93. BÖLÜM (DÜĞÜN TELAŞI)

13 3 1
                                    

kıbrısa geleli iki gün olmuştu. erkekler işinin başına geçmiş tuana ruletin inşasını takip ediyor arya çiğdemin gelinliğini tasarlamaya çalışlıyor sıla da hala adamı bulmaya çabalıyordu. çiğdem kızların üzerine iyice çökmüş düğün onaylandı diyerek baskı uyguluyordu. kendisi gergin ve telaşlı olduğundan herkesi de telaşa sokmaya çalışıyordu. sılanın telaşlanmaması mesela çiğdemi deli ediyordu. kızlar sılaların evinde toplanmışlar hem çiğdemin provasına bakacaklar hemde düğün hakkında konuşacaklardı. 

çğdem aryanın ön izlemesi olan kumaşlaı giyerken düğün hakkında detay veriyordu. sıla düğünü nerde olacağını sorarken çiğdem durdu. düğün hakkında ki telaşını yapacaklarını söylese de mekanın adının geçmemesi sılayı merak ettirmişti. 

çiğdem sılaya doğru dönerken arya "rahat dur"diyerek sitem etti. çiğdem aryaya rağmen sılaya dönmüş ve " roma da olacak büyük ihtimalle"demişti. sılanın kaşları çatılırken "niye ? hem türkiyenin hemde kıbrısın suyumu çıktı?" çiğdem başını sallarken "robertonun arkadaşları da rahat ulaşım sağlasın diye. birde benim hayalim vardı hep. romada evlenmek istiyorum diye"sıla başını salladı. "robertonun arkadaşlarını düşündüğüne göre sadece onun arkadaşları gelecek" kızlar sılaya dönerken arya da duraklamıştı. 

çiğdem anında duygusala bağlarken "hayır sıla ya. öyle demek istemedim. hepinizin durumu iyi. hem en kötü alparslanın jetiyle gelirsiniz diye düşündüm." sıla kaşlarını çatarken "sen bunu normal düğün zannediyorsun herhalde çiğdem"dedi. ayağa kalkıp sabırlı olmaya çalışırken çiğdem olayı anlmaya çalışır gibiydi. "sadece düğün zaten" dedi. sıla başını olumsuz anlamda salladı. "bu düğünün yurt dışında olacağından alparslanın haberi var mı?"dedi. çiğdem başını olumsuz anlamda sallarken sıla devam etti." haberi olmadığından sesini çıkartmıyor belliki" arya hala sılanın durumu açıklamamasına karşı "söyle o zaman? neden orda düğün olmaz diye"

sıla yeniden yerien otururken "bütün yüksek mertebe olan mafya liderlernin düşmanının hakimiyet sürdüğü yabancı bir ülkeye yani hakimiyet kuramayacakları bir ülkeye başı boş geleceklerini düşünüyormusunuz? bu resmen göz göre göre ateşe yürümek" kızların hepsi sılanın dediklerinin ağırlığıyla sessizleşirken tuana "sıla haklı çiğdem"dedi. arya başını sallarken çiğdem " ne yapıcam o zaman ben? "derken sesi ağlamaklı çıkmıştı. sılanın dedikleri o kadar haklı bir isyandı ki. bu durumu ne annesi nede alparslan kabul ederdi. sıla çiğdemin bu haline karşı duraklarken aryayla göz göze geldi. arya ağzına soktuğu iğnelerine rağmen konuşurken "sıla ayarlar"cümlesi çiğdemi umutla doldurmuş ve sılaya bakmasına sebep olmuştu. "ayarlar mısın sıla. her şeye rağmen düğnümü yurt dışında yuapmama sebep olur musun?" sıla geriye yaslanırken "bu zor bir iş biliyorsun değil mi?"dedi. çiğdem başını sallarken arya terziliğine devam ediyor tuana ve aselse sılaya odaklanmıştı. 

sıla derin düşüncelere dalmış bir şekilde "düğünün açık bir yerde kır düğünü olmalı. görüş açısı sağlam ve ultra güvenliğe elverişli olmalı.  her yere sorun çıkmaması için yerleştireceğim adamlar, keskin nişancılar, güvenlik kameralarına robertonun sesini çıkakartmaması da lazım."dedi. gözü çiğdemi bulmuştu. çiğdem başını hızla sallarken "sorun olmaz"dedi. sıla peki der gibi başını sallarken "düğün mekanını ben ayarlarım. güvenlik kontrollerini sağlarım. bu güvenlik önmlemleri dediğim gibi önlem çiğdem. robertonun en ufak bir yanlışı ortalığı savaşa çevirir. bunu unutma. roberto da unutmasın! ona göre davranın" çiğdem başını sallarken "ben yine robertoyla konuşurum"dedi. ve ekledi. "düğünümü organize edecek kişi sen mi olacaksın şimdi." sıla başını sallarken "şuanda öyle gözüküyor." çiğdem sevinçle yerindne zıplarken aryanın iğnesinin bacağına batmasıyla acxıyla ilemişti. arya aynı anda birde kendisi çöiğdemin bacağını cımcırırken "rahat dur demiyormuyum ben be. valla bırakır giderim"dsemesiyle çiğdem acıyla yüzünü buruştursa da sesini çıkartmadan sılaya öpücük yollamıştı.  

"teşekkür ederim"dedi. sıla rica ederim der gibi başını sallarken telefonuna gelen mesaj sesiyle eline telefonunu aldı.

 bu sırada asel söz almıştı. "çiğdem senin adına çok sevinçliyim. sonunda evlenip gidiyorsun. darısı bizimkilerin başına" derken arya ağzında ki iğnelerle asele bakmış amin diyerek ellerini arşa kaldırmıştı. kızlar aryanın bu hareketine gülerken çiğdem "alparslan seni bekar bırakmaz zaten"derken arya ağzındaki iğdeneleri çıkartıp gülümsedi. "biliyorum cano. neden rahatım sanıyorsun"derken asel tuanaya dönmüş bir şekilde "valla borayı bilmem ama mertanın da beni bekar bırakacağını düşünmüyorum. kendisi benden daha çok beni düşünüyor. "dedi. gözü kızlara kaymıştı. sılanın meraklaı bakışlarına karşı asel devam etti. "londradayken yurt dışında avuklatlık bürosu gibi bir şirket açmayı planladım. hem orda bünyemde bir çok avukat bulundurur orda da işimi yapmaya devam ederim hemde orda kendi işimin patronu olurum diye düşündüm." sıla aselin kıskıvrak zerkasına gülümserken  "çok mantıklı "diyerek asele gururla baktı. asel bu bakışlar karşısında mutlulukla gülümserken"ben daha bunu düşünürken mertan iş yeri ayarlamış ve yurt dışında iş yeri açmanın zorluklarını üstelenerek harekete geçmiş. benim adıma resmen aracılık yapıyor şirketi ayarlıyor aynı zamanda bünyemde çalıştırmam için işinde başarılı avukatları bulup iş teklifi yolluyor" kızların hepsi mertanın yaptıklarına karşı şaşırırken arya "vay be. alparslan kadar düşünceli başka bir erkek yoktur diye düünüyordum" asel sırıtırken "alparslandan  daha fazla ve iyi bile olabilir. "arya suratını değiştirip "hehe "derken asel kahkaha attı. 

tuana bunun üzerine söz aldı. "valla bora da harbi beni seviyor sanırım. şaşırtıcı ama ilk defa güvendiğim biri var artık yanımda" arya başını olumsuz anlmada sallarken "şaşırtıcı değil. sen bunu çoktan haketmiştin aşko"dedi. tuana eyvallah derken sıla güldü. 

aklına gelenle duran sıla "bu arada daha temin telefonuma gelen varisin mesajında erkeklerin yarın futbol maçı yapacaklarını söylüyordu. arya anlık dururken "erkeklerin...?"dedi. sıla başını salladı. "bizim tayfa"dedi. sılanın bunu demesiyle bütün kızlara tekler teker mesaj gelirken kızlar güldü. sevgililerinin hepsinin bilgilendirme yapması kızların hoşuna gitmişti. çiğdem durgunlaşırken sıla "ne oldu "dedi. çiğdem buruk bir şekilde "ben de isterdim robertonun da oyanmasını. sizinkiler gibi bir birleriyle iyi anlaşmalarını" sıla başını sallarken arya "alparslan söyle çiğdeme robertoda gelsin. eleman eksiğimiz var. oynamaya korkmazsa gelsin dedi. "demesiyle çiğdemin gözleri parladı. bunun üzerine asel "başka bir şey istesen olacakmış. bu ne be kardeşim. anında isteğin oluyor. kadir gecesi mi doğdun?" kızlar aselin dediğine gülmeye başlarken çiğdem telefonundan direk robertoyu aradı. çiğdem robertoyla konuşmaya başlamasını kızlar sessizleşip dinlerken çok geçmeden çiğdem telefonu kapatmıştı. kızlar çiğdemin ne diyeceğini merakla beklerken çiğdem gülümseyerek "söyle alparslana. benim sevgilimde oynayacak"dedi. kızların hepsi gülmeye başlarken arya "hemen yazıyorum"diyerek telefonunu eline aldı. 

"heh düğün telaşımız ve bir türlü bulamadığımız adam bitti. şimdi yarınki futbol maçında erkeklerin sinirlenip bir birlerini vurmamalarını sağlayacağım"diyen sılanın isyanına kızlar kahkaha atarak cevap verirken asel "valla senin işin çok zor sıla"dedi. sıla başını salladı. "bana bilmediğim bir şey söyle"derken çiğdem merakla "hala bulunamadı değil mi o adam?"dedi. sıla maalesef der gibi başını sallarken çiğdem motive vermek amacıyla "sen hafıza kaybı yaşarken benim hakkımdan gelmiştin. bulursun o adamı  aşko. dert etme"dedi. sıla "teşekkürler ya "diyerek gülerken arya "kzı haklı dağılın"dedi.

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin