118. BÖLÜM (BENİMLE ÇALIŞMANI İSTİYORUM)

9 2 0
                                    

sıla karnına giren krampın sebebini doktora giderek öğrenmişti. aile aşkıyla yanıp tutuşan biri olarak doktor gitmemezlik yapmazdı. nitekim ailesinden her hangi birileriyle de gitmezdi. sonra herkesin gözü sılanın üstünde olurdu. sıla tek başına gizlice gittiği doktordan öğrendiği bilgide krampın nedeni düşük yapma riskiydi. stresli ortamlardan ve ev işinden sakınması gerekiyordu. ev işi yapmadığına göre ve stressiz bir yaşam sürmesinin şu ara imkansız oluşu işleri sıla için epey zorlaştırmıştı. zaman o kadar hızlı geçiyordu ki sıla tuananın kafası biraz toparlansın aynı zamanda hazır sakinlik varken etraf durgunken yani kimse kimseye savaş açmadığından savcının peşini bir süreliğine bırakma kararı almıştı. tabi herkes buna anlam veremiyordu. bilhassa bora sinirden köpürüyordu. ama bu süre zarfı tuananın sakinleşmesine epey katkı sağlamıştı. tuana kendine gelmiş yine soğukkanlı bir şekilde olgunluğunu korumaya başlamıştı. bu süre zarfı dediğim süre ise iki ayı geçmişti. sıla neredeyse üç aylık hamile olmuştu ve en azından düşük riskini kendi çapında düşürdüğü aylara girdiğini umuyordu. bu nedenle şimdiye kadar durgunlaştırdığı dönemi bir anlık planıyla hareketlendirmenin zamanı gelmişti. 

arya sılanın her verdiği karara saygı duyduğundan sorgulamadan her şeyi kabul etmişti. erkekler bile bu durgunlukta kendilerine hakim olma savaşını galibiyetle yenince sıla onlarla gerçekten gurur duyuyordu. meraklı varis bile işe burnunu sokmamıştı ve bora oldukça sakin kalmayı başarmıştı.

arya silah mafyasının lideri olan semih bircanı yakalamaya gidiyordu.  arya semihin evine gelmesiyle birlikte kapıyı çaldı. berk ve kaan, aryanın arkasında koruma görevi görüyordu. kapıyı açan semihin karısı gamze, arya ve arkasında dikilen iri iki adamla kaşlarını çattı. olayı anlayamazken yerde yatan korumlarına karşı hızla kocasına seslenmişti. arya gamzeye dikkatle baktı. iğneleyici bir gülümseme sunarak kadının yanından geçerken "benimle zamanında tanışmak istemiştiniz doğru mu?"dedi. kadın aryaya anlamayan gözlerle bakarken arya girdiği salonda ayaklanmış semihle gülümsedi. "hatırlayamadın sanırım beni."dedi. arkasına dönerek gamzeyle göz kontağına devam etti. bu sürede kaan ve berk evin salonun iki yanına geçmişler silahlarını önlerinde tutarak hazır olda bekliyorlardı. gamze korkuyla baktığı berk ve kaandan gözlerini alarak ona dik bakan aryaya döndü. "kimsin?"dedi. arya güldü. gülüşü histerik bir hal alırken sesi yükselmiş odayı kahkahası doldurmuştu. filmlerde ki kötü kadın kahkahası yanında halt ederdi. arya ona afallayarak bakan kadına bakıp keyifle kahkahasını sonlandırmış ve "ruletin sahiplerindenim. tanışmak için can attığın kişi benim." gamze zorla yutkundu. gözleri anlık kocasına gitmişti. bu aryanın buraya gelişinin hayra alamet olmadığının farkındaydı.  

semih karısının üzerinde olan dikkati  kendine çekmek adına boğazını temizledi. arya itinayla semihe döndü. hareketleri o kadar yavaştı ki bu bile insanları germeye yetiyordu. semih aryanın ona dönmesiyle "bir yanlış anlaşılma oldu sanırım. " arya başını eğdi. yüzünde büyüyen gülümsemeyle "yanlış anlaşılma?"dedi. sesinde ki sorgulayıcı ton eşliğinde başını kaldırmış ve semihe merakla bakmıştı. semih emin bir şekidle başını salladı. "evet, yanlış anlaşılma. ben sılanın benimle çalışmasını istiyordum. o yüzden..." kaan öfkeyle "o yüzden düşmanını hapisten  çıkarttın" semih kaanın fevri ve asabi konuşmasına karşı "bakın! ben onu çıkartıp aramızda güven bağı oluşturmak için infazını verecektim" arya semihe bir adım attı. yüzünde inanılmaz ciddi bir ifade vardı. bakışları o kadar serttiki, semihi bakışlarıyla zaten öldürüyordu. "sılanın zaten kararını verdiği bir olayda senin söz hakkın yoktu. onu geçtim biz öldürmek istesek öldürürdük değil mi? onu hapise yollamamızın bir nedeni vardı semih" semih aryanın bu öfkeli haline karşı "bakın bunu düzeltebilirim" arya durdu ve gülümsedi. başını çevirip kaanla göz göze gelirken "duydun mu düzeltebilirmiş" arya kahkaha atarak semihe dönmüştü. "savcı nerde"dedi. bir anda kesilen kahkahası ve ciddi yüz ifadesiyle semih yutkundu.  belliki kaş yapayım derken gözünden olmuştu. çünkü savcının yerini o da bilmiyordu. semih karısına baktı. anlık bu bakış kaç der gibiydi. lakin kadından önce davranan berk kadın kaçmaya yeltenmeden yakalayıp salondaki kanepeye oturtmuştu. kadın korkuyla ağlamaya başlarken arya öfkeyle bağırdı. "savcı nerde" semih başını salladı. "bilmiyorum"dedi. sesinden korku anlaşılıyor olsa da arya adım attı. "karını da seni de öldürürüm semih ve inan bana gözümü bile kırpmam. son kez soruyorum. savcı nerde?" semih başını olumsuz anlamda salladı. "yemin ederim bilmiyorum. elimizden kaçtı. her yerde aradık ama saklanıyor" arya sinirle gülümsedi. "pekala"dedi.

arya arkasına dönüp berke baktı. berk başını kadına çevirerek silahı kadının kafasına dayarken semih " bunu yapamazsınız. ben yer altı masasındayım. eğer beni ve ailemi öldürürseniz savaş çıkar" arya kaana bakmasyla kaan "yer altı masasında yer alan ve masanın kurucusu, en güçlü liderinin karısına ihanet ettin semih. senin ölmen inan kimsenin umrunda olmayacak" semih bildiği gerçekleri duymasıyla "yemin ederim bilmiyorum yerini"dedi. arya belinden çıkarttığı silahıyla semihi vurdu. semihin alnına isabet eden kurşun semihin cansız bedeninin yere yığılmasına izin verirken gamzeden güçlü bir çığlık ardından sesli ağlayışlar başlamıştı. arya silahını beline koyarken kadına döndü. "senin bilgin var mı?"dedi. kadın göz yaşları içinde başını salladı. arya bunun üzerine kadına doğru yürüdü. kadın ellerini kaldırıp kendine siper ederken arya "kocanın yerine,  yer altı masasın da başka biri geçecek. sizin tahtınız sona erdi. bir daha ölümle burun buruna gelmek istemiyorsan bize engel olmazsın gamze. eğer akıllı bir kadınsan da bize sadakatini gösterirsin" arya kadının göz hizasına doğru eğilerek kadının ellerinin ittirerek çenesini tutmuştu. "anlata bildim mi?" dedi. gamze usulca onaylarken arya gamzenin sıktığı çenesini rahat bırakarak "kocanın bize kattığı yardımların ücretini veririz. bu da sana bir ömür rahat hayat verir. bu şansını iyi kullan"diyerek evden çıkarken peşinden gelen kaan ve berke "savcıyı başka biri koruyor. onu bulmamız şart"dedi. ikili aryayı onaylarken berk "peki ya yengeme ne diyeceğiz" demesiyle arya arabasına binmeden yanıtadı. "onu ben hallederim"demiş ve arabasına binerek alparslanın inine doğru sürmeye başlamıştı. bu iş böyle çözülmeyecekti belliki. 

sıla olayların gidişatından habersiz bir şekilde alarayı aramış ve yarın akşam kocasıyla alarayı yemeğe davet etmişti. gögüsüz çocukluk arkadaşına ders vermenin de zamanı gelmişti. alara sılanı onu unuttuğuna dair yaptığı ufak çaplı laf sokması bile sılayı sinirlendirse de sıla "inan bana, ben hiç bir şeyi unutmam. yarın akşam saat sekizde yemeğe bekliyorum." diyerek alaraya cevap vermiş ve konuşmayı sonlandırmıştı. çiğdeme de haber vermişti. axel tansu yani çiğdemin oğlu da iki aylık olmuştu. çiğdemin lohusalık zamanında yapamam edemem laflarına inat axel iki aylık olmuş ve oldukça da sağlıklı bir bebekti. tombik yanaklı şişko ve ela gözlüydü. sıla her onu görüşünde sevmeye ısırır nitlikte öperek başlıyor kollarında ki boğumları mıncıra mıncıra içinde ki hırsı atıyordu. axel sılanın çocuk sevgisini arttıran bir bebekti. hoş axel çok sakin bir bebek olduğundan aslında çiğdemin de çocuk sevgisini arttırıyordu. çiğdem yeniden hamile kalmak istediğini sılaya söylediği zaman sıla şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktu. bu kadar hızlı olması sılaya bile fazlaydı. ama tabiki çiğdemin fikrine saygı duyduğundan "bakacağına ve her ikisine de eşit sevgi vereceğine eminsen, sen bilirsin" diyerek çiğdeme saygı duyuyor ve destekliyordu. 

gerçi sıla aryanında evlenmesini ve aryanın hamile kalmasını daha çok tercih ederdi. çocuklarının onların ilişkileri gibi dostluk ilişkilerinin olmasını bir birlerine her zaman güvenmelerini çok isterdi. umarım çocukları da bunu ileride yaşardı. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin