35. BÖLÜM (VERONİCA)

61 7 60
                                    

günler hızlı geçiyordu. aryanın podyumda tasarımları sergilenirken baya bir ses getirmişti. bilindik bütün ünlüler defileye gelmiş ve tasarımları çok beğendiklerini söylemişti. bunun üzerine aryanın istediği gerçekleşmeye başlamıştı. artık tanınan bir tasarımcıydı. 

boy boy fotoğrafları çekilen arya audric chastainle kısa bir röportaj verip herkesin gözdesi olmayı başarmıştı. akıcı ingilizce ve fransızcacıyla insanlarla iletişime geçip ismini herkesin hatırlamasını sağladı.

defile sonrası arya hızla hazırlanıp türkiyeye dönmeye hazırlandı. bildiği kadarıyla işler kızışmaya başlamıştı. tuana babasının artık uyuşturucu şebekelerini bulamamasından sinir krizi geçirmiş ve tam olarak babasına savaş ilan etmişti. bunu bekleyen hüseyine karşı sıla planını harekete geçirip hüseyin hareket etmeden önce fire verdiği şebekelerinin hepsini ele geçirdi.

bu olaylar kolay olmamıştı. sıla ecel terleri dökerek şebekeleri öğrenmeye çalışırken tuanaysa fevri insan rolünü oldukça başarılı bir şekilde gösterip herkesin dikkatini kendi üstüne çekti. bu kişiler arasında babası dışında savcı da yer alıyordu ve bu tuananın başını ağrıtacaktı. 

sıla bu olaylar sonrası elinde adresleri yazan kağıdı tuanaya verdi. belli bir program dahilinde gideceklerdi. hüseyinin kızların bildiği şebeklerden haberinin olmamasını sağlayacaklardı. eğer işler böyle yürümezse yani hüseyin, kızların bu şebekelerinin yerlerini bildiğini öğrenirse o yerleri değiştirir ve kızlara karşı hemen harekete geçerdi. kızlar bunun farkındaydı ve bu yüzden dikkatli olmaları gerekiyordu.  eğer dikkatli olmazlarsa kızlar kaybederdi. çünkü hüseyinin arkasında roberto vardı. uyuşturucu baronunun asıl lideri. kızlar onla baş edemezdi. bu yüzden sıla hala yalan isimle anılan maria'yı arıyordu.

tuana bu kağıtta yazan yerleri belirli dönemlerde basıcak böylelikle hüseyininde kendisi gibi onlara karşı ağır hareket etmesini sağlayacaktı. sıla bu olaylar sonrası ayaklandı. varisin yanına gidecekti. hala mariayı arıyordu. o kızın gerçek kimliğini öğrenseler hüseyinle bağları kalmayacaktı. ama kız kendini çok iyi gizlemişti. sıla tuanadan ayrılıp varisin yanına doğru ilerledi. yolda telefonun şarjının bittiğini gören sıla küfür ederken yanına almadığı şarj aletiyle de kendine kızıyordu. neyse variste vardır diye umarak yola odaklandı.

tuana sılanın arkasından evden çıkmış ve savcının evine gitmişti. bu yerleri savcıyla aynı anda basmak istiyordu sonrasında savcının onu tutuklaması yada sorguya çekmesinden bıkmıştı. bu yüzden eş zamanlı hareket etmek ve savcıyla bildiklerini paylaşmak işini ve zamanını kurtarırdı.

savcının evine anında varan tuana telefonunu uçak moduna alıp kapıyı açan şaşkın savcıyla içeri girdi. şimdi ağır ağır ve dikkatli bir şekilde savcıya bu baskınları anlatıcaktı. savcı tuanayla içeri girerken "alıştın bakıyorum destursuz buraya gelmeye." kızgın bir şekilde siem ederken tuana onu umursamadan kendini koltuğa attı. 

sılada görkemin şatosuna gelmesiyle gülümsedi. bu yere ne çok alışmıştı artık. arabadan inip mekana giriş yaparken yine onu kapıda karşılayan berkle gözlerini devirdi. berk sılaya mesafeli davranırken sıla "ne o bana küstün mü?"dedi. berk alayla dudaklarını kıvırırken "ne küsücem be. çocukmmuyum ben?" sıla gözlerini kıstı. "o zaman neden benden üç metre öteden yürüyorsun?" berk sılayla arasındaki mesafeye bakarak omuzlarını silkti. sıladan korktuğu için ona çok yaklaşmıyordu. ve bunu belli etmeye niyeti yoktu. tam o sırada yanlarına varan kaanın "ne o hala sıladan korkuyor musun?" sorusuyla ifşa olana kadar. 

sıla duyduklarıyla gülmeye başlarken "o da ne demek? benden korkuyor musun?"berk kaşlarını çatarken" hayır ne münasebet!"dedi. sıla kaşlarını kaldırırken gülerek berke doğru ani bir hareket yaptı. kaan ve berk aniden irkilerek geriye kaçarken kaanın ağzından kaçan çığlık eşliğinde sıla kahkaha atmaya başladı. demekki ondan sadece berk korkmuyordu. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin