars bunun üzerine "onun buraya geleceğinden emin misin?" sıla anlık alparslana baktı. "bildiğim kadarıyla kimsesizlerle arasında bir husumet yok. ve husumet olsa bile benim isteğimi kırmaz" aybars kaşlarını kaldırdı. arya keyifle gülümserken sılanın varisle ilişkisinin ilerlemesinden oldukça mutlu bir şekilde sılaya bakıyordu. alparslan sılanın cümlesine karşı "varisin buraya gelmesine engel olan bir şey yok enişte."diyerek sılanın cümlesini kesinleştirmişti. aybars başıyla onayladı. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin