19. BÖLÜM (POKER)

61 7 11
                                    

arya tuana ve sıla toplanmışlar başka bir kumarhaneye gitmeye hazırlanıyorlardı. bir haftadır arya tasarımlardan başını kaldırmadan çizim yaptığından onun neşesi yerine gelsin kafası dağılsın diye kumarhaneye gideceklerdi ama tamamen yasa dışı olan kumarhaneye.. görkemin yer altındaki kumarhanesine.

arya itinayla güzel giyinmişti. boğazlı omuz kısmında fırfır detaylı uzun aşağı indikçe bollaşan kollu vücudunu saran belinin inceliğini daha çok meydana gösteren kemeriyle hafif sırt dekoltesi yer alan  kırmızı mini bir elbiseyle gözleri kamaştırırken buğday teniyle elbisenin uyumu gözleri büyülemişti.  sılaysa düz siyah ince askılı yakasında v dekoltesi yer alan dar mini elbise giymişti. esmer tenine oldukça yakışan bir tercihti.  tuana bu akşam güzel giyinmek istediği kanısıyla  beyaz dince askılı açık olan ama düz bir yakaya sahip vücudunu saran dar beyaz mini bir elbise giymişti. kısa saçlarına ve esmer tenine oldukça yakışmıştı. 

kızlar hazır oldukları kanısıyla beraber dışarı çıkarken asel de onlara katıldı. asel sarı kalın omuzlu belinin inceliğini meydana sunan ama aşağı indikçe darlığı açılan mini  bir elbise tercih etmişti. kendisine oldukça yakışan bit tercihti. 

hep beraber gizli saklı o illegal kumarhaneye girerken arya hayatının neşesini yeniden kazanmış ve stresini unutarak kumar aşkıyla gözleri parıldarken tuana da ona eşlik ediyordu. bu akşam tuana da kumar oynamak istiyordu. nadir hünerlerini gösteren bir kişiydi ama sinek varisine gıcıklığı ağır basmış bu yüzden onun mekanında rekora gidip kazanmak istiyordu. ve bunu aryayla yapacaktı. sıla da onların güvenliğini sağlamak için buradaydı.

bilakis buralar biraz sonra karışacaktı. bunun herkes farkındaydı. tuana da kumar oynamaya başlarsa aryayla anında hile yapmaya başlarlar ve o kadar iyi yaparlardı ki kimse farkında olamazdı. tam da bu yüzden kavga çıkar sürekli kaybedenler öfkelenerek saldırıya geçerlerdi. sıla bu yüzden onların güvenliği için buradaydı. tuanayla arya kol kola girerek bütün gözlerinin üzerinde mutlu bir şekilde gözleriyle etraftaki masalara baktılar. sıla ve asel ikilinin yanında yer alırken onlara yaklaşan kaanı fark eden sıla bir adım öne atıldı.

 kaan onlara şaşkınlıkla bakarken grupta gözlerini gezdirmiş ve aselle şaşırsa da "evet hanımlar ne için gelmiştiniz" derken arya heyecanla atıldı. "en zengin insanların yer aldığı kumar masası hangisi?" dedi.

 kaan bu soruyla kaşlarını çatarken gözleriyle ilerde arka sıaralarda yer alan ortadaki masayı göstermiş ve "burası sizi aşar ama. orda batarsanız. sonuçta milyarları gözden çıkarmanız gerekir"dedi. tuanayla arya kısa bir bakışma yaşarken kaan bu bakışmaya şaşkınlıkla baktı. 

ikisininde gözleri öyle bir parlamıştıki kaan bu kızları anlayamayacağını bir kez daha anladı. tuanayla arya direk oraya ilerlerken asel de onları takip etti. sıla da harekete geçmişti ki kaan sılaya karşı "şansına biraz sonra sinek varisi de buraya gelicek. geldiği zaman seninle konuşmak isteyebilir. biliyorsun artık ona çalışıyorsun" sıla sinirlenirken dilini yanağına bastırarak kaana döndü. 

"biliyorum kaan. unutma ama! gerçekten her şeyi biliyorum!!" demiş ve yaptığı imayla tehlikeli bir şekilde gülümserken kaanın yanından ayrıldı. kaan sılaya sataşmak isterken yaptığı imayla sessizleşmişti. sonuçtaa gerçekten sıla onun her şeyini biliyordu. 

tuanayla arya geldikleri masaya yan yana olacak şekilde otururken poker oyunu için yeterli sayıya ulaşmakla beraber oyun başlamıştı. onların oturmasıyla uyarı yapılmıştı. en az 10 bin fiş olması gerekiyordu. arya ile tuana kısa bir bakışma yaşadı. gerçekten yüksek bir başlangıçtı. 

kart dağıtıcısı herkese saat yönünde iki kart olucak şekilde kapalı bir halde tek  tek dağıtmaya başlarken arya ona gelen kartı açtı. elindeki iki karttan biri maça vale ve maça ondu. eli şimdilik güzeldi. eğer ortaya dizilen kartlarda güzel çıkarsa ve diğerlerinin eli onun elinden yüksek değilse kazanırdı. arya elini masa da ritim tuttururken tuana da kendi elindeki karta bakıyordu. aynı zamanda oda eliyle sessiz olucak şekdilde ritim tuttururken elindeki kartı kapattı. elindeki kartlar karo beş ile sinek dokuzdu. eli kötüydü ama bu ortaya açılan kartlarla değişedebilirdi. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin