Sıla ve varis galanın yerine ilk varan isimlerden olmuştu. Sılanın kapısını hızla açan kaan yardımıyla sıla kapıdan indi. Hala kaana cepheli olsa da koskoca kırmızı halı'da kaana olan düşüncesini belli edemezdi. Sılanın hızla yanında yerini alan varisin elini tutmasıyla ilerlerken fotoğraf çekilen yere gelip ikili poz verdi. Sıla geldiklerini fark etmediği asel ve mertan ardından bora ve tuanayla da birlikte fotoğraf çektirirken son olarak assolistin gelmesiyle onlar kenara çekildi. Arya alparslanın elini tutmuş yürürken bütün gözler onun üzerindeydi.
Arya memnuniyetle ilerlerken gözü etrafta gezdi. Gözü korumaların yanında duranlara kaydı. Aryanın gözünün içine bakan kişilere karşı başı istemsizce alparslana kaymıştı. Fısıldar nitelikte sordu. "Onlar.." alparslan aryanın devam etmesine gerek kalmadan cevapladı. "Evet"dedi. Bakışı aryada gezerken devam etti. "Kimsesiz" arya başını dikleştirirken alparslan da sırıtarak önüne döndü. "Sol taraf tamamen varisin adamları. Şu hale bak. Abartmış" demesiyle arya gülerek sola dönerken adamlarda gözünü gezdirdi. Adamlar aryaya baş selamı verse de gözü sıla ve varisteydi. Arya adamların varisin adamı olmasından nasıl emin diye bakınırken adamların elindeki dövme dikkatini çekti. İşaret parmağında yer alan dövmeyle jeton düşmüştü. Bu Alparslan çok dikkatli davranıp herkesi izliyor demekti.
Arya onları bekleyen arkadaşlarına selam verip alparslanla özel fotoğraf çektirmiş ardından arkadaşlarını çağırara hep beraber poz vermişlerdi. Alparslan varise fotoğraf çekinmeden söylenmeye başlamıştı. "Bu kadar adama gerek var mı abartmışsın"demesiyle alparslanın gözü fotoğrafçıya kaydı. Foroğrafçının parmağındaki dövmeyi de görmesşyle " e yuh artık"demişti. Varisin gülmeye başlarken bütün grup üyeleri varise eşlik etmişti. Alparslan kahkaha atan sevgilisine bakarken fotoğraf çekilmesiyle gülümsedi. Arya alparslana dönerken "bana değil kameraya bak"demiş ve alparslanın yüzünü çevirerek yanağını öpmüştü. İki üç poz daha alan fotoğrafçıdan sonra grup ayrılırken arya ilker ve audrici görmüştü.
İzin isteyerek onların yanına giderken üçlü bu sefer kamera karşısına geçip fotoğraf çektirmişti. Alparslan ilker ve audric dikkat kesilirken acaba fotoğraf çektirme aşamasında iksisinin de eli aryanın beline gidecek mi diye bakıyordu. Arya iki erkeğin ortasına geçmiş poz vermek için bir ayağını ileriye atmış dikleşmişken audric, elini aryanın beline attı. Alparslan söylenmeye başlarken ilker aryanın belini tutuyormuş gibi göstermek için aryanın arkasına koymuştu ama eli boştaydı. Aryaya dokunmuyordu. Alparslan buna en azından memnun olurken fotoğraf çektirme faslının bitmesiyle arya alparslana doğru ilerlemiş ve alparslanın uzattığı elini sıkıca tutarak mekanın içine geçmişlerdi.
Sıla varisin onu yönlendirmesine izin vermiş. İlerlerken varisten izin isteyerek ayrılmış alkol bölümüne geçmişti. Varis kendisi gitmek iste de sıla ben giderim diyerek sırıtmış ve varise izin vermemişti. Sıla iki kadeh alırken yanında ki kadının parmağındaki dövme dikkatini çekti. Sıla kadehleri masaya bırakıp kadına dönerken kadının diğer arkadaşıyla yaptığı muhabbete odaklandı. Kızlar ingilizce kendi aralarında konuşuyorlardı. "Düşünsene sinek varisi buraya gelmiş. İlk defa onu göreceğim. çok heyecanlıyım. Acaba neye benziyor. Onun dövmesini taşıdığımı gördüğünde ne tepki verecek" sıla kızın heyecanlı sesine karşı gözlerini kısmıştı. Arkadaşının "bak.. bak orda. Eline bak. Sağ elinin üstünde kocaman sinek amblemi var. Varis o olmalı" kız hızla arkadaşının gösterdiği yere dönerken sıla da merakla başını çevirdi. varisin buraya ilerlediğini gördü. Bu gülümsemesini sağlasa da kıskançlıktan beliren öfkesini de görmezden gelemezdi. Kızın "buraya geliyor. İşte fırsat"demesiyle sıla boğazını temizleyerek bıraktığı kadehleri eline aldı.
Sıla yanına gelen varise karşı gülümsedi. Bu kıskançlığını gizleme gülümsemesiydi. Varis tam sılanın eline uzanacaktı ki kız varisin elini tuttu. Sıla dilini sinirle ısırırken gözlerini kıstı. Kıskançlık bu kadar kuvvetli bir duygu muydu? Yoksa sıla ilk defa böyle bir şey yaşıyor diye mi böyle hissediyordu. Sıla kadehleri masaya bırakıp sabırlı davranmaya özen gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
52
Teen FictionNe..! Kıbrıs'a kumarhane mi açılmış...? Ah! Doğru. biz açmıştık. kumarhane açmalarıyla hayatlarının gidişatı değişen üç kızın hikayesi.. *kesit* sıla "ne yani ben yakışıklı kumar ma...