Sıla, asel ile birlikte asele koz bulmak adına araştırmalarına son vermişti. Yeterince bulduklarını düşünüyorlardı ki tuananın aramasıyla ikilinin dikkati dağıldı. Tuananın söylediği ve sılanın araştırdığı bora alacanın mertanın abisi çıkması karşısında sıla oldukça şaşırdı.
Tuanayla karşılaşmış olduklarını anlayan sıla kaşlarını kaldırdı. Tuananın savcının düğününe gittiğini biliyordu bu da demek oluyordu ki ya düğünde yada o yolda tanışmışlardı. Gerçekten dünya küçük bir yerdi.
Sıla bunu asele söylediğinde aselde şok olmuştu.
Sıla durumu yeni sindirmeye çalışırken telefonuna mesaj geldi. Bir saat sonra yer altında toplantı olacağı yazarken sıla ayaklandı. Asele dönerken "toplantı varmış. Hazırlanmam lazım. Sen ne yapıcaksın?" Asel etrafına bakınırken "bilmiyorum. Tuana kumarhaneye geçer arya yurt dışına gitti. Sende gidiyorsun. Neyse bende hazırlanayım da tuana geçerse kumarhaneye geçeyim" sıla aseli onaylarken "belki mertanı da görürsün" aselin omzunu dürterek söylerken asel gülerek "bu kadar hızlı olmaaaz. Ağırdan alıyorum biliyorsun"derken sıla kahkaha attı. " Haklısın ben onu nasıl unuttum." Asel sılayı onaylarken ikili dışarı çıktı.
sıla hazırlanmış toplantının olacağı yere giderken derin bir nefes aldı. elindeki dövmesi yüzünden yeniden insanlara durumu izah etmeye çalışacaktı. yorulmuştu. varisin kimliğini gizlemesi sıla için durumu zorlaştırıyordu. kimse varisi görmediğinden onlar, kendi çapında olayları yaşayan biri olarak görüyorlardı sılayı. sıla arabasına binerken adrese doğru sürmeye başladı. uzun zamandır toplantı olmuyordu. bu toplantı mevzusu sılayı şaşırtmıştı.
asel sıladan sonra evden çıkmış ve kumarhaneye doğru yol almıştı. tuanayla konuştuğundan onun rulete geçtiğini öğrenmişti o yüzden hedefi rulete geçmekti.
sıla geldiği mekana park ederken tüm ihtişamıyla arabadan indi. adımları ağır ağır mekanın kapısına ilişmişti. kapıyı açıp içeri girerken onu bekleyen berk ve kaanı görmesiyle gözlerini kıstı. gene varisin kendi çapında ufak sürprizleriydi. güya berk ve kaan sılanın yanında olunca sılanın yaşayacağı zorluklar olmayacaktı. sıla kendi düşüncesine gözlerini devirmiş ve toplantının gerçekleşeceği salona giderken aynı zamanda "neden toplantı oluyor?"diyerek kaana soru yöneltiyordu.
kaan "mühim bir şey değil. rutin konuşmalar"derken sıla başıyla onayladı. iyi bari diyerek bu duruma sevinmişti. yeterince belalarla uğraşmışlardı. yenden birini kaldıramazdı. toplantının yapılacağı alana gelmeleriyle sıla kendi sandalyesine doğru yol aldı.herkesin ondan önce gelmesi sılayı şaşırtmıştı. en son geldiğini fark etsede bu konuya aldırış etmiyordu lakin masadakilerin öyle bir planı yoktu.
masadan sercanın sesi yükselirken "her zaman için kadınlar geç kalır. bir kere daha anladık"sıla bıkmış bir şekilde nefesini verirken bu erkeklerin kadınları kullanarak cinsiyetçi davranmalarının ne zaman biteceğini kafasında tartıyordu. nohut kadar beyni olan kimi erkekler için bu durumun bitmeyeceğini de fark etse de umutsuzca başını salladı. "yanılıyorsun sercan. tam vaktinde geldim. siz erken gelmişsiniz." sercan saatine alayla baksa da gerçekten sılanın vaktinde geldiğini görmesiyle sessizleşmişti. sıla bu durumu fark ettiğinden gözlerini devirmekle yetinmişti.
"bora alacanın kumarhanesini senet yoluyla kendinize bağlamışsınız?"teyit etmek gibi sorulan soruya karşı sıla başını kaldırdı. bu sorunun kimin sorduğunu anlayamazken keremin sılaya bakıp devam etmesiyle sıla kereme odaklandı. "bundan varisin haberi var mı?" sıla yerinde dikleşti.
"bir yeri çıkar karşılığında senetle bağlıyorsam bu varisi ilgilendirmez. ayrıca varisle yaptığım anlaşma gereği bu durumlar onu ilgilendirmiyor." bütün masa bir anda sessizleşirken kemalden gelen alaylı ses gergin ortamda yankılanan tek şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...