26. BÖLÜM (%75)

61 7 15
                                    

multi medya: alparslan zahir

kızlar geldikleri mekana karşı park ettikleri arabadan indiler. sıla önden ilerlerken arya tuana ve asel kol kola girmiş mekanı süzüyorlardı. dağın tepesinde etrafı demir çitlerle bezeli kocaman bir mekandı. boş olan mekanın içerisinde yer yer outurma alanı ortasında da yanan ateş çemberleri vardı. adam akıllı bir yerleşke olmayan bu mekanda sadece ileride bir klube göze çarpıyordu. bütün mekanda oturakların üzerinde oturan adamlar ateş çemberin etrafında toplananlarla doluyken kızların mekana girmesiyle herkesin bakışları kızlara kaymışlardı.  bunca erkeğin içerisine giren dört kız elbet dikkat çekerdi. kapıya yakın ateş çemberinde oturan gruptan bir erkek kılzarın yanına çıkagelirken "buyrun hanımlar? yanlış mı geldiniz?" sıla oldukça ciddi bir şekilde "kimsesiz alparslanı arıyorduk. burda mı?" adam soruya karşı kaşlarını kaldırdı. 

kızları epey süzerken "sizin gibi kızların kimsesiz beyle ne işi olur?"derken sıla kaşlarını çatarak "burda mı?"dedi. sabrı taşıyordu. adam başıyla onaylarken yol vermiş ve "buyrun beni takip edin"diyerek önden ilerlemeye başlamıştı. yolda hem ilerleyip hemde konuşurken sılaya ithafen "kimsiniz? hem, kimsesiz beyimi bulduğunuza göre tanınan kimselersiniz" dedi. sıla adamın arkasında ilerlerken " normal şartlarda tanınıyoruz evet. ama senin beyin bizi tanır mı bilemem."derken adam gözlerini sılaya çevirmiş ve kınayıcı bir şekilde "bu hakareti bir daha duymayalım küçük hanım"diyerek önüne dönmüş ve ilerlemeye devam etmişti. sıla şaşkınlıkla kızlara baktı. ne demişti ki bu adam bunu hakaret olarak almıştı. 

mekanın içinde yer alan taşlık alanda ilerleyerek klübeye giderlerken tuana "burda neden bu kadar çok adam var?"dedi. arya tuananın sorusuna karşı fısıltıyla "duymadın mı bunlar kimsesiz. her yerde olan adamlar" asel kızların konuşmasından kendini soyutlamış bir halde mekanın uç köşelerinde yer alan gözlem kulelerinde, taramalı adamlara bakıyordu. girişteki kapının ilerisinde klubenin arkasında yer alan kulelerde en az beş taramalı adam duruyordu. asel aryanın onu dürtmesiyle bakışlarını kulelerden ayırıp aryaya baktı. geldikleri kulubeye karşı bütün kızlar ciddileşmiş bir şekilde kulubeye giren adamın çıkmasını bekliyorlardı.  

adam kulubeye girmeden önce sılaya kim geldi diyeyim diyince sıla "karo de. bakalım senin beyin bilecek mi?"diyince adam yine kınayıcı bir bakışlar "ben size böyle konuşmayın demedim mi? estağfurullah" diyerek içeri girmişti. çok geçmeden içeriden çıkan adam sılaya alayla bakarken "buyrun. kimsesiz beyim sizi bekliyor" kızlar harekete geçmiş kulubeye girecekken adam "rulet ve persona diye kumarhaneniz var öyle mi? şaştım doğrusu! sizin gibi genç hanımların bu işlerde olması garip" kızlar adama dönerken hepsinin yüzünde yer alan kınayıcı ifadeye karşı adam sert bir şekilde yutkunmuştu. tuana sabır çekerken "ne bu erkeklerin kızları yadırgaması. anlamıyorum gerçekten. ne var yani? her zaman erkekler mi yapıcak?" adam tuananın konuşmasına karşı "yok siz yanlış anladınız. ben öyle demek istemedim."derken arya kıstığı gözlerle "gayet net anladık. lakin yakın bir zamanda bu cinsiyet ayrımından kurtulun. yoksa bu sizin başınıza bela olur"diyerek arkalarını dönmüşler ve kulubeye girmişlerdi. asel kulubeye girmeden önce tı tı tı diyerek adama son bir kınayıcı bakış atarak içeri girdi.

adam söylediği söyleyeceği cümleden pişman olurken kulubenin önünden ayrıldı.

kızlar kulubein içine girdikleri zaman onları karşılayan hole karşı etraflarına bakındı. iki kapı yer alıyordu. sıla kapıların birinin üstünde yazan kimsesiz yazısıyla o kapıyı açtı. kapıı çalmayı düşünmemişti. zaten adam haber vermişti. 

sıla ve arkasından kızlar içeriye girerken içerde masa da oturan adama baktılar. 

kahverengi uzun saçları alnına dökülmüş, kirli az sakalları belirgin çenesinde yerlerini almış kahverengi ve oldukça belirgin kaşları altında kahverengi ışıl ışıl parlayan gözleriyle kızlara bakıyordu. alparslan gözlerini kızlarda gezdirdirirken aryada takılı kaldı. 

52Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin