sılayla varis havalanına yanaşırken arkalarından gelen grup yavaş yavaş park alanını doldurmaya başlamıştı. sıla varis ve kaanla birlikte arabadan inerken sıla varisin yanında yerini aldı. dönüş yolunu varisin uçağıyla gitme kararı almışlardı. kızlar varis gelirken laf yaptığından dönüşü varisin uçağıyla yapma kararı almıştı. alparslan bunu duyduğunda varise kızsa da aryanın "gelirken varisin uçağıyla gelseydik aynı şeyi sende yapardın" cümlesiyle alparslan durumu kabullenmek durumunda kalmıştı.
varis sılanın belini kavrarken kaan arkalarından "patron ben ikramlıklar ayarlanmış mı diye bakayım"demesine karşın varis başıyla tamam işareti yapmıştı. kaan bunun üzerine sılaya döndü. "yenge sen bir şey ister misin?" sıla yolda ilerlerken duyduğu şeyle hızla arkasına döndü. "ne dedin sen?" diyen sılaya karşı kaan gergin bir şekilde varise döndü. bilakis varis anında kaşlarını çatmış kaana dönmüştü. kaan kekelerken "bir şey ister misin diye sordum" sıla başını olumsuz anlmada salladı. "hayır, hayır!. onun öncesinde ne dedin?" kaan söylediği şeyi yeni fark ederken "şey... ben yenge dedim ama rahatsız olduysan demem" sıla gülmeye başlamıştı. varis anında kaşlarını yumuşatırken afallayarak sılaya döndü. kaansa olayları alamaya çalışıyor gibiydi.
sıla varisin omzunu tutup gülmeye devam ederken aynı zamanda varisi sarsıyordu. "bana yenge dedi." demiş ve kendini toparlayarak "bu anlamsız bir şekilde çok hoşuma gitti. yeni gelin gelmiş bileğinde altın dolu biri gibi hissettim kendimi. " sıla gülmeye devam ederken variste sırıtmaya başlamıştı. kaan derin bir nefes alırken "yanlış bir şey demediysem ben izninizi isteyim" sıla başını salladı. "hayır doğru bir şey dedin kaan. sen gidip işini halledebilirsin" kaan sılanın cümlesiyle harekete geçmiş ve yanlarından ayrılmıştı. sılada varisle birlikte uçağa doğru ilerledi. alparslanın küçük çocuk gibi isyan sesini duyan sıla alparslana döndü. alparslan aryaya dönmüş "varisin beni kıskandığından dolayı boş uçağı kırbısa uçuracağımın farkındasın değil mi? " arya bıkkın bir şekilde başını sallarken alparslan son bir umutla "hala sadece baş başa geçirebileceğimiz bir yolculuk yapabiliriz" dedi. sıla alparslanın karın ağrısını yeni anlarken "variste boş uçağı buraya uçurttu alparslan. sana bu durumun koyacağını düşünmüyorum ama sonda dediğin gibi aryayla yanlız kalmak istiyorsan bilemem"dedi.
alparslan sılanın sesiyle aryaya dönük bakışlarını sılaya döndürmüştü. sılaya bakıp yanında ki varise odaklanan alparslan çatık kaşlarıyla "ne kıskançsın varis. beni özenmene gerek yok"dedi. varis omuzlarını silkerken "kıskandığımdan değil. adalet yerini bulsun diye uğraşıyorum." alparslan gözllerini kısarken "çok adaletli bir insansın ya ondan dert ettin herhalde"dedi. varis başıyla onayladı. "nasıl da iyi tanıyorsun beni"derken kızlar gülerek atışmayı izlemiş ardından arya "hadi sevgilim. binelim artık uçağa" demişti. alparslan aryaya dönerken dudaklarını büzerek "son kararın mı?"dedi. arya başını sallarken alparslan mağlup olmanın verdiği üzgüntüyle başını eğmiş ve "peki"diyerek uçağa doğru ilerlemişti. arya alparslanın arkasından sılaya döndü. "bazen küçük bir çocuktan farksız "derken sıla gülerek "o senin yanında diyelim"dedi. arya sırıtmasını büyüterek "doğru"demiş ve alparslanın arkasından uçağa binmişti.
sıla da varisle uçakta yerini alırken pilot havalanmak için varisten izin almıştı. varisten alınan izinle kalkmaya hazırlanan uçağa karşı mertan "bu sefer uçağımız değişmiş"demişti. alparslan anında gözlerini devirirken arya "uçağı boş verin de bu boş anımızı değerlendirmek adına oyun oynamaya var mısınız?"derken tuana "ne oyunu"dedi. asel bunun üzerine "yanında iskambil kartı taşıdıüğını düşünmüyorum"dedi. tedirgin bir şekilde sorduğu soruya arya gülerek yanıt verdi. "beni çok yanlış tanımışsına sel. ben her yere iskambil kartı taşırım"diyerek çantasından çıkarttığı iki deste iskambil kartını masaya koydu. sıla gülmeye başlarken "bir de değil. iki deste taşıyor"dedi. arya hızla başını salladı.
alparslan sevgilisinin kartlarına bakarken "ne oynayacağıma bağlı değişir hayatım"dedi. merak ve gergin ses tonuna karşı arya "düz oyun oyanayalım diyorum. "dedi ve kızlara döndü. "pis yediliye ne dersiniz?" sıla sırıtırken "bana fark etmez"dedi. varis sılanın cümlesiyle sılaya dönerken "sende oynayacak mısın?" sıla omzularını silkti. "evet. sende oynayacaksın"derken varis gülümsedi. sılanın dediği cümleye ithefen onunda oyun oynaması gerektiği kesinleşmişti.
arya sılanın cümlesinden sonra varise ithafen "sıla da az kirli çıkı değil varis. sen onun hiç oyun oynamadığına bakma. normalde oda oynar"dedi. varis sılanın yeni keşfedeceği bu tarafının heyecanıyla "oyanayalım bakalım o zaman bu oyunu"dedi. bora bunun üzerine "bu nasıl oynanıyor. anlatın önce"demesiyle tuana desteleri eline alırken oldukça dikkatli bir şekilde gruba döndü. "iyi dinleyin bir daha anlatmam"demiş ve destedeki önemli kartları meydana çıkartarak anlatrmaya başlamıştı.
herkes yavaş yavaş oyunu anlarken tuana desteyi toparlayıp iki tane joli jokeri çıkartarak "oynayarak daha iyi anlarsınız"demiş ve desteyi karmaya başlamıştı. asel tuanayı izlerken ona kart atacak boraya dönmüş ve "bana kart kitlemeye sakın ola kalkma"diyerek uyarı yapmıştı. bora hızla elini kaldırırken "daha oyun başlamadan tehdit ediliyorum"dedi. kızlar gülerken sıla kartları dağıtan tuanayı izleyerek "burda hoş şeyler olmaya bilir. bunu kabul edelim" dedi. varis sılaya dönerken arya alparslana baktı. "sakın bana kart kitlemeye kalkma. sevgilim demem öldürürüm"dedi. alparslan hızla sılaya döndü. "gel yer değiştirelim"derken alparslan sıladan önce gelen varisle durakladı. "neyse bana kart atan kişinin varis olmasını istemem. hakkımla sevgilim tarafından öldürülmeyi tercih ederim"derken herkes gülmeye başladı. varis bile gülmeye başlamıştı.
herkes dağıtılan kartlar karşsısında eline kartlarını almış ve ilk oyunu başlatan asele odaklanmıştı.
oyunun ilerleyen dakikalarında tuana tek karta kalmış mertan da ortaya yedi atmıştı. varis mertanın attığı yedinin üzerine yedi atarken bakışları hızla sılayı buldu. "yedin var değilmi sevgilim?"derken sıla kaşları çatık bir şekilde varise döndü. "bunu atmadan önce sormalısın aşkım"dese de söylenerek ortaya yedi attı. arya hızla alparslana dönerken "sende yedi atmayacaksın herhalde"dedi. alparslan ortaya atmaya hazırladığı yediyi usulca destesine yeniden sokarken "yok atmayacağım"dedi. sıla başını olumsuz anlamda sallarken "yedin varken kart çekemezsin alparslan. hakkınla at yediyi sonra aryadan bir posta dayak yersin"dedi. alparslan arayaya dönerken arya çatık kaşlarıyla alparslana bakıyordu. arya sabırsız bir şekilde "at hadi" demişti. alparslan gergin bir şekilde yediyi ortaya atarken arya söylene söylene on iki kart desteden çekti. her çektiği kart için alparslana söver nitelikte bakmayı ihmal etmiyordu.
tuana kıs kıs gülerken arya eline aldığı kartlarda göz gezdirdi. ardından tuanaya bakan arya sırıtarak ortaya joli jokeri attı. arya kahkahasını engel olmazken "çek on kart canım"dedi. tuana ortada ki karta bakıp aryaya dönerken "bunu düşmanına yapmazsın"dedi. arya başını salladı. "doğru düşmanıma yapmam ama dostuma yaparım. "diyerek kahkaha atmaya devam etti. tuana deste de kalan son kartlardan on tane daha çekerken herkesin elinde birikmiş ama bitiremediği kartlara ithafen "ben bitseydim el bitecekti. bak şimdi el uzadı. kimse bitemiyor"dedi. arya hırsla başını salladı. "bu elime kitlenen kartrlardan kurtulmadan kimse bitemez"demiş ve tuanadan istediği kartı söylemişti.
grup son ellerini bitirmeleriyle pilotun "efendim inişe geçiyoruz. lütfen kemerlerinizi bağlayın" uyarısı eş değer gerçekleşmişti. herkes yerlerine yaslanlanarak kemerini bağladı. arya eline aldığı kağıta baktı. topu topu dört el oynamışlardı. ve her el başka biri kazanmıştı. ilk oynanan ve uzun süren elin galibi bora olmuştu. tuanayla aynı anda tek karta kalıp tuanaya kartlar kitlenince ve tuananın elinde hiç kitlemeli kart olmaması sonucu bu durum boranın kazanmasına yol açmıştı. ikinci elin galibi sıla üçüncü elin galibi arya ve dördüncü elin galibi alparaslandı. son el aryayla alparslan aynı anda tek karta kalsa da sılanın attığı kartın alparslana yaraması sonucu alparslan kazanmıştı. arya kağıdı masaya bırakırken "neyse güzel oyundu"dedi. herkes onaylama mırıltısı çıkartırken yavaşlayıp duran uçakla grup toıparlanıp inmeye hazırlanmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...